Benelli Imperiale 400: Jednodušeji už to nejde
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Mattia Tomucci, Giovanni Giardina | Zveřejněno: 29.2.2020 | Zobrazeno: 49 755x
Tedy jen pokud se bavíme o konstrukci téhle ultra-klasicky vypadající motorky, pro niž je největším konkurentem nejprodávanější motocykl s objemem přes 250 kubíků na světě, tedy Royal Enfield Classic 350. Protože co se původu týče, zase tak jednoduché to není. Vyvinuta byla v Itálii, vyrobena v Číně u značky patřící do koncernu spolu se švédským Volvem a montuje se také v Indii, kde už se prodává od půlky loňského roku. Do Česka se dostala na konci minulého roku a náš Alan ji otestoval přímo v domovině historické značky Benelli v italském Pesaru.
Časové období | Cena předplatného | Orientační cena za měsíc |
6 měsíců | 299 Kč | 50 Kč |
12 měsíců | 499 Kč | 42 Kč |
24 měsíců | 899 Kč | 37 Kč |
Počet článků k objednání | 1 až 25 kusů |
Cena za článek | 29 Kč |
Doba platnosti do vyčerpání článků | 2 roky |
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz