
„Ležák“ Suprine Exodus s motorem BMW
26.6.2013
2006 | 2008 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1157 cm3 | |
Výkon | 123 kW | |
Výkon při otáčkách | 10250 ot/min | |
Množství oleje | - | |
Točivý moment | 130 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8250 ot/min | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Startér | Elektrický | - |
Počet válců | 4 | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Vrtání | 79 mm | |
Zdvih | 59 mm | |
Kompresní poměr | 13 : 1 | - |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Typ rámu | - | Páteřový |
Materiál rámu | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 115 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 60.6 ° |
Závlek předního kola | - | |
Rozvor | 1570 mm | 1571 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - |
Rozměr zadní pneu | 190/50 17 | - |
Výška sedla | 790 mm | |
Výška sedla max | - | |
Suchá hmotnost | 247 kg | 228 kg |
Pohotovostní hmotnost | 269 kg | 450 kg |
Objem nádrže | 19 l | |
Světlá výška | - | |
Rezerva | - | |
Spotřeba | - | 4.7 l/100 km |
Zrychlení | - | 2.8 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 250 km/h | 280 km/h |
První cena | 492400 Kč | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | |
Poznámka | - | |
Výměna motorového oleje | - | |
Výměna olejového filtru | - | |
Výměna převodového oleje | - | |
Výměna hnacího řemene | - | |
Výměna zapalovací svíčky | - | |
Výměna brzdové kapaliny | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | |
Seřízení ventilové vůle | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 67 | 8.11.2018 16:03 | ||
Německé, rakouské | Význam zkratky BMW GS | 8 | 24.10.2018 21:16 | ||
Silniční cestovní | BMW K1200S - převodovka | 22 | 25.9.2018 09:21 | ||
Výběr motorky | Zvuk-spojka | 23 | 23.8.2018 15:19 | ||
Silniční cestovní | Barevné varianty K1200S, K1300S | 1 | 24.6.2018 10:08 | ||
Silniční cestovní | Jaky olej | 27 | 25.5.2018 17:25 | ||
Opravy a údržba | Výměna chladící kapaliny BMW K1200S(R) | 7 | 2.3.2017 21:25 | ||
Pokec o motorkách | Jakou další Moto | 10 | 7.2.2017 16:34 | ||
Výběr motorky | Výměna oleje v kardanu | 30 | 5.10.2016 15:49 | ||
Silniční cestovní | K 1200 S - počítač | 3 | 25.7.2016 14:08 | ||
Silniční sportovní | Problémy BMW K1200S/R | 13 | 14.7.2016 10:42 | ||
Silniční cestovní | Kontrola VIN | 2 | 2.7.2016 12:11 | ||
Pokec o motorkách | Ladený výfuk pre BMW K1200S | 4 | 25.1.2016 22:37 | ||
Opravy a údržba | BMW K 1200S ESA | 23 | 10.1.2016 18:45 | ||
Pokec o motorkách | Uprava ridici jednotky DS Motorsport | 0 | 7.10.2015 19:02 | ||
Silniční cestovní | Zvláštní chování podvozku BMW K 1300 GT | 22 | 16.9.2015 19:07 | ||
Silniční cestovní | BMW K1200 S - řažení bez vymáčknutí spojky | 21 | 29.7.2015 20:01 | ||
Silniční cestovní | K1200S/K1300S držák navigace a zásuvky 12V | 23 | 29.7.2015 15:15 | ||
Německé, rakouské | BMW K1200S posilovač brzd | 12 | 29.7.2015 10:52 | ||
Výběr motorky | kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan? | 33 | 16.3.2015 17:28 |
BMW image, technologicka vyspelost a nuklearni motor ve sportovne cestovnim baleni
BMW vyčuhující z řady boxerů a přitom svým způsobem opomíjená moto.Výjimečná svými technickými řešen...
..mám ji na závěr sezóny a těch téměř 1000km je to jeden výkřik do helmy za druhým...:o)úúáá))) ..co...
Je to prostě BMW. Raketa na dvou kolech, která mě vždy dostane svým výkonem a přitom ladností.
BMW K 1200 S, stříbrná, vizuálně v perfektním stavu, 27.000 najeto, se servisní knížkou
K1200S ESA, ABS - Cestovní střela
Pořídil jsem si jak na cestování, tak na krátké vyjížďky. Jako jediného možného nástupce po R1100S.
oproti V-Stromu je to raketa. Zatial sa z nej tesim
Moje už pátá mašina. je to parádní stroj zatim se seznamujeme. Myslím že si budeme do budoucna určit...
Úplně mi jeblo a z pohodového a nenáročného Intrudera jsem přesedlal na dálniční letadlo. To prostě ...
Rychlá, pohodlná, poslušná štěkna.
Tento motocykl bych popsal asi jako velká,silná,rychlá potvora.
Úplně mi jeblo a z pohodového a nenáročného Intrudera jsem přesedlal na dálniční letadlo. To prostě ...
Podla mojich postrehov je to čo ja potrebujem je krasna na pohlad , jazdne vlastnosti sa nedaju por...
Hypertourer, prostě supersport na cestování.
BMW K1200 S, originál boční kufry, alarm, vyhřívané rukojeti, ABS, ESA
Silná a rychlá mašina. Zvládne jak v uvozovkách "cestování " , tak vyškolí 90 % všeho co lze na siln...
Je to prostě BMW. Raketa na dvou kolech, která mě vždy dostane svým výkonem a přitom ladností.
Koupena,jako předváděcí v inveltu.
Káčko prostě BMW fascinace v každém detailu a okamžiku jízdy.
Na mém K1200S jsem chtěl mít Alarm i kontrolu tlaku v pneu (RDC). Řešením je pořídit jednotku Alarm/...
Dlouho jsem řešil, kam umístit na Káčko kameru, aby bylo z cest taky něco zdokumentovaného. Míst, ka...
Plotna SW motech je velice solidní a jelikož plotna není tak velká, tak to vypadá dobře... Zadní ...
Baterie samozřejmě od pana Stojánka z www.otos.cz :-DD. Stáří původní 2012...
Triglav - Mangart - jezero Bled - hrad Bled - Vintgar - Skočjamska Jama - Predjamski grad
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.7/10 |
Průběh výkonu | 9.8/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 6.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 8.9/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 9.3/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 9.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.6/10 |
Ceny servisu | 4.4/10 |
Servisní síť | 5.4/10 |
Dostupnost dílů | 7.1/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 8.6/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1300 S | pár koníků navíc oproti 1200 za cenu o 100t vyšší, nechtělo se mi platit :) |
Kawasaki ZZR 1400 | Nakonec mě v reálu moc neoslovila |
BMW R 1100 S | K 1200s byla modernější |
BMW K 1200 R | Nakonec jsem zvolil kapotu |
BMW K 1300 S | vyšší výkon, vychytané některé mušky... nevzal jsem ji z důvodu vyšší cenovky |
BMW K 1300 S | Už byla mimo finanční rozsah. |
Yamaha FJR 1300 | Je to čistokrevný cesťák, ale chtěl jsem něco i víc sportovnějšího. |
Suzuki GSF 1250S Bandit | Menší než Káčko |
Yamaha FJR 1300 | Moc velká |
Yamaha FZ1 Fazer | |
Ducati Multistrada 1100 | Víc se mi líbí novější modely, ale to už jsme jinde s cenou. |
Yamaha FJR 1300 | Více jednoúčelový stroj a nemá tolik charizma. |
BMW K 1200 R Sport | Není tak zajímavá... |
BMW K 1200 R | Nižší výkon, věčné rozhodování zda naháče nebo kapoty... |
Kawasaki ZZR 1400 | |
