BMW K1200S
10.08.2006
2006 | 2008 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1157 cm3 | |
Výkon | 123 kW | |
Výkon při otáčkách | 10250 ot/min | |
Točivý moment | 130 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 4 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 79 mm | |
Zdvih | 59 mm | |
Kompresní poměr | 13 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Typ rámu | - | Páteřový |
Materiál rámu | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 115 mm | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - |
Rozměr zadní pneu | 190/50 17 | - |
Rozvor | 1570 mm | 1571 mm |
Úhel hlavy řízení | - | 60.6 ° |
Výška sedla | 790 mm | |
Suchá hmotnost | 247 kg | 228 kg |
Pohotovostní hmotnost | 269 kg | 450 kg |
Objem nádrže | 19 l | |
Spotřeba | - | 4.7 l/100 km |
Zrychlení | - | 2.8 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 250 km/h | 280 km/h |
První cena | 492400 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | vrzající duolever K1200S | 5 | 29.3.2024 16:43 | ||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 71 | 5.9.2023 16:48 | ||
Německé, rakouské | Význam zkratky BMW GS | 26 | 15.7.2023 10:16 | ||
Silniční cestovní | BMW zničeho nic chcíplo | 22 | 25.5.2023 07:47 | ||
Vybavení | Držák Kufru pro BMW K1200S 2005 | 7 | 13.5.2023 13:19 | ||
Německé, rakouské | Převodovka bmw | 4 | 10.5.2023 14:23 | ||
Silniční cestovní | BMW K 1200 S koupit (myslím jetou cca 120 tisíc kč) nebo nebrat | 13 | 30.4.2023 22:32 | ||
Silniční cestovní | Pohodlná polokapota pro vyšší postavu | 13 | 12.1.2023 07:25 | ||
Silniční sportovní | Problémy BMW K1200S/R | 14 | 21.12.2022 12:30 | ||
Silniční cestovní | Kde seženu šroub na řadicí páku | 17 | 22.7.2022 17:16 | ||
Silniční cestovní | Výměna svíček | 9 | 18.8.2021 17:32 | ||
Silniční cestovní | Bliká kontrolní ABS - vykricnik v kolečku | 3 | 11.9.2020 10:51 | ||
Silniční cestovní | Klepání přední brzdy při brzdění | 3 | 9.9.2020 11:16 | ||
Silniční cestovní | napínák rozvodového řetězu BMW K 1200 S | 13 | 9.7.2020 18:22 | ||
Silniční cestovní | Tlumič řízení | 4 | 6.6.2020 07:17 | ||
Německé, rakouské | BMW K1200S posilovač brzd | 13 | 6.6.2020 06:18 | ||
Silniční cestovní | BMW K1200S - převodovka | 23 | 26.11.2019 10:30 | ||
Silniční cestovní | ESA nebo bez | 1 | 10.11.2019 00:39 | ||
Silniční cestovní | Tuhost řízení | 2 | 25.4.2019 15:40 | ||
Silniční cestovní | expanzní nádoba spojka | 2 | 10.4.2019 13:23 |
BMW image, technologicka vyspelost a nuklearni motor ve sportovne cestovnim baleni
BMW vyčuhující z řady boxerů a přitom svým způsobem opomíjená moto.Výjimečná svými technickými řešen...
..mám ji na závěr sezóny a těch téměř 1000km je to jeden výkřik do helmy za druhým...:o)úúáá))) ..co...
Je to prostě BMW. Raketa na dvou kolech, která mě vždy dostane svým výkonem a přitom ladností.
BMW K 1200 S, stříbrná, vizuálně v perfektním stavu, 27.000 najeto, se servisní knížkou
K1200S ESA, ABS - Cestovní střela
Pořídil jsem si jak na cestování, tak na krátké vyjížďky. Jako jediného možného nástupce po R1100S....
Moje už pátá mašina. je to parádní stroj zatim se seznamujeme. Myslím že si budeme do budoucna určit...
Úplně mi jeblo a z pohodového a nenáročného Intrudera jsem přesedlal na dálniční letadlo. To prostě ...
BMW K1200S no co dodat, nevím :-) ?.)
masakr!!! stihacka ani podrazovat se s ni nemusi. ma neuveritelny zatah od dvou tisic na sestku
Dálniční střela. Dali jsme si spolu rok 2019/20. Když jsem ji měl kdysi od BMW půjčenou jako novinku...
Nádherná a neuvěřitelná kráska wau.Asi půl hoďky jsem jenom seděl,zkoušel,poslouchal a kochal se.Nev...
Konečně dospělá motorka která má to co jsem hledal.
Silniční stíhačka i pro dva co projede každou silnici i tu rozbitou, ale musíš tahat.
Jediné čo viem povedať o mojej motorke, že je to ďábel. Silná a krásna.
Tento motocykl bych popsal asi jako velká,silná,rychlá potvora.
Úplně mi jeblo a z pohodového a nenáročného Intrudera jsem přesedlal na dálniční letadlo. To prostě ...
Podla mojich postrehov je to čo ja potrebujem je krasna na pohlad , jazdne vlastnosti sa nedaju por...
Hypertourer, prostě supersport na cestování.
Ducati Pankrác
10 závodních speciálů od KTM vystavených v KTM Motohall v Mattighofenu.
Weitra - Grein - Ypps - Mariazell - Kalte Kuchl - Thal - Logarska Dolina (Slov.) - Plitvice (Plitvic...
Moto Guzzi - návštěva továrny v Mandello del Lario nabřehu jezera Como. Původně jsem si chtěl prohlé...
Como
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.2/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.7/10 |
Jízda | |
Sport | 9.4/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 9.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.7/10 |
Ceny servisu | 4.8/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 7.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 650F | nebylo to ono |
Honda VFR 1200F | cena |
BMW R 1100 S | K 1200s byla modernější |
BMW K 1200 R | Nakonec jsem zvolil kapotu |
BMW K 1300 S | vyšší výkon, vychytané některé mušky... nevzal jsem ji z důvodu vyšší cenovky |
BMW K 1300 S | Už byla mimo finanční rozsah. |
Yamaha FJR 1300 | Je to čistokrevný cesťák, ale chtěl jsem něco i víc sportovnějšího. |
Suzuki GSF 1250S Bandit | Menší než Káčko |
Yamaha FJR 1300 | Moc velká, ryzí cesťák pro dva. |
Yamaha FZ1 Fazer | |
Ducati Multistrada 1100 | Víc se mi líbí novější modely, ale to už jsme jinde s cenou. |
Yamaha FJR 1300 | Více jednoúčelový stroj a nemá tolik charizma. |
BMW K 1200 R Sport | Není tak zajímavá... |
BMW K 1200 R | Nižší výkon, věčné rozhodování zda naháče nebo kapoty... |
Kawasaki ZZR 1400 | |
Yamaha FJR 1300 | Cena,5ti kvalt,spíše cestovní charakteristika. |
Yamaha XT 660Z Tenere | Váhal sem mezi cestovně-sportovním motocyklem a endurem(v tom pravém slova smyslu,Strom a Varan tu už byl).Terén mi bude asi chybět,jen kdyby měla víc výkonu a válců :-D.Jinak super mašina |
BMW K 1300 S | Příliš vysoká cena K1300S rozhodla. |
Suzuki GSX-R 750 | Malý výběr a většinou okruhovky... |
Suzuki GSX-R 1000 | Malý výběr a většinou okruhovky... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CBR 1100XX Blackbird | Vždy nebyla ve stavu, jaký bych očekával, strach z velkého množství elektroniky. Autobusový charakter. |
BMW R 1150 GS | Skrze naši Moto-skupinu jsem zvažoval i tento kus, který nelze uplně porovnávat se zakoupenou moto. Ale asi zvítězil rozum, kdy je potřeba zpomalit. Cestování i po nezpevněných cestách byla hlavní devíza. |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Primárně spolehlivost (nespolehlivost) BMW ve srovnání s Blackbirdem |
BMW K 1200 R | |
Aprilia RSV 1000 R | Aprilia mi nakonec přišla pro mně vhodnější, ale cestovnější charakter BMW mně hodně lákal. |
Honda VFR 800 | BMW K 1200 S je velice pěkný kousek ale bohužel až moc drahý kousek :( |
BMW F 800 ST | Kvůli lehčí váze - na české silnice by byla K1200 moc těžká. |
Yamaha FJR 1300 | |
BMW K 1300 S | |
BMW K 1300 S | chtěl jsem novější model motorky |
BMW K 1200 R | Originální design erka |
Triumph Sprint ST 1050 | Poslední z výběru, bál jsem se opravy převodovky, proto jsem jí nakonec nevzal. |
BMW K 1200 R Sport | Žádná nevyhovovala mým požadavkům, moc plastu |
Yamaha FJR 1300 | nebo BMW K1300GT , S ne - je záleha a GT je 4-5kráte dražší :-( |
BMW K 1200 R |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2008 | Mark09 | bmw_hp_forged_wheels.pdf | 2.0 MB | BMW K 1200 S HP FORGED WHEELS |
2008 | wimi | rider_s_manual_k_120.pdf | 3.5 MB | Návod k obsluze K1200S (2008) - anglicky |
2007 | Mark09 | k_0581_rm_0707_k1200s_01.pdf | 2.8 MB | BMW K 1200 S Manual |
2007 | albimoto | bmw-kmodels.zip | 113 MB | Servisní manuál K4X (K1200S,R,atd.) část 1/3 |
2007 | albimoto | bmw-kmodels.z01 | 150 MB | Servisní manuál část 2/3 |
2007 | albimoto | bmw-kmodels.z02 | 150 MB | Servisní manuál část 3/3 |
2007 | jirikviz | bmw-k1200-k1300.zip | 765 MB | |
2006 | Doth | uzivatelsky-man...s-2005-2006.pdf | 2.0 MB | Uživatelský manuál BMW K1200s 2005 - 2006 |
2006 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1200 S K&N's Air Filter BM-1205 |
2006 | Pacička71 | rider_s_manual_alarm.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál k DWA 5 Anti-Theft Alarm |
2005 | Mark09 | down_k1200s_catalogue.pdf | 2.0 MB | BMW K 1200 S Catalogue |
2005 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H7 64210NBP |
2005 | Mark09 | acs_k1200s_cat.pdf | 478 KB | BMW K 1200 S AC Schnitzer |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Road 5 | 17" | Předek | 3 | Raději road 4 Celkově se mi tahle guma zdá býti horší než ... | 03.09.2019 v 16:08 |
Michelin Pilot Road 4 | 17" | Zadek | 1 | Zatím ještě nepřezuto a to ještě 1.5mm má. Uvidíme jak si po... | 18.10.2017 v 21:33 |
Michelin Pilot Road 4 | 17" | Předek | 1 | Teď zkouším Angely GT A tak uvidíme, která na tom bude lépe... | 18.10.2017 v 21:21 |
Michelin Pilot Road 2 | 17" | Zadek | 2 | Na cestování ideální pneu - solidní nájezd a při výměně dle ... | 19.03.2017 v 20:17 |
Metzeler Roadtec Z8 Interact | 17" | Předek | 1 | urcite do nich pojdem znova | 15.04.2012 v 12:16 |
Dunlop Qualifier II | 17" | Zadek | 1 | 21.07.2011 v 15:56 | |
Bridgestone BT016 | 17" | Zadek | 1 | Před tím jsem jezdil BT014 ale BT 016 je nejlepší gumka kter... | 07.10.2008 v 17:28 |