Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 14:47 | Nahoru | #1
1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:10 | Nahoru | #2

Lubíno píše: 1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.



BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.

/toť slova Dieselpower/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #3
Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist