Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:42 | Nahoru | #1
..praxe a život...pořízení auta je jedna věc a i to dokonalé auto prostě servis potřebuje...u novějších typu prakticky ,díky computeru,vše ve značkovém servisu..takže i "normální" servisní prohlídky i když nyní až většinou po 30.000.-km,jsou už v desítkách tisíc Kč!
..po najeti cca 120.000 km..se poruchy a závady vlivem provozu a opotřebení začnou objevovat!

..další poruchy a závady,které se během provozu objeví,a nejsou součásti záruky to samé!
..a to nepíšu o závadách vyloženě motorových,ale příslušenství a běžné ND!

..poslední příklad...nahrání nového softweru v návaznosti na navigaci cca 6.000.-Kč
..porucha "čidla" parkovacího asistentu...cca 6.000.-Kč
..elektronická závada ovládání ventilátoru vzduchu..5.000.-Kč.
.."ovladač mozku" computeru 5.000.-Kč

..amateři bez "počítače" navrhují různá opatření a způsoby oprav bez garance, systém pokus x omyl!!

..takže provoz typu vozu AUDI,BMW,MERCEDES....není jen spotřeba a optický dojem!

Naposledy editováno 19.01.2012 15:42:32

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:54 | Nahoru | #2

2LEKO píše: ..praxe a život...pořízení auta je jedna věc a i to dokonalé auto prostě servis potřebuje...u novějších typu prakticky ,díky computeru,vše ve značkovém servisu..takže i "normální" servisní prohlídky i když nyní až většinou po 30.000.-km,jsou už v desítkách tisíc Kč!
..po najeti cca 120.000 km..se poruchy a závady vlivem provozu a opotřebení začnou objevovat!

..další poruchy a závady,které se během provozu objeví,a nejsou součásti záruky to samé!
..a to nepíšu o závadách vyloženě motorových,ale příslušenství a běžné ND!

..poslední příklad...nahrání nového softweru v návaznosti na navigaci cca 6.000.-Kč
..porucha "čidla" parkovacího asistentu...cca 6.000.-Kč
..elektronická závada ovládání ventilátoru vzduchu..5.000.-Kč.
.."ovladač mozku" computeru 5.000.-Kč

..amateři bez "počítače" navrhují různá opatření a způsoby oprav bez garance, systém pokus x omyl!!

..takže provoz typu vozu AUDI,BMW,MERCEDES....není jen spotřeba a optický dojem!



O těchto problémech s elektronikou slyším pouze u Frantíků .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 00:49 | Nahoru | #3

2LEKO píše: ..
..porucha "čidla" parkovacího asistentu...cca 6.000.



A jestlipak vis kdo a kde ten system ultrasonickych sensoru a parkovaciho asistenta pro BMW designoval?

To je takova perlicka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist