Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:10 | Nahoru | #1

Lubíno píše: 1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.



BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.

/toť slova Dieselpower/

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #2

WhiteS píše: BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.

/toť slova Dieselpower/



hele tak ses dopracoval k tomu co jsem tipnul v prispevku cislo 8:) tak bud sem tak dobrej nebo vi na dieselpower stejny hovno jako ja
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist