renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mostar
Vloženo 1.6.2015
Aktualizováno 19.12.2016
Zobrazeno 4 478x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zvláštní motorka s neskutečným srdcem v podobě V4 a podvozkem superbiku.

První dojmy - První dojem z motorky v časopise byl dost negativní. Prostě se mi nelíbila, konec. Časem jsem přemýšlel, že to chce zajímavé svezení na silnici, tedy né 4V řaďák. Ducati? Proč ne, ale nic mě extra neoslovilo. Nevidím červeně. Pak jsem začal přemýšlet, že ten motor V4 musí být hrozná pecka a s tím pomalu přislo, že se mi tuňák V4 začal líbit, tím jak je zvláštní, agresivní, neokoukaný a možná i hnusný. :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce jezdit, jak smyslů zbavený. :-)

Doplňky na motorce - Nějaké designové úpravy proběhly, takže ti bystří z vás, co máte tuňáky nakoukane, určitě poznáte.

Recenze

Nebudu se tady rozepisovat...kdo chce se o ní dozvědět víc, buď si to najde v časácích nebo mi napíše. ...platí jedno..je to superbike s rovnýma řidítkama s vyplývajícíma výhodama i nevýhodama. Myslím, že i dost podobně to zaznívá ve všech testech.

První myšlenky, které mě přivedly k Tuono V4 byl motor a rychlořazení. To dělá 70% zábavy na motorce. Pak už je to jen váha motorky a podvozek. A když to člověk nezk..ví třeba zavřenejma řidítkama, tak je svět dokonalý. Jinak originál řidítka jsou na tuonu perfektní, což je o většíně japonců říct nedá.

Takže motor. Nemám slov, jak mě takhle věc baví. Lineární výkon, agresivita a přitom se s tim nemusíte prát. Chtělo to změnit převod. Zub na předku méně a dokonalost dostala korunu. Originál výfuk není hnusný ani tichý, ale chtělo to potunit laďákem samozřejmě. Sehnal sem za babku RPčko z RSV4 a do teď jsem se toho agresivního řevu nenabažil. Ano zvuk z MotoGP! Když někomu půjčím motorku a slyším ten šílený řev z lesů, kde to rve v zatáčkach co to jde, tak je to skoro podobný porno jako na tom jezdit. Ano, potřebuje nakrmit. Nevím kolik, asi je to hodně. Ve spojení s nádrží na 12-13 L to znamená, že se kamarádím už se spoustou holek z benzínek.

Posez a podvozek. Jedno slovo ..sportovní. To zahrnuje jak to, že se na motorce sedí příjemně sportovně a přitom nemusíte být zalehlý jako na sportu, ale také to v sobě nese to, že špatným silnicím je dobré se vyhnout. Je to vlastně RSV4 s rovnýma řidítkama, takže to chce vybírat silnice. Sedlo je tvrdé tak po 300 km je prdel cejtit i přes sportovní kombinézu. Stupačky mám dost podobně vysoko jako sportovní přepákování na okrohovce, takže stupny jsou take dost vysoko! ...Jedna z natáčení..Když jsem po 350 km vlezl na Ducati Streetfighter 848, tak jsem myslel, že jedu na cesťáku a nohy vleču po zemi. Neskutečné pohodlí jsem zažíval.

Mám na ní 10tis. km a žádné problém nenastal, krom rozmlácené prdele a bolavých nohou. Podotýkám, že mám 190 cm, takže většína z vás stejný problém mít nebude.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mostar
mostar napsal 07.07.15 v 17:36

Ty cerny jako mas ty byly pry dost nepovedeny a jedou vyrazne hur.

Přízrak
Přízrak napsal 07.07.15 v 17:31

Je fakt mooc dobrá , ale jede ti taky tak pěkně jako ta moje?

findejs1310
findejs1310 napsal 08.06.15 v 22:28

Ta je ale opravdu faaakt nadherna...proste italka
Davam 10 bodiku

krysoid
krysoid napsal 08.06.15 v 17:15 10b.

Pecka 10b

YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 08.06.15 v 15:01 10b.

Bomba!! Kamarád mi to na chvíli pujčil a nechtěl sem z toho slézt

Více komentářů



TOPlist