Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | přiměřená |
Motor, zvuk, podvozek, jednoduchost konstrukce celého motocyklu
nepohodlí - po přechodu z R1150GS pocit jako ve svěrací kazajce, ale vedle těch silných stránek je to zcela podružná věc
Po čase jsem si trochu zvyknul, 550 km za den po okreskách a pohoda, jen mě bolela zápěstí - ale kurevsky
Moje úpravy |
2x subwoofer Termignoni, koukací víko spojky, sekundární převod 14-40, plexi Zero Gravity, sidestand bypass |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Příhradový z chrom-molybdenové oceli - pro laiky: jsou to takový náhodně smotaný a svařený trubky, ale celkem to drží |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Úpravy motoru | K&N filtr, Termignoni |
Použité pneumatiky | vždy zásadně černé kulaté, momentálně to jsou Conti RoadAttack 2 - spokojenost |
Použité destičky | placaté |
Úpravy řídící jednotky | To jako úpravy mé osoby? :-) |
Obecné
Moje závady | 21.000 km výměna náhonu tachometru - origo z Ducati Prague 220,- Kč 22.000 km čidlo tlaku oleje 850,- Kč |
---|