První test BMW K 1600 GT: Opravdové BMW
23.05.2022
23.05.2022
21.08.2017
19.12.2016
02.08.2012
15.08.2011
22.04.2011
28.03.2011
02.03.2022
28.10.2021
30.06.2020
11.07.2018
07.07.2017
01.02.2017
20.12.2016
04.10.2016
07.01.2016
16.09.2015
07.07.2015
02.01.2015
07.07.2014
01.12.2013
17.07.2013
11.07.2013
13.01.2012
04.11.2011
26.04.2011
26.02.2011
16.02.2011
05.10.2010
08.07.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1649 cm3 | ||||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 6750 ot/min | |||||
Točivý moment | 175 Nm | 180 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 5250 ot/min | 5520 ot/min | 5250 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 6 | ||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 72 mm | ||||||
Zdvih | 67.5 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 125 mm | - | 115 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | - | 135 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | 120/70-17 | 120/70ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 190/55-ZR17 | 190/55-17 | 190/55ZR17 | |||
Rozvor | 1618 mm | 1680 mm | 1618 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 62.2 ° | 27.8 ° | |||||
Závlek předního kola | 106.4 mm | 108.4 mm | - | 108.4 mm | - | 106.4 mm | |
Výška sedla | - | 810 mm | |||||
Suchá hmotnost | 319 kg | 295 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 540 kg | 319 kg | 334 kg | 343 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 197 kg | |||||
Objem nádrže | 19 l | 24 l | 26.5 l | ||||
Rezerva | - | 4 l | - | ||||
Spotřeba | - | 4.5 l/100 km | 5.5 l/100 km | 5.7 l/100 km | 5.9 l/100 km | ||
Zrychlení | - | 3.6 0-100 km/h | |||||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | 201 km/h | - | |||
První cena | - | 569700 Kč | - | 669650 Kč | |||
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 30000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | |||||
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km | - |
Od Jarda(2022)
Od MitchBricka(2012)
Od MitchBricka(2012)
BMW K1600 modul brzdového svetla
První test BMW K 1600 GT: Opravdové BMW
Novinky BMW pro rok 2022 naživo: Sci-fi ...
Alpy + Pyreneje - červenec 2021 - 4K
BMW K 1600 GT a GTL pro rok 2022
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Vyjížďka na Slovensko
BMW Motorrad Days 2017: GaPa již po sedm...
Mobily v motorkách: Bosch mySPIN
Intermot BMW: 2 x nové R NineT, vylepšen...
Wheelie s BMW K 1600 GT
https://www.youtube.com/watch?v=3z4wUcEK...
Horní Bečva
milovice - kulmbach - miovice
kulmbach pivovar pátek
kulmbach sobota policejní vyjížďka
kulmbach neděle policejní vyjížďka
motocykl rally v roce 2014 kulmbach
kulmbach slavnostní večer 26. 4. 2014 vi...
prvá garance PO ujetí 800 KM
voňavečka
BMW K1600GT
Honda GL 1800 Goldwing vs BMW K1600GT
remus HexaCone BMW K 1600 GT Sound
BMW K 1600 GT / GTL AC Schnitzer stealth...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Brzdové destičky | 1 | 18.7.2023 19:07 | ||
Poradna | navigator VI | 5 | 11.9.2022 15:09 | ||
Silniční cestovní | Správne radenie BMW K1600 GT | 35 | 20.7.2022 16:21 | ||
Silniční cestovní | Správne radenie BMW K1600 GT | 2 | 4.7.2022 16:05 | ||
Silniční cestovní | BMW K1600 GT - nesvietia dialkové svetlá | 11 | 4.7.2022 06:40 | ||
Silniční cestovní | Rukojeť plynu | 7 | 25.6.2022 09:08 | ||
Silniční cestovní | BMW K1600 GT - nesvietia dialkové svetlá | 2 | 22.6.2022 06:05 | ||
Silniční cestovní | Navigace BMW Navigator 4,5,6 | 8 | 15.3.2022 19:25 | ||
Silniční cestovní | Servisní intervaly | 18 | 28.12.2021 15:47 | ||
Poradna | olej | 7 | 20.12.2021 20:53 | ||
Poradna | Kúpa K 1600 GT 2012 | 0 | 12.8.2021 09:04 | ||
Silniční cestovní | BMW K1600 GT-radio+pravy kastlik | 8 | 26.1.2021 12:48 | ||
Tipy | plexi pro GT | 0 | 3.11.2020 16:05 | ||
Přestavby | Sajdkáry, sajdy a vše kolem nich | 54 | 25.9.2020 19:28 | ||
Silniční cestovní | Tempomat | 14 | 27.7.2020 12:14 | ||
Německé, rakouské | Bmw k1600 co může způsobit utavení brzd | 21 | 16.7.2020 19:07 | ||
Opravy a údržba | 2012 nehazi jiskru | 1 | 12.7.2020 22:11 | ||
Silniční cestovní | "Klong" | 20 | 17.6.2020 17:53 | ||
Silniční cestovní | jaký olej v kardanu a kolik | 6 | 14.2.2020 10:33 | ||
Hledám, potřebuji | Čeština do moto BMW | 4 | 21.1.2020 18:20 |
„Žebřík je vysoko, ale já šplhám“ Tak tohle je hláška z jedné oblíbené komedie a mám pocit, že jsem ...
