Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:33 | Nahoru | #1

assassin píše: jo klasicke koncernove DSG.. jen v rezii audi se to jmenuje multitronic...

150sem, 150tam.. ja myslel ze audi je prostredek jak lidem ukazat "ze na tom mam" ... ze by to byla jen poza?



Tady nejde o to . Ale jestli mám dát za auto 300 000 Kč, nerad bych do něj vrážel za další půl rok 150 000 za převodovku .

Kdybych chtěl ukázat, že na to mám, koupím A5 3.0 TFSI , ale na co? Na naše silnice pro mě bude A4 Avant plně dostačující .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 15:36 | Nahoru | #2
WhiteS> taky proč kupovat novou když repase vyjde na 30k?? když zboříš motorku taky nejdeš do krámu pro vidle za 60 tyček...

150 převodovka
60 vstřiky??
20 turbo??... jestli na to nemám koupím felicii...

Naposledy editováno 19.01.2012 15:37:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 16:43 | Nahoru | #3
WhiteS> Motory diskuse
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist