renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 S (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sedro
Vloženo 9.5.2014
Aktualizováno 9.5.2014
Zobrazeno 1 669x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Raketa na dvou kolech, univerzální stroj pro každého.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1300 S: Příliš vysoká cena K1300S rozhodla.

První dojmy - První jízda byla veskrze opatrná s trojnásobným respektem z výkonu, ale po pěti minutách padla už trochu do ruky. Rozdíl oproti F800ST byl samozřejmě znát, ale ovládací prvky BMW byly totožné, takže např. na blinkry jsem si zvykat nemusel.

Motorku bych doporučil pro - Hodí se pro kohokoli, kdo chce cestovat nebo i jezdit střelu, je to univerzální stroj.

Doplňky na motorce - Původním majitelem vyměněna koncovka výfuku za originál z K1300S a instalováno vyšší plexi. Jinak původní stav.

Recenze

Po předchozí F800ST jsem chtěl opět zůstat u BMW, takže v úvahu s ohledem na zaměření připadala pouze K1200S nebo K1300S. Jelikož druhá jmenovaná byla nad únosnou pořizovací cenu, byl výměr jasný.

Víceméně týden po pořízení proběhla dovolená Slovenko - Maďarsko - Chorvatsko - Slovinsko - Rakousko, takže jsem se s ní hned sžil a musím konstatovat, že na sportovní cestování je jako dělaná, pohodlí, komfort (ESA), kufry - vše super. Bez kufrů je úložná prostor ovšem minimální, pod sedlo vejde jen lékárnička a zámek na kotouč, víc nic :( Ale to je tak jediná výtka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BorisVTR
BorisVTR napsal 12.11.15 v 18:28 10b.

Moc Pekne Kačko. Preju hodne pohodovych km a davam 10b

Duchy10
Duchy10 napsal 09.07.14 v 18:59

Je to fešanda..a ten origo výfuk z 13ky není špatnej nápad - origo, ale elegantnější než oriko z ten z K1200S

Piki
Piki napsal 14.05.14 v 22:00 10b.

Paráda

Více komentářů



TOPlist