invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník protos
Vloženo 24.3.2015
Aktualizováno 3.10.2017
Zobrazeno 4572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Stroj pro sportovní a dlouhé cestování, perfektní pozice jezdce, ochrana, výborný stavitelný podvozek spolu se svižným, kultivovaným a pružným motorem...

Více fotografii

Motorka koupena od Moto Havrda (Hradec Králové) - Vřele doporučuji tohoto prodejce z hlediska profesionality, přístupu k zákazníkovi a snahy vždy pomoci. to platí i nadále během servisů...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Hmotnost, vzhled, jízdní vlastnosti a hlavně cena!!!
KTM 1190 Adventure: Vše super, jen ta cena a následné dosti výrazně dražší servisy v KTM...

První dojmy - Motocykl jsem si vybral jako první svůj nový stroj. Nadchl mne hned při první jízdě hlavně podvozek, ovládání, motor, pohodlí a těžiště posazu. S doplňkovou výbavou v této třídě poměr cena/výkon/užitek nemá stále konkurenci... Navíc nevšední design a charakter.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co chtějí cestovní motorku s geny sportovního stroje. Zároveň pro ty, kterým chybí na trhu spojení pohodlného cesťáku se silným a pružným čtyřválcem, tedy bez zbytečných vibrací jedno a dvouválců... Motorka rozhodně nemá moc ráda jakýkoliv hrubší terén, miluje však asfalt a spoustu zatáček, vodí se perfektně. K dokonalosti si myslím že jí chybí jen adaptivní podvozek a 18 či 19 palcové kolo vpředu, pak by šlo vybrat více typů pneu i pro lehký terén...

Doplňky na motorce - Vyšší plexi Puig kouřové




Vyhřívané hefty Oxford Adventure




Blastry Rtech





Padací rám a kryt chladiče SW Motech




Držák navigace SW Motech




Stříbrné proužky na ráfcích Kawasaki GP




Tankpad Progrip, brašna Pharao




Páčka brzdy a spojky nahrazena plně stavitelnou variantou alá Rizoma









Rozšíření stojanu z Čínské lidové republiky...:)





Výfuk Ixrace





Montážní sada a plotna GIVI Monokey





Kufr Givi Maxia





A něco pro pobavení nejen synka:)





Při poslední servisní prohlídce na cca 9 tis km jsem provedl na zkoušku výměnu předního pastorku dle předchozí konzultace v Kawasaki o jeden zub větší (větší se do karteru již bezpečně nevejde, pak jedině menší rozetu dozadu...). Musím říct, že to splnilo očekávání, motor točí cca o 250 ot/min méně a už tak často nehledám sedmý rychlostní stupeň...:)

Recenze

18.3.2015 jsem si motocykl vyzvedl připravený u prodejce Kawasaki v Hradci Králové. K mé spokojenosti bylo dle dohody vše perfektně připraveno a už od počátku mohu prohlásit, že jsem byl maximálně spokojen.

K 24.3.2015 mám, najeto prvních 300km v záběhovém režimu, kdy otáčky nesmí být vyšší než 4000ot./min, kde je rychlost cca 108km/h, což stejně dostačuje na klasickou výletní rychlost a zahájení sezony na rozbitých a dosti ještě špinavých silnicích. Začínám si užívat tu neutrální pozici sezení, široká řídítka, zátah motoru takřka z volnoběhu, oproti TDM 900 minimum vibrací a neuvěřitelná pocitová lehkost motocyklu hned jak se rozjede, jak jde a chce jít do zatáček...
Ostatní už jsou jen dojmy zkreslené novotou, zápory zatím nejsou žádné...

Tak a je 12.4.2015 a mám najeto tak akorát 950km k tomu, abych se vydal na první servisní výměnu oleje, další mne bude čekat až po dalších 12 tis. či jednom roce. Pocity jsou stále lepší, motor si sedá a je možno jej nyní již točit do 6 tis./min a je to pro mne fakt adrenalin a plně dostačující výkon. Nestydím se ani za to, že jezdím na palivovou mapu L, tedy snížený výkon. ono to na projížďce s KTM 990 Adventure výkonově akorát stačilo...:), zatím spotřeba průměr 5,6L/100km




K 9.5.2015 mám najeto 2100km a musím říct, že se na moto zvyká perfektně. Podvozek se rozchodil, motor jde rád do otáček a není problém být rychle v omezovači. Myslím ale, že budu jezdit standartně do těch 6 tis.ot/min, protože to je bohatě až až. To, co se totiž děje nad 7 tis., je pro mne brutus a kacířsky mohu prohlásit, že by mi stačilo klidně o 30 koní míň. Nejsem závodník, spíše vychutnávám plynulou jízdu krajinou a tam mi vyhovuje hlavně zátah motoru od volnoběhu, jeho průběh v použitelném pásmu bez vibrací, a pohodlné sezení. Nyní mi kolega motorkář vyrobí boční držáky brašen, bo se připravuju na pár kratších 3-5 denních cest do Alp a měl bych mít vše na cesty připraveno.
Také jsem zkoušel pro mne nezvyklé jízdy ve stoje a musím říct, že to jde a dokonce i řadit a brzdit není problém... pro někoho normálka, pro mne nová záležitost. Spotřeba neklesá, vždyť už za to trochu víc tahám, ale z 50% tam dávám stejně na klidnou jízdu mapu L, bohatě to totiž stačí...
Tak k dnešnímu dni 10.7.2015 mám nějakých 4200 km zatím pouze po ČR, ale chystám se na pár krásných průsmyků na jih od nás za pár dní... Motocykl jede nádherně, už i zkouším brutální potenciál výkonu 118k naplno, třeba tréninkem zatáček na Ještěd, a musím uznat, že to něco do sebe má a je to nádheran ten nekonečný brutální zátah nad 7 tis. Jinak pro standartní cestování dále volím mapu L, bo má pro mne měkčí a dávkovatelnější průběh a je celkově taková pohodová. Vše ostatní na moto se nezměnilo, pouze jsem dolil asi 0,3L oleje po servisu na 1000km.
Teď jsem se připravil na cesty a doplnil výbavu o držáky brašen a brašny+ vak





Držáky mi udělal známý zámečník z nerezu a použil jsem k tomu připravené úchyty pod nosičem a držadly spolujezdce.





Tak a k dnešnímu dni 19.9.2015 jsem mému Versysu nadělil nový výfuk, kdy mám najeto právě 7 tis. km





Motorka odpočívá a je čas si "hrát" s drobnostmi... namontován nosič Givi Monokey okoukaný od Lapchik-a





A k němu zatím půjčený kufr od Aleše Š.





A proti prachu, vlhku přehoz na zimu a cesty Oxford XL





Teď ještě čekám na zvýšení hrazdy řídítek 30mm od RD Moto...

18.3.2016 jsem přezul na Michelin Pilot Road 3, původní Pirellky (hlavně ta přední...) vydržely pouze 9 tis. km ponejvíc klidné jízdy a rozumnou rychlostí, tak snad to nyní bude lepší... Čekám ale také od nich lepší ohřátí a grip, měřil jsem teploměrem s kolegou Dunlopy a Pirelli na shodně těžkých strojích na stejné trati a stejný styl a rychlost a rozdíl cca 10-12 stupňů...
Tak moto jsem začátkem listopadu 2016 zazimoval na celkovém nájezdu 15 tis. km, pneu Michelin po cca 6 tis. km stále jako nové a držely v zatáčkách perfektně i při teplotách pod 10 stupňů...

Dnes je 3.10.2017 a předpokládám zazimování motocyklu nebo jeho prodej. Právě mám nyní najeto 19.900km, vše funguje perfektně.
Na jaře ji dopřeju opět servis v Kawasaki s výměnou všech náplní, svíček, vzduchového filtru, seřízení ventilů.
Pneumatiky Michelin Pilot Road 3 vydržely přesně 11 tis km a určitě ještě ten dojezd sezony a jarní přesun do servisu dají. Jsem s nimi naprosto spokoje, odvod vody na dálnici v dešti při rychlostech nad 100 km/hod perfektní, grip na vlhku a suchu super, sjíždí se obě symetricky a pravidelně, nedělají plošky...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pěknásvině
pěknásvině napsal 28.11.18 v 19:51 10b.

Typhon
Typhon napsal 26.02.17 v 19:15 10b.

Emper
Emper napsal 12.10.15 v 12:43 10b.

Krásná. Ta koncovka vejfuku to je masírka .. nemáš někde na tube video ?

Více komentářů



TOPlist