naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: jo klasicke koncernove DSG.. jen v rezii audi se to jmenuje multitronic...
150sem, 150tam.. ja myslel ze audi je prostredek jak lidem ukazat "ze na tom mam" ... ze by to byla jen poza?
Tady nejde o to . Ale jestli mám dát za auto 300 000 Kč, nerad bych do něj vrážel za další půl rok 150 000 za převodovku .
Kdybych chtěl ukázat, že na to mám, koupím A5 3.0 TFSI , ale na co? Na naše silnice pro mě bude A4 Avant plně dostačující .
150 převodovka
60 vstřiky??
20 turbo??... jestli na to nemám koupím felicii...
Naposledy editováno 19.01.2012 15:37:42