80k @ 7500 ot/min, 206 kilogramů pohotovostních, 2 ventily na válec, pětipaprsky Marchesini, krásně chrastící suchá spojka. Maximální rychlost dostatečná, spotřeba minimální, pohodlí nulové, happyfaktor nadstandartní!
Výška jezdce: 180 cm
Recenze
Vzduchem chlazený dvouventilový "skorolitr" supersport... - to můžou postavit akorát v Itálii
Desmo dvouventil se suchou spojkou je supersportovní Ducatí klaSSika nejklasikovatější - i když co se týče historie, tak s obsahem 750 by byla uplně nejvíc nejklasikovatější, jenže tam zase tak krásně nechrastí suchá spojka . Má pár karbonových doplňků, 15ti polohový tlumič řízení Ducati Performance, KN filtr a hned první týden jsem jí nadělil nové karbonové trumpety Termignoni, bo to musí řádně zvučet. Později ještě dostala plexi Zero Gravity a bypass bočního stojánku.
Jak jsem nějakou dobu Duc neměl a slyšel jí někde projet, tak srdíčko zaplesalo a bylo mi jasný, že jsem ohledně této značky ještě neřekl poslední slovo. A už je to tady, zase v tom jsem až po uši
Je to moje už čtvrtá kráska z města Bologna, měl jsem čtyř- i dvouventily, tak uvidíme, jak si budeme rozumět, zatím to vypadá moc dobře. Může za to hlavně její motor, ten je prostě kouzelnej. Super průběh výkonu a krouťáku, rám i odpružení tuhé jak židovská víra, takže pokud možno je potřeba se vyhnout městu a rozbitým silničkám třetí třídy - to je peklo. Nejvíc se jí líbí na rychlejších kvalitních okreskách, tam je prostě doma. Taky mě na ní fascinuje ta jednoduchá stavba. Stačí sundat sedlo, podepřít nádrž jak haupnu u auta a člověk má všechno jak na dlani, všude se krásně dostane. Paráda jaxviňa. Další nevídaná věc u sporta je spousta místa pod sedlem. Zatím sebou vozím antipich, lékárničku, rukavice do deště, vlhčené ubrousky na plexi, pojistky, H4 žárovku, izolačky a pár dalších drobností... No ještě se tam něco vejde. Ale hlavně! - kombinace dvouventil Ducati + trumpety Termignoni je ta nejlepší písnička na světě! A že je 80 koní málo? No, na radost z jízdy je to v tomto balení úplně akorát.
Červen 2010: Tak jsme dali po x-té Rakousko. Do téhle země se budu vždy rád vracet. Člověk se soustředí jen na jízdu jako takovou a nemusí pořád scanovat silnici, jestli tam není štěrk nebo díra. Prostě paráda jaxviňa. Duc šlapala sqěle, během toho tripu jsem se do ní konečně pořádně zamiloval A jak jsem již psal výše, může za to hlavně ten její motor. Za 5 dní jsem najel 1800 km (z toho jsem jeden den proležel, páč mě skolila alergie, takže zzz najezdil víc). Spotřeba v Rakousku 5ltr, v Čechách 7ltr - asi tam mají nějaký lepší vzduch nebo co
.
Je to úžasná motorka a pořád mi nejde na rozum, jak to může takhle upalovat s tak malým papírovým výkonem.
11.12.2010 jsem jí s těžkým srdcem prodal, odvezl si jí do Lovosic Alfonc - myslím, že bude v dobrých rukách. Holt všichni kamarádi už jezdí na cestovních endurech - jdu do něčeho podobného (pohodlnějšího) taky, protože poslední projížďky pro mě byly opravdu pekelné... V Rakousku super, ale tady je to utrpení. Ale jednou si SS stejně dokůpím, nejlíp model '96.
Ty vole tak to foto z Baylissem je k nezaplacení !!!
Devítka polokastla, pro tohle mám slabost. agresivní vzhled, brutální motorka, krása. 10 jasnačka, tak ať to duní a na pravo krásné chrastí
díky za koment :) měl jsem taky tuhle krásku
nádhera a jasná 101 za charizma a srdce tam kde má být
Nádhera
A s dvouventilem a Termigionama se nedá než souhlasit
Moc moc pekne SSko.Davnejsi sem o nem uvazoval ale finance nan neboli.Prajem hodne stastnych km a davam 10bodu