
Ducati od Zen Motorcycles: V hlavní roli turbo
17.01.2019
1975 | 1976 | 1977 | 1978 | 1979 | 1980 | 1981 | 1982 | 1983 | 1984 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||||||||||
Objem | 864 cm3 | 904 cm3 | ||||||||||||||||||
Výkon | 51.1 kW (69.5 koní) | 47.4 kW (64.5 koní) | 53.3 kW (72.5 koní) | 56.9 kW (77.4 koní) | 58.4 kW (79.4 koní) | 61.3 kW (83.4 koní) | 58 kW (78.9 koní) | |||||||||||||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | 7500 ot/min | ||||||||||||||||||
Točivý moment | - | 82.38 Nm | - | 83.4 Nm | 85 Nm | 81 Nm | 76 Nm | |||||||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6400 ot/min | - | 6400 ot/min | 7000 ot/min | 6500 ot/min | ||||||||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||||||||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | Vzduch a Olej | ||||||||||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||||||||||
Rozvod | desmo | - | desmo | |||||||||||||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||||||||||||||
Vrtání | 86 mm | 92 mm | - | 92 mm | ||||||||||||||||
Zdvih | 74.4 mm | 68 mm | - | 68 mm | ||||||||||||||||
Kompresní poměr | 9.4 : 1 | 9.5 : 1 | 9.2 : 1 | - | 9.2 : 1 | |||||||||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | Vstřikování | |||||||||||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||||||||||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||||||||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||||||||||||||
Typ rámu | - | Příhradový | - | Příhradový | ||||||||||||||||
Materiál rámu | - | chrmmolybden | - | chrommolybden | ||||||||||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | ||||||||||||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||||||||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | buben | kotouč | |||||||||||||||||
Přední kolo | - | 17 " | ||||||||||||||||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||||||||||||||||
Rozměr přední pneu | 3.50-18 | 100/90-18 | 120/70-17 | - | R17 180/55 | - | 120/70 ZR 17 | |||||||||||||
Rozměr zadní pneu | 3.50-18 | 120/90-18 | 4.25-18 | 4.25/85-18 | 110/90-18 | 170/60-17 | - | R17 120/70 | - | 170/60 ZR 17 | ||||||||||
Rozvor | - | 1415 mm | ||||||||||||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 25 ° | ||||||||||||||||||
Závlek předního kola | - | 103 mm | ||||||||||||||||||
Výška sedla | - | 780 mm | 800 mm | 820 mm | ||||||||||||||||
Suchá hmotnost | - | 183 kg | 186 kg | 188 kg | 204 kg | |||||||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 225 kg | 198 kg | - | 400 kg | ||||||||||||||||
Objem nádrže | 18 l | 11.5 l | 17.5 l | - | 17.5 l | |||||||||||||||
Rezerva | - | 4 l | - | 4 l | ||||||||||||||||
Spotřeba | - | 6.1 l/100 km | ||||||||||||||||||
Zrychlení | - | 3.4 0-100 km/h | ||||||||||||||||||
Maximální rychlost | 213 km/h | - | 210 km/h | 230 km/h | 226 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Složení spojkových lamel a plechů | 10 | 22.4.2025 13:59 | ||
Opravy a údržba | Díl karburatoru Mikuni na Ducati | 5 | 10.9.2024 21:27 | ||
Italské | desmo rozvod | 14 | 21.2.2021 15:57 | ||
Italské | Tuning Vašich Ducatek | 838 | 19.2.2018 08:34 | ||
Opravy a údržba | Vidlice | 15 | 6.8.2015 15:29 | ||
Italské | Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí v hlavě | 3 | 3.12.2014 11:46 | ||
Italské | Ducati SS900 SL | 85 | 24.11.2014 17:00 | ||
Supersport | Předělání motoru 900 i.e na karburátor..? | 8 | 8.7.2014 21:19 | ||
Italské | 900 SS - nepravidelný chod motoru | 39 | 29.5.2014 18:57 | ||
Opravy a údržba | Samodomo servis ducati | 3 | 27.5.2013 20:20 | ||
Silniční sportovní | DUC 900 Supersport 1990 | 3 | 6.3.2013 16:44 | ||
Italské | Jak sundat hrb z nádrže? | 14 | 1.3.2013 20:18 | ||
Výběr motorky | Ducati nebo Suzuki? | 222 | 3.1.2013 19:12 | ||
Italské | Rychloměr a konzole přístrojů Ducati 900 SS rok 98 | 5 | 14.11.2012 21:24 | ||
Silniční sportovní | Problem-spojka,prevodovka? | 2 | 25.9.2012 08:53 | ||
Italské | Používáte někdo MBP půlkroužky? | 43 | 8.6.2012 07:44 | ||
Italské | Rozdíly mezi SSkama... | 74 | 23.8.2011 20:20 | ||
Opravy a údržba | Wheel cleaner vs. motor? | 12 | 21.8.2011 09:56 | ||
Italské | Video: V-twin fighting hard | 43 | 12.8.2011 09:42 | ||
Italské | Diagnostická zásuvka na SS900 | 8 | 1.4.2011 09:05 |
Perla v mojí Italské koruně. Majestátní, nádherná, vzácná a exklusivní Ducati 900 MHR, neboli Mike H...
Se svým vzhledem „konec osmdesátých let“ je to dnes již klasický motocykl se vzduchem chlazeným dvou...
80k @ 7500 ot/min, 206 kilogramů pohotovostních, 2 ventily na válec, pětipaprsky Marchesini, krásně ...
květen 2007 : Jmenuje se Sisi. Zatim jí mám necelé 2 měsíce, najeto cca 2000 km a dělá mi jen radost...
Připravil jsem pro vás další díl z cyklu: Jsem už dost starej, abych si kupoval motorky k ničemu.
Pro mě nejkrásnější vzduchem chlazený sportovní motocykl na světě.
ducati 900 SS je pohodlnější něž 748S, má větší krouťák, taky chrastí a hlavně je levnější jak nákup...
Je to červené, je to talianske, má to dva valce, je to chladené vzduchom, pekelne nepraktické. Má to...
Klasika se sportovním karburátorem Weber,kterej je fakt šílený doladit,ale snad se to jednou povede....
Rychlá černá pryčna tvrdá jak kost
Se svým vzhledem „konec osmdesátých let“ je to dnes již klasický motocykl se vzduchem chlazeným dvou...
Připravil jsem pro vás další díl z cyklu: Jsem už dost starej, abych si kupoval motorky k ničemu.
Perla v mojí Italské koruně. Majestátní, nádherná, vzácná a exklusivní Ducati 900 MHR, neboli Mike H...
Klasická Dkárna, no nemohla chybět v garáži :) Druhý žluťas
Dvouválcový vzducháč se dvěma ventily na hrnec, klasika z roku 92 ještě s bílým rámem.
Klapkobřinkostroj se srdcem a duší
Skvělá motorka... bez debaty. Je to surová motorka, která odmění řidiče náročnou jízdou. Žádné mazle...
Je to červené, je to talianske, má to dva valce, je to chladené vzduchom, pekelne nepraktické. Má to...
Pro mě nejkrásnější vzduchem chlazený sportovní motocykl na světě.
Moto koupena od super člověka. Cena naprosto odpovídala stavu, ale vzhled pro mne nebyl rozhodující....
Dneska jsme s bráchou vytáhli starší stroje na odpolední pojezd ve sportovnějším tempu. Jako cíl jsm...
človek by si mohol povedať že otec 2 detí bude mať rozum ale? >> Nemá! Idiotto! dá sa zmárniť 2 roky...
Dneska večer mi Jirka (Officina Riantini) , přivezl zpět moje 900SS po celkové kontrole a opravách v...
Po kompletní očistě a vyleštění jsem doplnil nádrž do plna Vervou 100 , aby se v další sezóně dobře ...
Od rána jsem neměl zrovna povedený den a tak jsem v podvečer tak jak jsem byl ( v montérkách) skočil...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 7.9/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.9/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 9.4/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 3.5/10 |
Cestování | 4.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 5.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.1/10 |
Nabídka doplňků | 6.8/10 |
Servisní intervaly | 6.8/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Benelli TNT 1130 | |
Aprilia RSV 1000 R | |
Yamaha YZF-R6 | Cenově v tu chvíli nedostižné a nebyla by použitelná na stavbu klasiky. |
Honda CBR 600RR | Cenově v tu chvíli nedostižné a nebyla by použitelná na stavbu klasiky. |
Ducati Monster 600 | Nelíbily se mi jak cenově, tak tím co nabízí oproti SSku |
Ducati Monster 900 | Chtěl jsem zkusit Ducati, ale zároveň mne to aktuálně táhlo ke kapotám. Určitě by to nebyl špatná volba. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1000 SS | Nebyly aktuálně dostupné v takovém stavu, jak bych chtěl. |
Triumph Street Triple | Všechny moc daleko, Triumph byl cestou z práce |
Ducati 748 | |
Ducati 900 SL Superlight | Nebyla žádná k mání v rozumné vzdálenosti |
Ducati Monster S4R | Víc sportovní motocykl. Sportovní posaz. |
Honda CB 750K | |
Ducati 600 SS | nebyla žádná v nabídce za pod 100tis. |
Ducati 750 SS | nebyla zrovna žádná na prodej |
Yamaha TRX 850 | Nemám rád mastné fleky pod motorkou... |
Cagiva Raptor 1000 | |
Ducati 749 | nakonec jsem zvolil novejší bajk |
Ducati ST2 | bohuzel muzu mit jen jednu moto, takze potrebuju univerzal |
Ducati Monster S4 | Monster- má koule |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | Guzzin125 | 900ss.pdf | 53 MB | Manual |
2001 | pavel.88 | ducati-900-ss-soucastky.pdf | 3.0 MB | |
2001 | Majku | ducati_900_ss_2001_m.pdf | 47 MB | |
2000 | Djud | ss900ie_dily_00.pdf | 2.9 MB | Katalog dílů |
1999 | Djud | my00_supersport_eng.pdf | 1.8 MB | |
1999 | Majku | manual_supersport_eng.pdf | 1.8 MB | Manuál |
1999 | Majku | brozura-ss.pdf | 716 KB | Bružura |
1996 | t_freedom | 750ss-900ss1991-1996.pdf | 188 MB | Mechanika motoru měla být shodná v ročnících mezi 1990 - 1997 (různé mohou být elektrické komponenty a komponenty podvozku a rámu) |
1993 | IronDave | ducati-900-ss-1991-1.pdf | 53 MB | Nejsem si jistý, že jsou všechny detaily v průběhu let 1991 až 1995 stejné, ale naprostá drtivá většina věcí určitě ano. |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Diablo Supercorsa SP | 17" | Zadek | 1 | Parádní jízda za deště. Opravdu drží a drží. | 24.05.2010 v 15:46 |