PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pagi
Vloženo 9.5.2019
Aktualizováno 7.6.2019
Zobrazeno 2 308x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak jsem se nechal prodejcem ukecat...a dobře jsem udělal.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1250 GS : Nechápu jak bawor může být považován za nejlepší cestovní motorku. V terénu asi ano, to nemohu hodnotit, ale na silnici?

První dojmy - Mám ji 5 dní a najeto cca 900km v teplotách okolo 6st. Zatím spokojenost. