
MV Agusta Brutale 800 RR: Ostřejší neznamená vždy lepší
14.01.2019
19.11.2024
20.07.2022
12.02.2021
04.08.2020
04.11.2019
25.03.2019
27.02.2019
05.11.2018
30.05.2018
13.11.2017
09.11.2016
22.10.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 798 cm3 | ||||
Výkon | 103 kW (140.1 koní) | 102.2 kW (139 koní) | 103 kW (140.1 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 13100 ot/min | 12300 ot/min | |||
Točivý moment | 86 Nm | 87 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 10100 ot/min | 10250 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | Vzduch a Olej | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | - | |||
Počet válců | 3 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 79 mm | ||||
Zdvih | 54.3 mm | 53.3 mm | |||
Kompresní poměr | 13.3 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | - | |
Materiál rámu | ocel | - | lehká slitina/ocel | - | |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | 125 mm | - | |
Zdvih zadního odpr. | 125 mm | - | 124 mm | - | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17 | 180/55 | |
Rozvor | 1380 mm | 1400 mm | |||
Závlek předního kola | 95 mm | - | 103.5 mm | - | |
Světlá výška | - | 135 mm | |||
Výška sedla | 810 mm | 830 mm | |||
Suchá hmotnost | 168 kg | 175 kg | |||
Objem nádrže | 16.6 l | 16.5 l | |||
Spotřeba | 8 l/100 km | - | 6.7 l/100 km | 5.9 l/100 km | |
Maximální rychlost | 261 km/h | 245 km/h | 244 km/h | ||
První cena | - | 419000 Kč | - | ||
Výměna motorového oleje | - | 6000 Km | - | 6000 Km | - |
Výměna olejového filtru | - | 6000 Km | - | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 12000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | MV Agusta brutale 800 | 9 | 19.10.2020 17:27 |
Verze RR, koupená z Německa, najeto necelých 12 tisíc kilometrů. Na mašině několik estetických úprav...
Nikdy by mě nenapadlo, že zběhnu od Ducati.. Ale hrozně mě MV Agusta jako značka lákala. A tak jsem ...
Zpatky k Brutale.. Prozatim pro me neni nic lepsiho.
Moje třetí Mv Agusta Brutale do rodiny.
Laska na prvni pohled??? Brutálni síla ovladatelnost Nadherne provedeni Vysostny quck shifter, mož...
Verze RR, koupená z Německa, najeto necelých 12 tisíc kilometrů. Na mašině několik estetických úprav...
Laska na prvni pohled??? Brutálni síla ovladatelnost Nadherne provedeni Vysostny quck shifter, mož...
Moje třetí Mv Agusta Brutale do rodiny.
Zpatky k Brutale.. Prozatim pro me neni nic lepsiho.
Nikdy by mě nenapadlo, že zběhnu od Ducati.. Ale hrozně mě MV Agusta jako značka lákala. A tak jsem ...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Speed Triple RR | Brutale má hezčí design, je lehčí a sportovněji laděná. |
Kawasaki Z900 | Velka váha, malý výkon |
MV Agusta Rivale 800 | Pan Metela mě překecal.. Ale je to nejhezčí moto typu motard.. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster | Chce tocit vic jak Ducna a na okruh jezdit moc neplanuju |
Triumph Street Triple RS | Cena, spolehlivost |
BMW S 1000 R | Nemohl jsem si ji vyzkoušet |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chtěl jsem něco sportovnější a budoucnost značky je teď nejistá |
MV Agusta Brutale 800 | Drahá, příliš úžasná:-) |