renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 S (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piki
Vloženo 25.5.2013
Aktualizováno 28.12.2020
Zobrazeno 3 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Stýskalo se mi po 4-válci a lákalo mě zkusit K1200S nebo Hayabusu a vyhrála K1200S, protože výbava a možnosti BMW jsou neodolatelné: ESA, ABS, duální brzdy, posilovač brzd, vyhřívané hefty, kardan, letmák, origo kufry...

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa: Vyjimečný je pouze motor...
Kawasaki ZZR 1400: Vyšší cena...
Suzuki GSX-R 1000: Malý výběr a většinou okruhovky...
Suzuki GSX-R 750: Malý výběr a většinou okruhovky...
BMW K 1200 R: Nižší výkon, věčné rozhodování zda naháče nebo kapoty...
BMW K 1200 R Sport: Není tak zajímavá...

První dojmy - Každý "straší" jak si člověk musí dát pozor, ale pokud to má člověk jen trošku srovnaný a alespoň malinko se bojí sám o sebe, tak je to v pohodě :-). Sedí jak přibitá k silnici, dává dobrou zpětnou vazbu (u předního kola je to o zvyk). Člověk si musí zvyknout na chování kardanu, které je jiné než u řetězu. Recenze o K1200S jsou boží. Uvažoval jsem o Hayabuse, ale jak už trochu znám BMW, vím jak to funguje, tak není cesty zpět. Výkon sice trochu "chybí", ale technicky je BMW mnohem dál než Busa. Někdo může namítnout něco o složitosti, je tam moc elektroniky, ale kecy nemaj cenu. Vyzkoušej to a uvidíš sám/a... :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro stíhače, milovníky zajímavé techniky, rychlé a pohodlné jízdy...

Doplňky na motorce - Uděláno:
Origo LED zadní blinkry, kufry, origo alarm, poziční světla jako na stíhačce , zadní LED světlo, rozšíření zadního blatníku, origo kouřové plexi, plexi ochrana světlometu...

V plánu:
Polepy přední masky, nitro DRY kit (Nitrous Oxide System)...

Recenze

Co zvítězilo v mé volbě proti Hayabuse?

Co má BMW navíc nebo lepší:
+ kardan
+ ESA
+ vychytaný origo kufry
+ letmák vzadu (paralever)
+ duolever vpředu
+ ABS
+ ukazatel zařazené rychlosti
+ vyhřívané rukojetě
+ duální brzdy
+ posilovač brzdného účinku (rok 2005 a 2006)
+ možnost kontroly tlaku v pneu RDC
+ možnost originálního alarmu (stačí zapojit a funguje)
+ možnost ASC (pouze roku výroby 2007+ bez posilovače brzd)

Co má Hayabusa navíc nebo lepší:
- výkon
- v roce 1999-2000 maximálku 315km/hod

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Robo025
Robo025 napsal 26.07.19 v 08:56 10b.

bpun
bpun napsal 03.07.16 v 16:35 10b.

Krásný, také jsem ho měl ve svém hledáčku!

Mires.46
Mires.46 napsal 23.03.15 v 22:37 10b.

Krásný káčko jedna z mála na který se dá střihnout i sportovnější jízda tak ať slouží

Piki
Piki napsal 07.02.15 v 20:22

Zdar Harly, j zase hledám cestu k HD, ale stále jsem nedozrál. Když o HD uvažuju, tak skončím s myšlenkami u nějakého staršího BMW boxeru...

harly27
harly27 napsal 07.02.15 v 20:17

Kamo ja jeste diky tobe najdu v tech bramborach zalibeni ... tohle se mi vazne libi a dlouhe cesty to musi byt parada

Více komentářů



TOPlist