Vyjma věcí již zmíněných v článku o motorce nakonec došlo k pár úpravám ještě před první garančkou. Uvidíme co na to řekne servis
1.) Ještě na podzim jsem pro jistotu nainstaloval kabel k přímému nabíjení baterie, protože tahat jí ven není zrovna zábava na pět minut. Nabíječku jsem zvolil Tecmate Optimate 2, která má takový kabel rovnou v balení a je to v podstatě nabíječka primárně pro motorky.
2.) Díky aktuálnímu bordelu ve světě a nestálosti koruny jsem se rozhodl koupit pár doporučovaných dílů co nejdřív. A tak došlo na výměnu zadního odpružení za stavitelné YSS. Můžu vřele doporučit, brzo koupím set i na přední vidlici.
Od japonského K-Speed přišel bezkatový otevřený výfuk Diablo. A je to fakt ďábel! Policajti i sousedi mne budou milovat Instalace jednoduchá a nějaký to deko dolů taky dobrý.
No a nakonec, jelikož (a to netuším proč) Honda nedává na modely mimo thajsko a domovinu boční stojánek, tzv. kick-stand neboli postaru "policajt" tak jsem ho objednal z Thajska. Je potřeba vyměnit i základnu stupaček kde je uchycený. Netuším jestli je na motorce příprava elektriky na chcípák od stojánku, takže jsem neřešil. Holt nesmím zapomínat
To je zatím vše, uvidíme jaký bejkárny mne napadnou příště
-
Instalace kabelu k baterce
-
Vyvedení konektoru
-
Nabíječka
-
Zadní odpružení
-
Výfuk K-Speed
-
Originál kick-stand
-