
Pět velkých naháčů v testu
07.10.2014
15.01.2021
06.11.2013
13.07.2013
01.06.2011
28.06.2010
28.07.2009
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 999 cm3 | 999.6 cm3 | |||
Výkon | 119 kW (161.8 koní) | 122.1 kW (166.1 koní) | 119 kW (161.8 koní) | 122.1 kW (166.1 koní) | 124.1 kW (168.8 koní) |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | 11500 ot/min | 11000 ot/min | 11500 ot/min | |
Točivý moment | 110 Nm | 111.5 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min | 9500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 4 | ||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 78 mm | ||||
Zdvih | 52.3 mm | ||||
Kompresní poměr | 13 : 1 | - | 13 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||
Typ rámu | Páteřový | Mostový | - | ||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 | 120/70-ZR17 | - | 120/70-ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/55 | 190/55-ZR17 | - | 190/55-ZR17 | |
Rozvor | 1440 mm | 1445 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||||
Závlek předního kola | 107.5 mm | - | |||
Výška sedla | 840 mm | 835 mm | 840 mm | 835 mm | |
Suchá hmotnost | 179 kg | 183 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 204 kg | - | ||
Objem nádrže | 17 l | 18.5 l | |||
Rezerva | 4 l | - | 4 l | ||
Množství oleje | 4 l | - | |||
Spotřeba | 7 l/100 km | - | 8.07 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 265 km/h | 270 km/h | 265 km/h | - | |
První cena | 314900 Kč | - | 439990 Kč | - | |
Poznámka | - | Akční nabídka 409.990 Kč | - | ||
Výměna motorového oleje | 5000 Km | - | |||
Výměna olejového filtru | 5000 Km | - | |||
Výměna převodového oleje | 5000 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | - | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | 20000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | 20000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Race mapa Tuono V4 2012 | 0 | 4.3.2025 19:12 | ||
Naked bike | Olej pro Tuono v4 | 5 | 3.3.2021 13:08 | ||
Opravy a údržba | aprilia tuono v4 | 5 | 25.7.2020 23:50 | ||
Výběr moto | Co si vybrat | 7 | 31.7.2019 15:47 | ||
Italské | Kontrolka service | 7 | 7.3.2019 08:44 | ||
Naked bike | Kvalitní Aprilia servis | 4 | 4.2.2019 18:41 | ||
Naked bike | Dilema V2 vs.V4 | 26 | 24.10.2017 06:40 | ||
Naked bike | jak je na tom nový tuňák a spolujezdec? | 11 | 25.8.2017 03:26 | ||
Naked bike | Aprilia Tuono s APRC pro zacatecnici | 28 | 24.2.2017 20:40 | ||
Opravy a údržba | Cukani | 1 | 21.4.2016 20:24 | ||
Naked bike | Olej v sání | 7 | 14.6.2015 17:49 | ||
Italské | Nové tuono V4R | 11 | 3.2.2013 17:49 | ||
Italské | Novej Tuňák | 70 | 3.2.2013 17:43 | ||
Italské | Tuono V4R - factory | 36 | 10.11.2012 18:28 | ||
Opravy a údržba | Jak správně foukat gumy | 37 | 1.11.2012 11:14 | ||
Italské | aprc | 1 | 8.7.2012 20:26 | ||
Italské | Tak kterou... | 181 | 2.6.2011 22:12 |
Aprilie s motormi V4 boli a sú mojim snom odkedy som tieto motorky spoznal. Najmä kvôli známemu Medd...
Kdysi dávno někdo ve fabrice olámal kapoty z RSV, nasadil vyšší řídítka a víc se s tím nemazal. Není...
Tohle není tuctová japonka. To je Italské umění. V4 usazené to leštěného rámu, ó to je nádhera....
Čas na změnu a tak se vyrazilo pro Tuono V4
je to tuňák!!! čtyřválcový véčko - co víc psát
Zvláštní motorka s neskutečným srdcem v podobě V4 a podvozkem superbiku.
Motorka mala byť nadupaný štvorvalcový naháč s možnosťou okruhového jazdenia, kontrolou trakcie, net...
Krásná,lehká,rychlá,výkoná ...
Kravina z Noale , vé štyry , APRC...
Spatna talianka,no svoj vyzor mi bohato vynahradza svojou charizmou a zavodnym srdcom
Kravina z Noale , vé štyry , APRC...
Šarmantní Italka přetékající charakterem ve které se ukrývá nukleární reaktor.
Aprilie s motormi V4 boli a sú mojim snom odkedy som tieto motorky spoznal. Najmä kvôli známemu Medd...
je to tuňák!!! čtyřválcový véčko - co víc psát
Kdysi dávno někdo ve fabrice olámal kapoty z RSV, nasadil vyšší řídítka a víc se s tím nemazal. Není...
Velice zábavná motorka s V4-kovým srdcem! Lehce ovladatelná a taky občas pěkně zlobivá! Prostě italk...
No prvni moto Suze GSR 600 pak Kawe zx6r je to teda ooopravdu neco jineho, neco z jineho sveta. Neko...
Krásná,lehká,rychlá,výkoná ...
Tohle není tuctová japonka. To je Italské umění. V4 usazené to leštěného rámu, ó to je nádhera....
Zvláštní motorka s neskutečným srdcem v podobě V4 a podvozkem superbiku.
Nepresné radenie ktoré som opisoval aj v recenzii bolo spôsobené povolenou skrutkou ktorá vymedzuje ...
Kontrola ventilových vôlí ktoré sú pri tejto moto dosť dôležité, (nebolo potrebné nastavovanie, vše...
[b]Je to bežná vada týchto motorov[/b] , kedy sa cez gumičku ktorá je okolo zväzku káblov dostane ol...
Hneď na začiatok si vás dovolím oboznámiť s tým, že toto [b]nebude úplne najkratší denník výjazdu[/b...
Človek sa ráno zobudí a dúma, či sa vôbec pôjde voziť, pretože Májové počasie vôbec nefandí motorkár...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Spojka | 7.4/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 6.7/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 7.5/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 9.3/10 |
Město | 4.3/10 |
Cestování | 6.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.6/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 3.3/10 |
Dostupnost dílů | 3.6/10 |
Nabídka doplňků | 3.8/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.0/10 |
Světla | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 R | Asi nevětší dilema mezi Aprilií ale nakonec mě odradil test na mcz a hlavně ten řaďák |
KTM 1290 Super Duke R | Cena a nějak nemůžu skousnout ten předek jinak krásná |
Ducati Monster 1200S | Nemám odvahu na servis desma |
Kawasaki Z 1000 | Krásnej bike, ale nakonec charakter motoru Tuona zvítězil. |
Triumph Speed Triple | Nebylo to ono a přišla mi malá. |
MV Agusta Brutale 800 | Neměl jsem možnost svezení a byla nejdražší. |
MV Agusta Stradale 800 | nádherná motorka ale nějak mi nesedla je to spíš jako SM než silnice |
Triumph Speed Triple | Tady to bylo hodně těsné. V podstatě je Triumph objektivně ve všem lepší, motor co jde krásně odspodu, pohodlnější posez a poddajnější podvozek, navíc je i hezčí. Ale zrovna k mání žádný nebyl. Tak snad příště :-) |
MV Agusta Brutale 800 | Nejkrásnější motorka co znám, splněný sen. Už jsem pro ní jel, ale na místě se rozhodl ji nevzít. Úžasný motor, ale na mě až moc točivý. Lehký a obratný podvozek, ale díky absenci tlumiče řízení dost nervózní. No a nakonec ten servis... |
Suzuki GSR 750 | Po GSR 600, to chtelo neco uuplne jineho. |
Aprilia Tuono 1000R | |
Aprilia RSV4 | |
Yamaha YZF-R1 | |
Suzuki GSX-R 1000 | |
Triumph Speed Triple |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 R | někteří jedinci nevědí, co by za ty olítaný hajtry před smrtí chtěli |
MV Agusta Brutale 800 | Vzhled a nevalná pověst litrů, zatím ještě vysoká cena jedenáctek. |
Yamaha YZF-R1 | |
Ducati Streetfighter 1098/s | |
KTM 990 SuperDuke R | Na inzerci nic kloudnýho nebylo |
Aprilia Tuono 1000R | Výměna za mé GSo, chtěl jsem něco svižnějšího...kdyby se GS prodalo, šel bych do V4 rovnou, takhle si asi letos nechám na lítání V2 a po sezoně to vyměním. |
Triumph Speed Triple | Asi na něj někdy dojde, ale zatím stále dost drahé. |
Ducati Monster 1200S | Moc malá. A i když jsem Aprilii vždy zbožňoval tak si musíme přiznat, že je to ultra šereda... |
KTM 1290 Super Duke R | Mel jsem RSV4 Factory 2012. Touno je skvelej bajk, ale uz vim co je zac a co muze nabidnout. Zvuk je bozi. |
Aprilia Tuono 1000R | Tuto špičkovou motorku předchází pověst o extrémní spotřebě paliva. Schlamstne 10l/100km jako malinu. |
Triumph Street Triple R | strach :) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | Milosek.m | aprilia-tuono-v4-201.pdf | 2.8 MB | Uživatelský manual Kód do Menu 12412 |
2010 | Edwardo44 | service-tuono-v4.pdf | 16 MB | Ať slouží |
2011 | mada204 | 03.05.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:43x Štart (čínsky akrapovič) |
|
2011 | mada204 | 03.05.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:37x Akcelerácia + quickshifter, 1 až 5 prevodový stupeň. |
|
Vložit vlastní zvuk |