šestiválec, šestiválec, šestiválec, šestiválec, šestiválec, šestiválec,
Tento cesťák má absolutně vše, co jsem si pro dálkové cestování mohl jen přát. Koupit jakoukoliv jin...
Klame tělem, žádný neohrabaný mastodont to není!
Polykačka kilometrová,maximálně pohodlná
je to Nemka, stojí za každý cent, ktorý stála a nebolo ich akurát málo, po 4 rokoch na Burgmane 650 ...
Rodinný autobus s atomovým reaktorem uvnitř:-)
BMW K1600GT - veľmi pohodlnný cesťák
Monstrum na dvou kolech. Nezdá se, ale je to bestie...MOJE bestie !!! A jak se říká "kdo jednou zkus...
Koupená nedávno. Skoro měsíc jsem čekal díky nefungujícímu registru na značku. Najeto zatím pouze ně...
cestovní koráb úctyhodný rozměrů s jediněčným motorem s neskutečným zátahem
Famózní, velice silný a rychlí polikač kilometrů.
Je to majestátní kráska, do které jsem se zamiloval na první pohled.
Zatím jsem nadšený. V porovnání s 1300s o úroveň výš bohužel i cenou.
šestiválec, šestiválec, šestiválec, šestiválec, šestiválec, šestiválec,
K 1600 GT má absolutně vše, co jsem si pro dálkové cestování mohl jen přát. Koupit jakoukoliv jino...
Čistokrevný cesťák. Trochu těžký, ale zvykl jsem si. Oceňuji zejména pružný a výkonný motor....
Sametová lokomotiva, samozřejmě rychlíková
Pohodlí, komfort, síla, spotřeba
Chtěl jsem motorku na cestování a dostal jsem jí.
Pořízena navigace IV za flašku rumu.
11.4.2024
Dneska dorazil velky balik plny radosti… Dve koncovky Akrapovic! Krasne zpracovani a skvela vaha! Bo...
Zatím poslední kus na servis, ale tady to chtělo ještě nové pneumatiky. Když jsem jí koupil, tak jse...
Opět podařená akce v režii BMW MOTOCLUB CZ. Asi není potřeba komentáře, ale co je potřeba alespoň 1x...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 9.8/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.4/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 9.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.6/10 |
Ceny servisu | 5.9/10 |
Servisní síť | 6.6/10 |
Dostupnost dílů | 7.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.9/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.7/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | protože šestiválec..... |
Honda GL1800 GoldWing | - cena, nižší výkon, nemožnost se \"vyblbnout\" |
BMW K 1600 GTL | GT mně přišlo pohodlnější a příjemnější na řízení. |
Honda F6C Valkyrie | Najít spolehlivý a dobrý kus je celkem nemožný úkol. |
Harley Davidson FLHTCU Electra Glide Ult | Nádherná, ale nebyla výhodná nabídka. |
Yamaha XV 1900 Midnight Star | Bál jsem se posedu a tlumení. Po operaci páteře se už musím hlídat. |
Kawasaki GTR 1400 | Až moc sportovní. |
BMW HP2 Sport | Je to absolutně nedostupná věc a stejně by mi jen stála v garáži jako sbírkový kus ;-) |
BMW K 1600 GTL | Zbytečně moc chromu :-) |
BMW K 1600 GTL | |
BMW R 1200 RT | 1600 je lepší |
BMW R 1250 GS Adventure | Káčko je hezčí a raději zůstanu na asfaltu |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | lebo mi ju vyfúkli spod nosa |
BMW R 1200 RT | Chtěl jsem LC, ale jediná super nabídka mi utekla před nosem. |
Triumph Trophy 1200 | Psal jsem si se spokojenými majiteli a i když jsem viděl na jiných fórech časté problémy s tímto typem motoru (Tiger 1200), tak jsem ji málem koupil. Rozhodla neodolatelná nabídka. |
BMW R 1200 GS Adventure | |
BMW K 1600 GTL | |
BMW K 1600 Grand America | |
BMW K 1600 GTL | GT je více sportovnější |
BMW K 1600 GTL | Nebylo to snadné rozhodování. Naštěstí mi to ulehčila nabídka GT od známého |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | Váha a cena za dobrý kus s malým nájezdem |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Velky favorit pri vybere, rozhodla najma hmotnost. |
Honda NT1100 | Chtěl jsem něco mrštnějšího, ale možná k ní jednou dospěju :-) |
BMW R 1250 RT | Neni tak mrstna jako RT |
Kawasaki GTR 1400 | vysoká cena ojetin |
BMW R 1250 GS Adventure | Na sotoline nic moc :) |
BMW R 1200 RT | Moc těžká a bál jsem se servisu. |
BMW R 1200 RT | vyšší cena |
Harley Davidson FLTRXS Road Glide Special | Určitě skvělá motorka, HD předčí výkonem, pohodlím, propracovanějším infotainmentem, dokonce jedno Kačko (K 1200GT) už jsem kdysi měl, ale muselo jít z domu, protože jsem moc tahal za plyn. :-D Proč ne? Rozhodl dostupnost a kvalita servisu. |
BMW R 1200 GS Adventure | Ještě jsem nedospěl jen na silnice, pořád mám rád výlet mimo silnici. |
BMW R 1200 RT | Lepsi financni nabidka a moto skladem |
BMW R 1200 GS | Nemá ty správné koule :) |
KTM 1290 Super Duke GT | Tato je více na sportovní ježdění |
BMW K 1300 GT | Byl za stejné peníze ale o 100tis najeto víc |
BMW K 1600 GTL | lepší výbava |
Kawasaki GTR 1400 | Supr jen ta cena ! |
BMW R 1200 GS Adventure | Moc plastů... |
Kawasaki GTR 1400 | Nebyl nový a vznikly trochu pochybnosti o původním stavu při dovozu. |
BMW K 1600 GTL | Je to přece jen více sportovní model a po skvělých zkušenostech s LT byla volba jasná. |
Triumph Trophy 1200 | Vtedy som este tejto motorke nerozumel. Teraz by som do toho uz mozno aj isiel. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | blackdays | bmw_nav_vi_om_cs.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator VI |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_tourassist_brosc.pdf | 804 KB | BMW Motorrad Tour Assist |
2014 | Mark09 | belstaff_2014_de.pdf | 12 MB | Belstaff |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_accesso.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator V |
2014 | Havel_EU | manual-k-navigaci-bm.pdf | 4.3 MB | Český manuál k navigaci BMW Motorrad Navigator V |
2013 | Mark09 | bmw_k1600gt_katalog_my2013.pdf | 4.5 MB | BMW K 1600 GT KATALOG MY 2013 |
2013 | Mark09 | bmw_motorrad_navigat.pdf | 3.8 MB | BMW Motorrad Navigator V |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2013 | Mark09 | bmw_x_0998_rm_0113_s.pdf | 366 KB | BMW Systemhelm 6 EVO |
2012 | Mark09 | bmw_systemhelm6_test.pdf | 7.9 MB | BMW K 1600 GT BMW SYSTEMHELM 6 TEST |
2012 | Mark09 | pricelist_k1600gt.pdf | 342 KB | BMW K 1600 GT PRICELIST |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_audiosyste.pdf | 179 KB | BMW K 1600 GT AUDIO SYSTEM CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_audio_full.pdf | 603 KB | BMW K 1600 GT AUDIO SYSTEM FULL CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_pairing.pdf | 486 KB | BMW K 1600 GT AUDIO SYSTEM PAIRING CZ |
2012 | Mark09 | wilbers_wesa-imagebr.pdf | 2.2 MB | Wilbers WESA Fahrwerk |
2011 | Mark09 | pricelist_k1600gt.pdf | 643 KB | BMW K 1600 GT PRICELIST |
2011 | Mark09 | bmw_k1600gt_katalog.pdf | 3.3 MB | BMW K 1600 GT KATALOG |
2011 | Mark09 | bmw_navigator_4_handbuch_de.pdf | 1.7 MB | BMW K 1600 GT BMW NAVIGATOR IV |
2011 | Mark09 | bmw_flyer_communicationsystems.pdf | 1.9 MB | BMW K 1600 GT COMMUNIKATION SYSTEM |
2011 | Mark09 | 68955_200.pdf | 783 KB | BMW K 1600 GT KOMMUNIKATIONS SYSTEM Test |
2011 | Mark09 | bmw_kommunikati...tem_einbau-.pdf | 80 KB | BMW K 1600 GT KOMMUNIKATIONS SYSTEM EINBAU |
2011 | Mark09 | mv_roadtec-20z8-20interact.pdf | 66 KB | BMW K 1600 GT Metzeler Roadtec Z8 Interact |
2011 | baks | bmw-radio.pdf | 193 KB | Rádio, zkrácený popis |
2011 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2011 | Mark09 | bmw_einbauanleitung_.pdf | 1.7 MB | BMW K 1600 GT KOMMUNIKATIONS SYSTEM EINBAU DE |
2011 | Mark09 | bmw_motorrad_communi.pdf | 8.7 MB | BMW KOMMUNIKATION SYSTEM Manuals |
2011 | bobr | k1600-service-manual.pdf | 51 MB | Servisní manuál BMW 1600 GT |
2010 | Mark09 | k_0601_rm_1210_k1600gt_77_1auf.pdf | 2.0 MB | BMW K 1600 GT Návod k obsluze CZ |
2010 | Mark09 | 911_bmw_4_10_maketa.pdf | 7.8 MB | BMW K 1600 GT BMW Revue Test |