globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.


Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 14:42 | Nahoru | #31
Nechceš raději R8 ve tvých barvách?

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 14:47 | Nahoru | #32
1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 14:53 | Nahoru | #33
Whites...Hele co zkusit nějaký Audi forum, pač tady ti beztak normálně odpoví 2 lidi a zbytek ti bude nadávat do buzíků...to moc dobře víš, takže provokace?
Hele kamárád má novější A4 2.6 Tdi a ty ceny za servis a nd jsou fakt pálky takže to dobře zvaž jestli na to máš...teda pokud ti ten bling bling stajl budou platit rodiče tak je to jedno..
Tak dobře vyber

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 14:56 | Nahoru | #34
crappy: kamos ted vymenil R32 za allroad 3,0tdi... tak sem zvedavej jak to bude s tim drahym servisem,dilama a spolehlivosti.. kdyz to ted budu mit skoro z prvni ruky

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:09 | Nahoru | #35

Scrappy.Bored píše: Whites...Hele co zkusit nějaký Audi forum, pač tady ti beztak normálně odpoví 2 lidi a zbytek ti bude nadávat do buzíků...to moc dobře víš, takže provokace?
Hele kamárád má novější A4 2.6 Tdi a ty ceny za servis a nd jsou fakt pálky takže to dobře zvaž jestli na to máš...teda pokud ti ten bling bling stajl budou platit rodiče tak je to jedno..
Tak dobře vyber



Já psal jak na VW fórum, tak na Audi fórum. Jenže je tam takřka mrtvo =(.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:10 | Nahoru | #36

Lubíno píše: 1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.



BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.

/toť slova Dieselpower/

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #37

WhiteS píše: BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.

/toť slova Dieselpower/



hele tak ses dopracoval k tomu co jsem tipnul v prispevku cislo 8:) tak bud sem tak dobrej nebo vi na dieselpower stejny hovno jako ja

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #38
Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:17 | Nahoru | #39

Lion píše: Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře



no kamosovi to DSG taky zlobilo, menili mu komplet elktroniku okolo v zaruce a stejne se to vratilo.. obcas to nevedelo co dat za kvalt.. na docela dlouhou dobu to vytuhlo apod... ale asi to nebylo tak zly kdyz si misto toho koupil dalsi karu s DSG :)

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:19 | Nahoru | #40
Automat by mě také lákal. Jenže do 2.0 TDI u Audi A4 se dával pouze Multitronic. Pro jízdu výborná převodovka, ale jak se to prý vysepe, nová stojí snad 150 000 Kč.

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:26 | Nahoru | #41

Tagstein píše: Nechceš raději R8 ve tvých barvách?



Pěkné, ale potřebuju něco alespoň trošku praktického =).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:30 | Nahoru | #42
assassin> tak to asi máme štěstí ale fakt ani ťuk... všecko v pohodě že koupil znova chápu taky už bych se k manuálu v normálním autě vracel jen v nezbytným případě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:30 | Nahoru | #43

WhiteS píše: Automat by mě také lákal. Jenže do 2.0 TDI u Audi A4 se dával pouze Multitronic. Pro jízdu výborná převodovka, ale jak se to prý vysepe, nová stojí snad 150 000 Kč.


jo klasicke koncernove DSG.. jen v rezii audi se to jmenuje multitronic...

150sem, 150tam.. ja myslel ze audi je prostredek jak lidem ukazat "ze na tom mam" ... ze by to byla jen poza?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:31 | Nahoru | #44

Lion píše: assassin> tak to asi máme štěstí ale fakt ani ťuk... všecko v pohodě že koupil znova chápu taky už bych se k manuálu v normálním autě vracel jen v nezbytným případě



ja jezdim malo, na to mi klasickej manual vyhovuje.. kdybych jezdil hodne km a treba mesto tak bych chtel urcite automat..s dieselem bych asi uz manual vubec nechtel.. a dost mozna "klasiku" nez tu dvojspojkovou prevodovku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:33 | Nahoru | #45

assassin píše: jo klasicke koncernove DSG.. jen v rezii audi se to jmenuje multitronic...

150sem, 150tam.. ja myslel ze audi je prostredek jak lidem ukazat "ze na tom mam" ... ze by to byla jen poza?



Tady nejde o to . Ale jestli mám dát za auto 300 000 Kč, nerad bych do něj vrážel za další půl rok 150 000 za převodovku .

Kdybych chtěl ukázat, že na to mám, koupím A5 3.0 TFSI , ale na co? Na naše silnice pro mě bude A4 Avant plně dostačující .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:36 | Nahoru | #46
WhiteS> taky proč kupovat novou když repase vyjde na 30k?? když zboříš motorku taky nejdeš do krámu pro vidle za 60 tyček...

150 převodovka
60 vstřiky??
20 turbo??... jestli na to nemám koupím felicii...

Naposledy editováno 19.01.2012 15:37:42

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:40 | Nahoru | #47
assassin> dsg je moje prvni zkusenost s automatem a střídám občas fábii v manuálu... nevadí mi ani jedno... ale třeba kolona ve městě, nebo za den 600 km a roční nájezd 50 tis. proč si to neulehčit asi už bych se fakt musel rozmejšlet a být v tom pádný důvod proč nebrat automat

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:42 | Nahoru | #48
..praxe a život...pořízení auta je jedna věc a i to dokonalé auto prostě servis potřebuje...u novějších typu prakticky ,díky computeru,vše ve značkovém servisu..takže i "normální" servisní prohlídky i když nyní až většinou po 30.000.-km,jsou už v desítkách tisíc Kč!
..po najeti cca 120.000 km..se poruchy a závady vlivem provozu a opotřebení začnou objevovat!

..další poruchy a závady,které se během provozu objeví,a nejsou součásti záruky to samé!
..a to nepíšu o závadách vyloženě motorových,ale příslušenství a běžné ND!

..poslední příklad...nahrání nového softweru v návaznosti na navigaci cca 6.000.-Kč
..porucha "čidla" parkovacího asistentu...cca 6.000.-Kč
..elektronická závada ovládání ventilátoru vzduchu..5.000.-Kč.
.."ovladač mozku" computeru 5.000.-Kč

..amateři bez "počítače" navrhují různá opatření a způsoby oprav bez garance, systém pokus x omyl!!

..takže provoz typu vozu AUDI,BMW,MERCEDES....není jen spotřeba a optický dojem!

Naposledy editováno 19.01.2012 15:42:32

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:54 | Nahoru | #49

2LEKO píše: ..praxe a život...pořízení auta je jedna věc a i to dokonalé auto prostě servis potřebuje...u novějších typu prakticky ,díky computeru,vše ve značkovém servisu..takže i "normální" servisní prohlídky i když nyní až většinou po 30.000.-km,jsou už v desítkách tisíc Kč!
..po najeti cca 120.000 km..se poruchy a závady vlivem provozu a opotřebení začnou objevovat!

..další poruchy a závady,které se během provozu objeví,a nejsou součásti záruky to samé!
..a to nepíšu o závadách vyloženě motorových,ale příslušenství a běžné ND!

..poslední příklad...nahrání nového softweru v návaznosti na navigaci cca 6.000.-Kč
..porucha "čidla" parkovacího asistentu...cca 6.000.-Kč
..elektronická závada ovládání ventilátoru vzduchu..5.000.-Kč.
.."ovladač mozku" computeru 5.000.-Kč

..amateři bez "počítače" navrhují různá opatření a způsoby oprav bez garance, systém pokus x omyl!!

..takže provoz typu vozu AUDI,BMW,MERCEDES....není jen spotřeba a optický dojem!



O těchto problémech s elektronikou slyším pouze u Frantíků .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:59 | Nahoru | #50

WhiteS píše: O těchto problémech s elektronikou slyším pouze u Frantíků .



hele uz sem nakej patek chodis.. tak bys mohl vedet ze Leko nepise o cem slysel ... ale o tom co v servise zaplatil... on s timahle autama jezdi, necte o tom na netu...

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:59 | Nahoru | #51
WhiteS> pro zajímavost 2LEKO má tuším BMW X3?? kde udělali soudruzi z NDR chybu? co když tě potká turbo, vstřiky apod.?? kupuješ auto 4 roky staré s nájezdem kolem 200kkm...

edit. a nevím jak audi... ale škoda si bere za garančku kolem 10k... a to jsou věci jako olej, filtry apod.

Naposledy editováno 19.01.2012 16:02:22

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:06 | Nahoru | #52

WhiteS píše: O těchto problémech s elektronikou slyším pouze u Frantíků .



....podle teoretiků by se žádné auto neprodalo..každé má svoje...radosti i strasti!..neexistuje auto,které ja naprosto dokonalé a bezvadné!..ano,jsou určité typy,které doporučované nejsou,a naopak co jsou vychvalované do nebes...ale až zkušenosti a vlastnictví toho vozu,ukáže co je pravda a co jsou kecy!...a jasně, že vše je vázáno s financema!

...kámoš má Porsche,nové ,r.v. 2009,dle statistik,nejspolehlivější auto....najeto cca 70.000 km...4x do roka "debilní" závada a servis..do ČR už nejezdí,takže cesta do Drážďan!...to samé je u Mercedesů a jiných "značkových"!..taky i já mám ty negativní zkušenosti s BMW a AUDI!..když to vše funguje a jede,tak vynikající a těžko srovnatelné s něčím jiným!

...a další má Peugeota 407..najeto cca 200.000.km za 3 roky..naprosto v pohodě a bez závažných závad!

Naposledy editováno 19.01.2012 16:07:55

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:21 | Nahoru | #53
WhiteS> muzu ti zjistit presne rozdily mezi temi motory, ale bude to k necemu? Vstriky, turbo, sensorika a dalsi balast kolem motoru (rozumej to nejslozitejsi a to co nejvic trpi) zpravidla u masovych motoru double sourcovan a tedy muze byt jak od vyrobce c.1 tak vyrobce c.2. Zalezi na periode, lokaci apod. Bernou minci neni ani to co nabizi aftermarket, to byva zpravidla ta nejlevnejsi mozna varianta. Takze rozdeleni na Siemens/Bosch, Garrett/MHI a kvalitativni usudky z toho plynouci moc never.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:28 | Nahoru | #54

assassin píše: 150sem, 150tam.. ja myslel ze audi je prostredek jak lidem ukazat "ze na tom mam" ... ze by to byla jen poza?



Hele,hele,hele!Je to tak tejden co tady uživatel Assassin psal že A4 B5 by docela bral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:30 | Nahoru | #55

Dawe02 píše: WhiteS> muzu ti zjistit presne rozdily mezi temi motory, ale bude to k necemu? Vstriky, turbo, sensorika a dalsi balast kolem motoru (rozumej to nejslozitejsi a to co nejvic trpi) zpravidla u masovych motoru double sourcovan a tedy muze byt jak od vyrobce c.1 tak vyrobce c.2. Zalezi na periode, lokaci apod. Bernou minci neni ani to co nabizi aftermarket, to byva zpravidla ta nejlevnejsi mozna varianta. Takze rozdeleni na Siemens/Bosch, Garrett/MHI a kvalitativni usudky z toho plynouci moc never.



ale co to "pomůže" a v čem...jen si pročti, ty nekonečné "odborné" diskuse o motorech v Octáviích a Passatech!...a já si skutečně marně vzpomínam,komu "odešlo" turbo nebo řešil jiné závažné poruchy přímo motoru u ojetých vozů!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:30 | Nahoru | #56

Ďuričko píše: Hele,hele,hele!Je to tak tejden co tady uživatel Assassin psal že A4 B5 by docela bral



jo a nebylo to RS4? a to bych neuzivil tuplem:) to jsou jen takovy ty detsky reci nad listovanim katalogem s autama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:36 | Nahoru | #57

assassin píše: jo a nebylo to RS4? a to bych neuzivil tuplem:) to jsou jen takovy ty detsky reci nad listovanim katalogem s autama



Jojo,bylo to ereso,ale vždyť máš 6V 2.8i to je kousíček k M3 a to třeba ve světě Whitesů má stejnou váhu ...a konec konců Whites tady nic jinýho než listování v katalogu toho coby kdyby nedělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 16:43 | Nahoru | #58
WhiteS> Motory diskuse

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 17:07 | Nahoru | #59

Ďuričko píše: Jojo,bylo to ereso,ale vždyť máš 6V 2.8i to je kousíček k M3 a to třeba ve světě Whitesů má stejnou váhu ...a konec konců Whites tady nic jinýho než listování v katalogu toho coby kdyby nedělá



M3 je jina cenova co se tyka udrzby i u tak staryho vraku jako mam ja :) treba kontrola ventilu a nastaveni vuli podlozkama jako u motorek i v podobnejch intervalech apod lahudky....

E36 je ve svete whitesu starej vrak vhodnej k sesrotovani

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 17:20 | Nahoru | #60

2LEKO píše: WhiteS> Motory diskuse



Děkuji =).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist