Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 16:36 | Nahoru | #1

assassin píše: jo a nebylo to RS4? a to bych neuzivil tuplem:) to jsou jen takovy ty detsky reci nad listovanim katalogem s autama



Jojo,bylo to ereso,ale vždyť máš 6V 2.8i to je kousíček k M3 a to třeba ve světě Whitesů má stejnou váhu ...a konec konců Whites tady nic jinýho než listování v katalogu toho coby kdyby nedělá

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 17:07 | Nahoru | #2

Ďuričko píše: Jojo,bylo to ereso,ale vždyť máš 6V 2.8i to je kousíček k M3 a to třeba ve světě Whitesů má stejnou váhu ...a konec konců Whites tady nic jinýho než listování v katalogu toho coby kdyby nedělá



M3 je jina cenova co se tyka udrzby i u tak staryho vraku jako mam ja :) treba kontrola ventilu a nastaveni vuli podlozkama jako u motorek i v podobnejch intervalech apod lahudky....

E36 je ve svete whitesu starej vrak vhodnej k sesrotovani
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist