renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Benelli Imperiale 400 (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník maroche
Vloženo 13.7.2021
Aktualizováno 9.3.2022
Zobrazeno 3 106x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krasny retro nahac s nadhernym zvukom na pokojnu pohodovu jazdu mestom.

Více fotografii

Motorka koupena od Motobiker.sk Krakovany - Komunikacia super, vsetko v poriadku, kupoval som to na odporucanie firmy Benelli-motor.cz, ze Motobiker.sk Krakovany ma rychle jednanie,... Ano, ale ked som vyplatil moto, potom, ze je problem, lebo legislativa a vyhovorky,... Len doprava moto z Italie do CR trvala 28 dni, potom z CR do SR dalsich 5 dni a moto z Motobiker.sk mi isla, po vyplateni celej sumy "len" 34 dni, celkovo som cakal na moto 67 dni plny obav, ze som zaplatil a nemam ani peniaze a ani motocykel. Ale vsetko bolo nakoniec v pohode, motocykel mi doviezli az priamo domov. Ale na webe aj teraz svieti, ze dodanie moto do 7 dni, akosi zabudli na tych zvysnych 60 dni. Mne to pripada ako klamanie zakaznika, ale zaver nech si urobi kazdy sam.

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350 OHC: Celkom fajn moto cinsko-ceskej spoluprace licencnej starej hondy 400, len sa mi nepacil dizajn, ale inak fajn, urcite nie zla kupa.
UM Motorcycles Renegade Commando: Krasny cenovo dostupny cruiser, ale velmi maly objem motora (125 ccm), este mensi vykon, obava, ze pre dvoch to nebude stacit a hlavne velmi neznama znacka, dalsie obavy zo servisovania.
Jawa 300 CL: Vysoka cena - toto indo-cesky manazment akosi nezvlada. Za cenu Jawa 300 CL sa dakupit Honda Rebel 500 a to je uz o inom.
Royal Enfield Meteor 350: Doteraz sa este stale na Slovensku nepredava, aj ked sa uz davno mal. Vyziadal som si aj cennik, no cenovka na Slovensku je asi o 1000E vyssia ako v CR a to uz v CR sa to predava dost draho. Takze Easy Cruiser kvoli cene nie. Toto fakt prehnali.

První dojmy - Krasne rozbehy na semaforoch. Az sa mi zda zbytocne mat 5 stupnovu prevodovku, lebo sa da velmi rychlo preradit z 1. do 5.stupna a vlastne cely cas sa pokojnou ustalenou rychlostou vozit na 5. prevodovom stupni po meste. Proste krasna pokojna a pohodova jazda. B.Imperiale 400 nie je ziaden pretekar.

Motorku bych doporučil pro - Kazdemu, kto ma rad retro, resp. ma rad veterany, no na skutocny veteran nema ani dostatok peniazkov a ani dostatok casu na nekonecne opravy. B.Imperiale vyzera ako starusik, no je to moderny spolahlivy motocykel.

Doplňky na motorce - Na B.Imperiale nie je ziaden ulozny priestor. Jazdec si musi nieco dokupit. ja som si dokupil original kufre od Benelli. Su nadherne, sedia na moto a velmi dobre posluzia. Nebanujem tento doplnok. Je to moj vlastne jediny. Teda ak neratam motonavigaciu.

Průměrná spotřeba - 2.88957 l/100km

Recenze

Hladal som spolahlivy motocykel, ktory je pokojny skor pomaly, aby ma zbytocne nedrazdil a s ktorym by som mohol v pohode jazdit do/z prace domov a pripadne cez vikend nejaky mensi vyletik. A presne toto B.Imperiale 400 splna. Je to pomala pokojna moto s nadhernym zvukom. Motocykel vazi neskutocnych 205kg a unesie dalsich 190kg, takze dvaja normalne vaziaci ludia + mensia nie prilis tazka batozina. Super.

Kupil som to od Motobiker.sk ako uplne novu moto s nabehamymi sotva 1km. Prvy servisny interval po 1000km a dovtedy sa motor nesmel vytacat a samozrejme ani rychlo jazdit sa na tom nesmelo. Zial, servis mi uz predajca neurobil, ze u neho to dlho trva, odporucil ma, pre mna blizsi servis a to, DueFratelli.sk v Samorine. Chlapci sa zdali v pohode, ale hned prva otazka, ci som tu moto kupoval od nich a ked nie, preco som k nim prisiel do servisu, takze sklamanie od zaciatku a to nehovorim, ze do 1.servisneho intervalu bolo s moto vsetko OK, no po vymene oleja mi zacal kvapkat olej z vypustnej skrutky, tak som sa vratil, ze chyba vo vyrobe a ukazovali mi pretlacenu netesniacu podlozku. Pri vymene oleja mi tam dali povodnu tesniacu podlozku? To by som si ani ja nedovolil. Takze druhy a dalsi servis uz k nim nepojdem. Neodporucam podla vlastnych skusenosti.

Casto sa stava, ked je rozohriaty motor, kolisu otacky tak, ze sa motor dusi, nechal som to tak, aby som zistil co sa stane a stalo sa to, co som necakal, motor skapal. A robi to doteraz. Klesaju otacky. Neviem preco.

Na moto uz mam nabehanych 2200km a ide. Krasne ide, len si musim davat pozor na kolisanie otacok motora, aby mi motor neskapal. Vozim sa na moto do/z prace a chodim aj na vylety ako cca do 300 km. Proste take drobne poldnove vyletiky. Krasne ide do zakrut, ja sa s moto vzivam. Ani raz ma nesklamala, no je citit ze je to pomala pohodovka. Nedokazem na okreskach, kde je maximalka 90km/h udrzat krok s autami, ktore idu 120 - 150km/h a ja mam na tachometri sice 100km/h, no podla GPS je to sotva 84km/h, takze tachometer je dost nepresny, no toto nie je na skodu, to by som povedal, ze je vyhoda. Aspon nikdy nezaplatim pokutu za prekrocenu rychlost.

Spotreba benzinu je presne ako v manuale, podla toho kde sa clovek hybe, v meste to zozerie viac, na okreskach menej. Ja osobne som cakal, ze moto bude mat spotrebu do 2,50 [l/100km], zial hybe sa to od 2,75 do 3,30 [l/100km], ale inak je to stale v pohode, aj ked by to mohlo menej papkat.

Na motorke je uplne zle pruzenie, resp. nepruzenie vzadu. Zadne tlmice su neskutocne tvrde, tvrde je aj sedenie, aj ked to ma odpruzeny sedak jazdca, no to si myslim, ze je to len na okrasu, lebo je to tvrde. Spolujazdec na blatniku trpi este omnoho viac. Proste vydrzite na tom sediet tak 1h a potom potrebujete pauzu, lebo sedenie je neskutocne tvrde.

A rychlost? Najlepsie sa na moto citim, ked mam na tachometri tak 70km/h, co je v skutocnosti nieco pod 60km/h. Vtedy sa moto nechveje, krasne buble, ide ako po masle, proste parada. Ale zabludil som aj na dialnicu a tam som to vypeckoval cez 120km/h na tachometri, takze dialnicne tempo zvlada, no necitil som sa v tej rychlosti na tejto moto komfortne a radsej som hned na najblizsom vyjazde z dialnice usiel. Proste B.Imperiale nie je na pretekanie.

Cestovanie s B.Imperiale po normalnych okresnych cestach je upne v pohode. Ale len 1h, potom si treba dat pauzicku na kavicku a podobne fyziologicke potreby a tak po 30min opät cestovat, ale zase len 1h, sedenie je tam proste tvrde. No moto s rychlostou okolo 70km/h uplne na paradu taha do akehokolvek kopca, ci je tam jazdec sam, alebo ma aj spolujazdca, je to jedno, moto ide, pradie, neprotestuje. Ale bacha na priecne nerovnosti, ktorych mame dost, na zeleznicne priecestia a pod, tam ked sa zabudne znizit rychlost, tak spoluzdec ma doslova letecke dni a utlacene stavce na chrbtici. Je to proste tvrde! Pisem dookola, ze moto je tvrda, lebo je fakt tvrda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zigul
zigul napsal 10.10.21 v 09:19

Zdravím ať slouží. Já sám ji mám rok a vše ok. Spotřeba 3,5l. Vážím 110kg. Tachometr je vééélký kecka. Spíš mi vadí to podsvícení budíků, to je děs. Najeto 7700 km. Jsem spokojený.

Verin
Verin napsal 13.08.21 v 11:10 10b.

Krásná, dobrý vkus !!

JohnnyKap
JohnnyKap napsal 14.07.21 v 11:56 10b.

Vitaj medzi majitelmi, skoda zlych skusenosti s predajcom a servisom. Ze su zadne tlmice tvrde suhlasim, na poplatanych okreskach to nema cenu, ale ta cestovna rychlost v tvojom pripade 70-80 a podobne neviem, ja na nej jazdim vzdy 100-110 (podla gps), nulove vibracie, ziadne chvenie, este aj par aut poobieham, po dialnici do 130 bez problemov, max sa mi podarilo 138 tak neviem. Mozno mame rozdielne kilogramy, ja jazdim sam a mam 70 kg, mozno preto.

Více komentářů



TOPlist