Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:19 | Nahoru | #1
Automat by mě také lákal. Jenže do 2.0 TDI u Audi A4 se dával pouze Multitronic. Pro jízdu výborná převodovka, ale jak se to prý vysepe, nová stojí snad 150 000 Kč.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:30 | Nahoru | #2

WhiteS píše: Automat by mě také lákal. Jenže do 2.0 TDI u Audi A4 se dával pouze Multitronic. Pro jízdu výborná převodovka, ale jak se to prý vysepe, nová stojí snad 150 000 Kč.


jo klasicke koncernove DSG.. jen v rezii audi se to jmenuje multitronic...

150sem, 150tam.. ja myslel ze audi je prostredek jak lidem ukazat "ze na tom mam" ... ze by to byla jen poza?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist