květen 2007 : Jmenuje se Sisi. Zatim jí mám necelé 2 měsíce, najeto cca 2000 km a dělá mi jen radost, holka jedna.
Výška jezdce: 181 cm
Recenze
květen 2007 : Jmenuje se Sisi. Zatim jí mám necelé 2 měsíce, najeto cca 2000 km a dělá mi jen radost, holka jedna.
Motor má sice "jen" 80 koníků, ale pěkně nasra..., teda rozzlobenejch :o) Krouťák má nádherný průběh a motorka se solidně sbírá už od 3 tisíc otáček, na pěti už je to slušnej tah, který někde za osmičkou utne omezovač. Škoda. Ale na druhou stranu, čekat od dvouventilového vzducháčka pěticiferné otáčky, je hloupost. Tenhle motor dělá to, pro co byl postavený, a dělá to sakra dobře. Má páru a perfektně dostupný výkon, který ovšem nikoho nevyděsí (občas bych 20 koníků navrch ocenil).
Brzdy bez debat
Podvozek megastabilní (ovšem na úkor mrštnosti, musí se na něj tvrdě). Bohužel obutí, které mi tam předchozí majitel zanechal, zrovna neoplývá přilnavostí (pilot road), takže nějaké ladění a hledání limitů musí ještě počkat.A zase tak šíleně tvrdý, jak se traduje, to taky neni. Do hard-tailu to má pořád daleko :o)
Je to bike na pěkné klikaté okresky, kde je ve svém živlu. Na dálnici chybí výkon a ve městě zase svalnatější levačka. Chrastění suché spojky je sice fajn, ale vysvětlujte to ruce.
Jinak spotřeba mi neleze přes 7 litrů ať jedu jakkoliv. Na druhou stranu, pod 6 jsem se taky nedostal.
No prostě Dukna. Kdo zkusil, tak ví, kdo nezkusil, tak doporučuji.
říjen 2007: takže najeto cca 9000km, až na spotřební věci nebylo třeba nic měnit, šlape skvěle.
Při výměně řetězovky jsem zalaboroval s počtem zubů. Pastorek 14 zubů (o jeden méně) a rozeta 41 (o zub více). No neskutečná změna, jsem nadšenej. Za jedna jde nádherně plynem na zadní a výjezd z jakékoliv zatáčky je zase o chlup lepší.
Gumy jsem vybral Pirelli Dragon Supercorsa, předek SC1, zadek SC2. Nevim jak slovy popsat rozdíl mezi Pilot Roadkama, zeptejte se mého bočního stojánku, nebo spíš toho, co z něj zbylo :o)
Čím dál více oceňuju kvality podvozku, je to prostě pecka. Brzdy jsou zatim dostačující. Motor sice dostává dost zabrat, ale nemám kromě chybějící špičky co vytknout. Takovej dízláček k neutahání :o)
Na příští sezónu teda rozhodně neplánuji obměnu stroje, ale proběhne jakýsi proces "vymazlení". Taky doufám, že už se příští rok dokopu (finančně a časově) k okruhovému ježdění, které je pro mě obrovským lákadlem.
Cesty: Kdyby jsem chtěl cestovat, koupil bych si něco jiného. Ačkoliv vyzdvihnout musim spoustu místa pod sedlem, takže bágl zůstává doma (naštěstí, páč mi vyrostl hrb a na zádech už pro něj neni místo).Srazy vyjímečně, nejlépe uzavřená komunita podobného smýšlení.
Tak nakonec došlo i na to cestování - dovolená po ČR. Za 6 dní cca 1500 km, přičemž denní maximum bylo 430 km po silničkách II. třídy výletním tempem. Au au, tohle fakt neni cesťák :o) ale přesto jsem si to užíval!
Parádička..
Krasna cicinka. At pokracuje a v tvoji tvari dal vyxvolava jen usmev ve tvaru poradnyho rohliku. Akorat s tim cestovanim nesouhlasim: lehce pres 700Km v jednom dni a dalo se ale rucky jsem cejtil to je fakt, ale po takove strece nemuzes cekat pohodu ani od naked :) Hodne stesti a moho kilometru bez nehod
Už jsem na vlastní kůži pocítil to jak píšeš: ""430 km po silničkách II. třídy výletním tempem. Au au, tohle fakt neni cesťák :o)"" - včera jsem dal za odpoledne 380km a večer jsem nemohl usnout, jak jsem byl dolámanej... Ale co, zvyknu si!