Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #1
Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:17 | Nahoru | #2

Lion píše: Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře



no kamosovi to DSG taky zlobilo, menili mu komplet elktroniku okolo v zaruce a stejne se to vratilo.. obcas to nevedelo co dat za kvalt.. na docela dlouhou dobu to vytuhlo apod... ale asi to nebylo tak zly kdyz si misto toho koupil dalsi karu s DSG :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:21 | Nahoru | #3

Lion píše: Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře



Tak to máte štěstí na motory.Díra v otáčkách žádná,ale spíše takové škubání při řazení a ted po opravách je klid.
pokud to DSG funguje jak má tak při normální jízdě člověk ani nepozná ,že to řadí.K manuálu už se mi také nechce vracet přece jen s DSG se třeba po Praze jezdí nádherně.Motor je tichý za jízdy,ale na volnoběh je to hrůza,to se fakt bojím,že na mě něco vyskočí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist