V tomhle světě plném hrůzy, smrti, drahých energií a ekologického šílenství potřebuje člověk jistotu. Prostě něco hmatatelného a to K1600GT splňuje dokonale.
Motorka koupena od MichalDK (Dvůr Králové nad Labem)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1600 GTL: Zbytečně moc chromu :-)
BMW HP2 Sport: Je to absolutně nedostupná věc a stejně by mi jen stála v garáži jako sbírkový kus ;-)
První dojmy - Jízda vlakem k prodejci a zpět na motorce. Bál jsem se váhy 320kg, ale jak se všude píše, tak po rozjezdu o tom nevíte. Řazení rychlostí je stejně hlučné jako na K1200S a vlastně i celkový projev. Jen posez je vzpřímený a výbavy mnoho. Jede to jako bejk...
Motorku bych doporučil pro - Dlouhé cesty a i sportovní vyžití...
Doplňky na motorce - - mlhová světla
- navigace BMW Navigator VI
- homologované koncovky Akrapovič
- a mnoho dalšího
Recenze
Už jsem si myslel, že další motorku prostě nepotřebuji. Navíc po marném shánění HP2 Sport jsem přemýšlel do čeho vlastně investovat. Něco co si užijete teď a nebude to drahá nemovitost nebo důchodové připojištění. Také se to muselo vejít do garáže, takže jsem opustil myšlenky na Tatru 815 nebo nějaký americký pickup s V8...
Všechno začalo dávat smysl a volba padla na BMW K1600. Nepotřebuji hromady chromu, takže verze GT...
Hledal jsem něco, pár motorek viděl a díky Hantymu (má K1600GTL) jsem získal i přesnější představu co vlastně chci. Díky Hanty...
No a teď je doma, takže evidenčka na STK, přehlášení a hlavně vstupní velký servis. Z první jízdy mám pár vjemů, které bude třeba odladit... No a taky potřebuje umýt
Chtěl jsem do ní jít do nové, ale to řazení mě už fakt odradilo. Užil jsem si ho na k1200rs a k1200s až až. Když jsem pak na FJR zažil ten převodový samet nelitoval jsem. Ovsem K16 a podobné motorky za mě vždy 10 bodů
Máš v podstatě stejný krouťák jako ta zamýšlená T-815 a navíc se vejde do garáže. Ať slouží.
Paráda
Tak to je krásnej parník