naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lubíno píše: 1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.
BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.
/toť slova Dieselpower/
(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.
/toť slova Dieselpower/
hele tak ses dopracoval k tomu co jsem tipnul v prispevku cislo 8:) tak bud sem tak dobrej nebo vi na dieselpower stejny hovno jako ja