je to tuňák!!! čtyřválcový véčko - co víc psát
Motorka koupena od FIRMA:Pavel Vojtek - MotoGO (Benešov)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Stradale 800: nádherná motorka ale nějak mi nesedla je to spíš jako SM než silnice
První dojmy - Když jsem si na ní poprvé sedal měl jsem stažený půlky protože každý tvrdil, jaká je to bestie. Po prvních kilometrech na mód "R" jsem si říkal, že jsou všichni divní. Pak jsem přepnul módy a pochopil jsem, že mají pravdu. Neskutečně nasraný stádo nosorožců vás hrne pořád dopředu a dopředu!!!
Motorku bych doporučil pro - Pro zkušeného jezdce. Fakt, začátečník s najetými 50 km na Jawě 250 nebo na půllitrovým CBčku to jen tak nedá
Doplňky na motorce - lámací páčky M style
koncovka Akrapovič
držák a osvětlení RZ Rizoma
Recenze
Narazil jsem na aprilku náhodou a vlastně jsem italku ani nikdy nechtěl. Když jsem četl recenze, jak se na nich všechno se..e nechtěl jsem jí. Pak jsem se podíval a sedl na Tuňáka (dvouvál). Přišel mi fakt ideální do ruky, motorka na vyblbnutí a říkal jsem si, že to bude ono. Pak jsem zjistil, že existuje i čtyřvál do véčka a bylo jasno. Tohle je prostě raketa na kolech a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Když přišel solidní kus od prověřeného prodejce (díky Pavle) bylo rozhodnuto. Tohle chci!!!
Když probudíte tuhle motorku k životu, je to úplně něco jiného než japonci. Nemám proti nim nic, ale tohle je jiný svět. Motorka s elektronikou na úrovni limuzíny a výkon sporťáku. Strašně, ale opravdu strašně moc zábavný nářadí. Motorka dělá přesně, co chceš a jak chceš. Jediný problém a to jsem tu už někde četl, je to, že bude vždycky lepší než já a že nikdy nebudu schopný využít její potenciál úplně na maximum.
Motorka je v základu super, podvozek i brzdy nemají chybu. Motor je nukleární hovado které má jediný cíl a to donutit vás cvrnknout si do textilu. Motorka je čím dál lepší čím víc a rychleji jede. Hned od začátku jsem měl problém s tím, že kdykoli jsem na ní jel, klepalo se mi něco na hrudníku na levé straně. Nejdřív jsem si myslel, že mi začíná infarkt ale pak jsem zjistil, že se třese můj řidičák v náprsní kapse. To je základní a hlavní problém - nejde, fakt nejde (policisté prominou) jezdit padesátkou v obci. Jo, klidně mě ukřižujete, ale tahle motorka prostě pomalu jet neumí.
Jo a problém je taky s úložným prostorem pod sedlem - vejde se tam tak maximálně imbus na povolení sedla řidiče
4.7.2020
Po pár stovkách kilometrů musím přiznat, že je čím dál zábavnější. Není to motorka na maximálku ale čím víc zatáček tím je raději. Neskutečně obratná a hravá. I když to "hravá" prosím berte s hodně velkou rezervou. 125 kilowat se jako hračka dá brát jen stěží. Pohodlí se na ní taky nedočkáte, ale je fakt, že zadek začíná bolet tak po 150 - 200 km. Ale to není problém, protože si mezi tím odpočinete při tankování. Jak už tu někdo psal, opravdu znám čím dál víc holek od benzínek. Jo a taloši mohli vymyslet trochu jiné tvary protože ta kvanta much se z těch všech záhybů a lomů dostávají příšerně...
Jede to víc než skvěle . Můj největší úspěch je, že mám stále ještě řidičák
Tak jede to dobře, ne?
co mi to jenom ... moc pěkná
Hustý