Yamaha FJR 1300 | Cena,5ti kvalt,spíše cestovní charakteristika. |
Yamaha XT 660Z Tenere | Váhal sem mezi cestovně-sportovním motocyklem a endurem(v tom pravém slova smyslu,Strom a Varan tu už byl).Terén mi bude asi chybět,jen kdyby měla víc výkonu a válců :-D.Jinak super mašina |
BMW K 1300 S | Příliš vysoká cena K1300S rozhodla. |
Suzuki GSX-R 750 | Malý výběr a většinou okruhovky... |
Suzuki GSX-R 1000 | Malý výběr a většinou okruhovky... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CBR 1100XX Blackbird | Primárně spolehlivost (nespolehlivost) BMW ve srovnání s Blackbirdem |
BMW K 1200 R | |
Aprilia RSV 1000 R | Aprilia mi nakonec přišla pro mně vhodnější, ale cestovnější charakter BMW mně hodně lákal. |
Honda VFR 800 | BMW K 1200 S je velice pěkný kousek ale bohužel až moc drahý kousek :( |
BMW F 800 ST | Kvůli lehčí váze - na české silnice by byla K1200 moc těžká. |
Yamaha FJR 1300 | |
BMW K 1300 S | |
BMW K 1300 S | chtěl jsem novější model motorky |
BMW K 1200 R | Originální design erka |
Triumph Sprint ST 1050 | Poslední z výběru, bál jsem se opravy převodovky, proto jsem jí nakonec nevzal. |
BMW K 1300 S | |
BMW K 1200 R Sport | Žádná nevyhovovala mým požadavkům, moc plastu |
Yamaha FJR 1300 | nebo BMW K1300GT , S ne - je záleha a GT je 4-5kráte dražší :-( |
BMW K 1200 R |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2008 | Mark09 | bmw_hp_forged_wheels.pdf | 2.0 MB | BMW K 1200 S HP FORGED WHEELS |
2008 | wimi | rider_s_manual_k_120.pdf | 3.5 MB | Návod k obsluze K1200S (2008) - anglicky |
2007 | Mark09 | k_0581_rm_0707_k1200s_01.pdf | 2.8 MB | BMW K 1200 S Manual |
2007 | albimoto | bmw-kmodels.zip | 113 MB | Servisní manuál K4X (K1200S,R,atd.) část 1/3 |
2007 | albimoto | bmw-kmodels.z01 | 150 MB | Servisní manuál část 2/3 |
2007 | albimoto | bmw-kmodels.z02 | 150 MB | Servisní manuál část 3/3 |
2007 | jirikviz | bmw-k1200-k1300.zip | 765 MB | |
2006 | Doth | uzivatelsky-man...s-2005-2006.pdf | 2.0 MB | Uživatelský manuál BMW K1200s 2005 - 2006 |
2006 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1200 S K&N's Air Filter BM-1205 |
2006 | Pacička71 | rider_s_manual_alarm.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál k DWA 5 Anti-Theft Alarm |
2005 | Mark09 | down_k1200s_catalogue.pdf | 2.0 MB | BMW K 1200 S Catalogue |
2005 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H7 64210NBP |
2005 | Mark09 | acs_k1200s_cat.pdf | 478 KB | BMW K 1200 S AC Schnitzer |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Road 4 | 17" | Zadek | 1 | Zatím ještě nepřezuto a to ještě 1.5mm má. Uvidíme jak si po... | 18.10.2017 v 21:33 |
Michelin Pilot Road 4 | 17" | Předek | 1 | Teď zkouším Angely GT A tak uvidíme, která na tom bude lépe. | 18.10.2017 v 21:21 |
Michelin Pilot Road 2 | 17" | Zadek | 2 | Na cestování ideální pneu - solidní nájezd a při výměně dle ... | 19.03.2017 v 20:17 |
Metzeler Roadtec Z8 Interact | 17" | Předek | 1 | urcite do nich pojdem znova | 15.04.2012 v 12:16 |
Dunlop Qualifier II | 17" | Zadek | 1 | 21.07.2011 v 15:56 | |
Bridgestone BT016 | 17" | Zadek | 1 | Před tím jsem jezdil BT014 ale BT 016 je nejlepší gumka kter... | 07.10.2008 v 17:28 |