
Honda Super Cub: Legenda s nejistým osudem
13.06.2019
22.06.2021
02.10.2019
16.02.2019
29.06.2018
18.03.2018
06.11.2017
27.10.2017
01.10.2015
25.11.2014
31.12.2010
11.12.2006
2018 | 2019 | 2022 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 125 cm3 | 124 cm3 | |
Výkon | 7.1 kW (9.7 koní) | 7.2 kW (9.8 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | ||
Točivý moment | 10.4 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | 6250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch | ||
Uspořádání válců | 1 | ||
Počet válců | 1 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 2 | ||
Vrtání | 52.4 mm | 50 mm | |
Zdvih | 57.9 mm | 63.1 mm | |
Kompresní poměr | 9.3 : 1 | 10 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 4 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | - | Páteřový | |
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 100 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 84 mm | - | |
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 220 mm | ||
Přední třmen | jednopístkový | ||
Brzdy vzadu | buben | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 70/90-17 | ||
Rozměr zadní pneu | 80/90-17 | ||
Rozvor | 1245 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | ||
Závlek předního kola | - | 71 mm | |
Světlá výška | - | 125 mm | |
Výška sedla | 780 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 109 kg | 110 kg | |
Objem nádrže | 3.7 l | ||
Množství oleje | 1 l | 1.1 l | |
Spotřeba | 1.5 l/100 km | 2 l/100 km | 1.5 l/100 km |
První cena | - | 89900 Kč | 94900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 89900 Kč | - |
Mám rád zajímavé a neokoukané věci, takže volba tohoto komára byla jasná volba. Co mě ale překvapilo...
Malá zábavná retro-věc co není pro každého.
Super nadupaná krásná malá kopací sekačka na trávu, která vás nikdy nenechá ve štychu.
Moderní retro legendy - nejprodávanějšího motorového vozidla na světě - více jak 100 000 000 ks. Tva...
Jednoduchá klasika, která se na našich silnicích jen tak nevidí. (I když je to nejvíce vyráběné moto...
Honda Super Cub C125 - nezmar, stoletími prověřený držák, eko-stroj, celovesmírný všeumělec
Prostě neokoukaný legendární model.
Honda Super Cub C125 - nezmar, stoletími prověřený držák, eko-stroj, celovesmírný všeumělec
Jednoduchá klasika, která se na našich silnicích jen tak nevidí. (I když je to nejvíce vyráběné moto...
Prostě neokoukaný legendární model.
Moderní retro legendy - nejprodávanějšího motorového vozidla na světě - více jak 100 000 000 ks. Tva...
Malá zábavná retro-věc co není pro každého.
Mám rád zajímavé a neokoukané věci, takže volba tohoto komára byla jasná volba. Co mě ale překvapilo...
Super nadupaná krásná malá kopací sekačka na trávu, která vás nikdy nenechá ve štychu.
Vyjma věcí již zmíněných v článku o motorce nakonec došlo k pár úpravám ještě před první garančkou. ...
Je libo zimní výbava do hlubokého sněhu. I to není problém...
Další firma s doplňky tentokrát GCraft.
Mezi největší prodejce, kde seženeš cokoliv n C125 jsou tito tři hlavní hráči. [b]Webike[/b] - celo...
C125 v japonském stylu ručně malované od Cub House
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 3.0/10 |
Mechanická hlučnost | 4.5/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Variátor | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | - |
Jízda | |
Sport | 3.0/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | 3.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CT 125 | - nedostižný cíl (zatím), není v EU |
Yamaha Cygnus 125 | Yamaha PG-1 (na motorkari.cz zatím není, musel jsem zvolit jinou) PG-1 má stejný problém jako Honda CT125 - není v EU |
Suzuki Van Van 200 | Nesehnal jsem |
Honda Monkey 125 | C 125 je lepší |
Honda Rebel 250 | neměl jsem 50k |
Honda VTR 250 | neměl jsem 40k |
Honda CB 600F Hornet | neměl jsem 70k |
Triumph Bonneville Bobber | neměl jsem 300k |
Ducati Streetfighter 848/s | neměl jsem 500k |
Ducati XDiavel | neměl jsem 600k |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Classic 350 | Skoro 100 litrů mi přišlo moc za takovýho hnusnýho šedivýho pincka |
Honda PCX125 | Můj vysněný model jsem nevzal hlavně kvůli tomu že se sem nedováží pro tandem,který nutně potřebujeme s mou družkou |
Honda Monkey 125 | Sedačka umožňující jen jednu polohu, divná pozice nohou, špatné řazení, pevné a nízké řidítka a až na řidítka budou stejné problémy i na původně plánované CT125, která má do Evropy teprve dorazit |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | Lyer | supercub-c125-2019-c.pdf | 8.0 MB | Náhradní díly Super Cub |