naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: jo a nebylo to RS4? a to bych neuzivil tuplem:) to jsou jen takovy ty detsky reci nad listovanim katalogem s autama
Jojo,bylo to ereso,ale vždyť máš 6V 2.8i to je kousíček k M3 a to třeba ve světě Whitesů má stejnou váhu ...a konec konců Whites tady nic jinýho než listování v katalogu toho coby kdyby nedělá
Ďuričko píše: Jojo,bylo to ereso,ale vždyť máš 6V 2.8i to je kousíček k M3 a to třeba ve světě Whitesů má stejnou váhu ...a konec konců Whites tady nic jinýho než listování v katalogu toho coby kdyby nedělá
M3 je jina cenova co se tyka udrzby i u tak staryho vraku jako mam ja :) treba kontrola ventilu a nastaveni vuli podlozkama jako u motorek i v podobnejch intervalech apod lahudky....
E36 je ve svete whitesu starej vrak vhodnej k sesrotovani