naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: assassin> tak to asi máme štěstí ale fakt ani ťuk... všecko v pohodě že koupil znova chápu taky už bych se k manuálu v normálním autě vracel jen v nezbytným případě
ja jezdim malo, na to mi klasickej manual vyhovuje.. kdybych jezdil hodne km a treba mesto tak bych chtel urcite automat..s dieselem bych asi uz manual vubec nechtel.. a dost mozna "klasiku" nez tu dvojspojkovou prevodovku...