Je to brutálně dokonalej stroj. Jezdil jsem před ni TDM 850 což je diametrálně odlišná motorka.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 S: Originální design erka
První dojmy - K tomuhle stroji snad ani nejde napsat nic víc, než snad jen to, ze je nejvíc :) . Ohromující, jsem nadsenej a až se s ni víc seznámím, doplním ... Doplním info a postřehy, pocasi přeje
Doplňky na motorce - kryty rukojetí, kufry, vyšší plexi
Recenze
Káčko je moje vysněná moto. Je to skoro rok, co jsem si ji (motorku) pořídil, leč zatím s ní mám víc trápení, než pohodového užívání. Bohužel jsem stroj koupil od člověka, který jej přivezl na job z Itálie. Ne nadarmo se o Italech, co se týče aut, říká - Nekupuj ani italský auto ani auto z Italie, jsou to dobytci. A dávám tomu za pravdu i v případě mé motorky. Vím, že vás tu bude spousta s motorkou z It a spokojených, já hold patřím do té druhé gruppy.
Takže k věci:
Moto dovezena s nájezdem 39 tis km, s kopiemi servis úprav a zásahů. Motorka měla servisní list o výměně rozvodů a napínáku, výměna oleje, nové pneu, prostě se mi jako uživateli jevilo vše ok.. Prodejce zjistil, že má problém na převodovce, 2.rychl stupeň vyskakuje při dosažení 3.000 ot. Byl seriózní, závadu přiznal, dohodli jsme se na ceně a já tedy do toho stroje šel. Sleva kterou mi poskytl pro mne byla dostatečně zajímavá, s tím že ušetřené peníze zainvestuji do převodovky a budu si užívat. Velký ho-no ...
Ještě než jsem se stačil vůbec po nějaké převodovce poohlédnout, odešla mi spojka. Mechanik zjistil, že už byla "odborně" přeskládávaná a byly v ní dokonce otočené talíře. Bravo... Takže ok, 20.000,- nová spojka a říkám si, fajn třeba bych ji za čas stejně musel dělat, tak ji aspoň mám z krku dřív.
Hmmm... kéž by byl konec problémům.
Asi po měsíci ježdění, jsem si všiml, že mi kape olej kolem příruby kardanu. Takže new těsnění, objednávka servisu, výměna.
No a do třetice, ať je to kompletní, se mi přetrhl ten "nový" Italy vyměněný řetěz. Rozsah škod - díky tomu že se to stalo po nastartování a při neutrálu, tak pouze ventily na výměnu, písty ok, nová gufera. Jaké bylo překvapení, že ti dobytci italský žádný řetěz nevyměnili, jen napínák. Oprava z nových dílů (jetým věcem už nevěřím) - 40 tis .
Vím že se vás tu jistě najde plno, kteří mi budou říkat, jak vám by se něco podobného stát nemohlo, protože by už při koupi tohleto a támhleto... Ok beru to, ale myslím že nás je proti tomu spousta takových, kdo ty zkušenosti teprve získáváme. Doplatil jsem na prasácký jednání nějakých dobytků.
Dnes už na to koukám s nadhledem. Mám prakticky komplet zgenerálkovanou motorku a chystám se s ní sžít a užívat o to déle.
Na BMW K1200r jsem nezanevřel, naopak :)
***
Proč jsem si vybral bmw k1200r ? Je to poveďena Deutch machine s originálním vzhledem.
Najeto zatím nemám nic, první den - budu postupně doplňovat.
Doplnky ESA ABS = jedním slovem skvělé
Moto ma originál bawo kufry , které jsou naprosto a do posledního detailu vychytanymi doplnky. Uz chápu proč stojí takový ranec
Po měsíci již první km a musím konstatovat, že návyk na tenhle stroj je zásadní. Popojíždění po městě nic moc, mezi 1-3 je potřeba neustále pracovat se spojkou, ale po opuštění obce je to balzám. Jak zátahem a jízdními parametry, tak zvukem. Nemám laďák, jezdím s origo výfukem a-la roura od kamen, ale zvukově mne to naprosto uspokojuje. Při průjezdu městem se stávám středem pohledů lidí na zastávkách a chodníkách, což je myslím tajný sen každého bajkera :) . Musím také potvrdit info jiných recenzentů, že s touhle moto můžete jet na 6 nejenom 250 km/h ale i 30 km rychlostí při lineárním průběhu chodu motoru. Fakt pecka.


Ty problémy ti jen pomůžou získat k mašině hlubší vztah. Máš ji vychytanou a takové už se neprodávají. Mám to podobné jako ty. Koupím srdcem a pak se divím. Užívej. Jinak to původní mini Plexi je super...
krásný stroj
pěkný tak ať slouží a přeji dlouhou sezonu a hlavně bez nehod
Paráda je to hezký strojek