renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 S (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ramadin
Vloženo 8.6.2012
Aktualizováno 26.3.2016
Zobrazeno 2 978x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Pořídil jsem si jak na cestování, tak na krátké vyjížďky. Jako jediného možného nástupce po R1100S.

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Vynikající stroj. Koupil jsem ji s cca 16 000 km na tachometru a dle všech dokladů to byly reálné kilometry, motorka jim i odpovídala. Nádherné svezení! K dispozici je spoustu krouticího momentu ve všech otáčkách a tak si to užívám. Nemusím hrát s řadicí pákou jojo, abych mohl předjet, nebo jet svižně. Elasticita této motorky je úžasná a navozuje závislost.

Motorku bych doporučil pro - Je to svižný stroj, u kterého vysoký kruotící moment dělá jízdu pohodově elstickou s vinikající spotebou. Pesně co je nutné pro cestování i sport. Motorka není jako uniforma GS a ve žlutém zbarvení je jediněčná.

Doplňky na motorce - navigace, zadní plotna na tašku, originální sportovní kufry

Recenze

Ihned po koupi jsem musel odstranit hrozný zvuk rozvodového řetězu, který se ozýval po startu. Je to známá věc a dle BMW není na škodu, protože ihned jak stoupne tlak oleje, zvuk zmizí. Mě to ale nedalo a tak jsem hydraulický napínák vyměnil za novější, abych jsem ten hrozný zvuk nemusel poslouchat. Co mě ale dost překvapilo, byla spálená spojka v 17 000 km. Vyměnil jsem jí za spojku z K1300S, která již vydrží vše. Samozřejmě spálit jde každá spojka, ale to už se musí člověk snažit, jako například předchozí majitel při pokusech o zvedání na zadní kolo přes spojku.
Pro delší vyjížďky jsem instaloval navigaci TOM TOM na řídítka. Napájení jsem napojil na přípravu, kterou má BMW pro své GARMIN navigace :) Vybral jsem TOM TOM pro jeho skvělou funkci „klikaté cesty“, které opravdu dělá z cesty cíl!
Zkoušky zrychlení ze mě dělají šťastného japonského chlapce se šikmýma očima :)
Tak jsem už najezdil 4 000 km a začíná mě motorka poslouchat :) Do této chvíle motorka jezdila se mnou a ne já s ní. Hlavní poznatek je spotřebou, ta je pod i pod 5 litrů. Na motorku se 130 Nm neskutečné pozitivní údaj. Možná někdo namítne, že jezdím jako šnek. Věřte mi, že já si o sobě nemyslím :) Jedu tak na svižnou pohodu, tak aby to hezky odsýpalo. Z motorky zatím jen odstraňuji nasbíraný hmyz, jinak jen jezdím. Šlape jako hodinky. A pocity z jízdy? Posoz je něco mezi turistou a sportem. To dělá z této motorky univerzální stroj pro cestování/krátké vyjížďky. Vzhledem k délce motorky, se nehodí na slalom, osmičky a další tyto věci, se kterými se vyučuje jízda na motorce. Ne že by nešlo kroužit v poloměru 4m, jen není to taková zábava. Na druhou stranu ale nemusíte mít strach, že se vám motorka při plně akceleraci zvedne na zadní kolo. Ze začátku jsem při používání zadní brzdy válčil s velkým krytem spojky, je to ale o zvyk. ESA funguje jak má. Volba komfort je opravdu houpavá, tak aby se člověk nenatřásl na nerovnostech. Volba sport je tvrdá a umožňuje ostrou jízdu i na horších vozovkách.

Procestováno:
Slovensko,
Rakousko,
Itálie,
Německo,
Chorvatsko,
atd. a všude kde jsou hezké cesty :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zmulin
zmulin napsal 30.10.13 v 21:15 10b.

Čau vole,trochu ti zvednu hodnocení,protože ikdyž do toho reju,tak to není vůbec špatná volba

Roman88
Roman88 napsal 24.08.12 v 09:50

-Ahoj Tak jsem taky v klubu---mám to esko 14 dní a taky si zvykám--napínák jsem též udělal a pro jistotu i spojku-mám úplně stejné dojmy z moto jak ty,včetně řazení...ať nám to jezdí

Více komentářů



TOPlist