
Benelli Imperiale 400 vs. Jawa 350 OHC vs. Royal Enfield Classic 500: Železo, ku...
20.08.2020
2020 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 374 cm3 |
Výkon | 15.5 kW (21.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 5500 ot/min |
Točivý moment | 29 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Stojatý |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 72.7 mm |
Zdvih | 90 mm |
Kompresní poměr | 8.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 121 mm |
Zdvih zadního odpr. | 55 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 300 mm |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 19 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 100/90-19 |
Rozměr zadní pneu | 130/80-18 |
Rozvor | 1440 mm |
Úhel hlavy řízení | 25 ° |
Světlá výška | 170 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Pohotovostní hmotnost | 205 kg |
Užitečná hmotnost | 190 kg |
Objem nádrže | 12 l |
Rezerva | 2 l |
Množství oleje | 2.5 l |
Spotřeba | 3.6 l/100 km |
První cena | 104990 Kč |
Výměna motorového oleje | 6000 Km |
Výměna olejového filtru | 6000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 25000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | majitelé Benelli Imperiale -vodítko retězu | 2 | 16.8.2024 08:43 | ||
Ostatní | Preradenie z 1 do 2 | 21 | 2.7.2024 10:48 | ||
Naked bike | Klasika nebo scrambler do 100 tisíc | 49 | 8.1.2024 10:47 | ||
Tipy | Ako zazimovat moto bez garaze | 62 | 18.10.2021 20:01 |
Vyberal som si prvú veľkú motorku a keďže som sa k motorkám dostal úplne náhodou ani nie pred rokom ...
Níže (v aktualizaci) jsou dojmy po 25 000 km Vzduchem chlazený jednoválec s dlouhým zdvihem. Už t...
Hledal jsem motorku která bude universální a uvolňující. Po úpravách je téměř dokonalá.
Krasny retro nahac s nadhernym zvukom na pokojnu pohodovu jazdu mestom.
Tak na ní došlo. Předcházelo tomu x let čekání na recenze ojetin a nabídku přiměřeně zajetého kusu +...
Pohoda pro pohodáře. Klasická motorka za rozumnou cenu.
Benelli Imperiale 400 je retro stroj určený na pohodovú jazdu po okreskách.
je to stará škola a je to už dávno čo som mal motorku s kovovými blatníkmi.. vzduch, 2ventily, 2 zot...
Hladal som nahradu za skuter na jazdenie do prace, toto retro sa mi velmi pacilo iba nebolo v predaj...
Benelka imperiale 400 ročník 2022, retro kousek na pohodu
Benelka imperiale 400 ročník 2022, retro kousek na pohodu
Tak na ní došlo. Předcházelo tomu x let čekání na recenze ojetin a nabídku přiměřeně zajetého kusu +...
Hledal jsem motorku která bude universální a uvolňující. Po úpravách je téměř dokonalá.
Níže (v aktualizaci) jsou dojmy po 25 000 km Vzduchem chlazený jednoválec s dlouhým zdvihem. Už t...
Pohoda pro pohodáře. Klasická motorka za rozumnou cenu.
je to stará škola a je to už dávno čo som mal motorku s kovovými blatníkmi.. vzduch, 2ventily, 2 zot...
Benelli Imperiale 400 je retro stroj určený na pohodovú jazdu po okreskách.
Krasny retro nahac s nadhernym zvukom na pokojnu pohodovu jazdu mestom.
Vyberal som si prvú veľkú motorku a keďže som sa k motorkám dostal úplne náhodou ani nie pred rokom ...
Motorka má svůj půvab a retro styl.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 9.3/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 9.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 9.7/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 9.8/10 |
Cestování | 8.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 8.3/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.3/10 |
Servisní intervaly | 9.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Classic 350 | Malá ergonomie a indický test který vychválil Benelli oproti enfieldu. |
Jawa 350 OHC | Malá, necitlivě začleněné katalyzátory, celkově na mě působila jako vyrobená v garáži. |
Royal Enfield Classic 350 | Nádherná, favorit. Ale naživo překvapivě drobná. |
Royal Enfield Meteor 350 | Vyššia cena, viac vybrácií. |
Jawa 350 OHC Scrambler | Podľa predajcu je Benelli kvalitatívne na lepšej úrovni ako Jawa. Nasvedčuje tomu aj počet reklamácií. |
Royal Enfield Meteor 350 | Doteraz sa este stale na Slovensku nepredava, aj ked sa uz davno mal. Vyziadal som si aj cennik, no cenovka na Slovensku je asi o 1000E vyssia ako v CR a to uz v CR sa to predava dost draho. Takze Easy Cruiser kvoli cene nie. Toto fakt prehnali. |
UM Motorcycles Renegade Commando | Krasny cenovo dostupny cruiser, ale velmi maly objem motora (125 ccm), este mensi vykon, obava, ze pre dvoch to nebude stacit a hlavne velmi neznama znacka, dalsie obavy zo servisovania. |
Jawa 350 OHC | Celkom fajn moto cinsko-ceskej spoluprace licencnej starej hondy 400, len sa mi nepacil dizajn, ale inak fajn, urcite nie zla kupa. |
Jawa 300 CL | Vysoka cena - toto indo-cesky manazment akosi nezvlada. Za cenu Jawa 300 CL sa dakupit Honda Rebel 500 a to je uz o inom. |
Harley Davidson XLH 883 Sportster | Finančne by to bol môj strop + nulová skúsenosť s veľkou motorkou, servisovanim HD. Bola to 2006 komplet čierna, nepáčila sa mi a prestriekávať som ju nechcel. |
Royal Enfield Bullet 500 | Vysoká cena, slabá dostupnosť a hlavne, motorka vyzerá príliš staro. |
Jawa 660 Vintage |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Hunter 350 | Tvrdší posez a mnoho vyditelných vyčnívajících ( neschovaných ) kablíků.. |
SYM Symphony 125 | Těžká volba :-) Ale potřeboval jsem spíš něco praktického na ježdění do práce. Benellka by byla víc na sváteční svezení, ale blbě bych do ní cpal krabičky s jídlem a nákup... |
Royal Enfield Meteor 350 | težší, tolik se mi nelíbí, odpružení |
Royal Enfield Classic 350 | Enfield je hezčí. |
Royal Enfield Classic 350 | |
Royal Enfield Meteor 350 | Vzhled - příliš mnoho trubek a výztuh. |
Harley Davidson XL 1200C Custom custom | Skvělá motorka, kterou jsem si půjčil od dealera a nadchla mě. Kdyby měla alespoň 500 ccm a o pár koní více, jezdil bych dnes na ní. |
Jawa 350 OHC | Jawa je srdeční značka |
Suzuki DL 650 V-Strom | lebo v čase kúpy bolo 4000 Eur veľa |
Royal Enfield Continental GT | Přesto,že oficiální dealer sliboval že bude na trhu do května nestalo se tak a komunikace s ním veškerá žádná |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | Cafi | istruzione-imperiale.pdf | 665 KB | Manuál k instalaci držáků bočních brašen |
2021 | Cafi | imperiale_400_servic.pdf | 18 MB | Servisní manuál |
2020 | vve | benelli-uzivatelsky.pdf | 3.3 MB | Manuál |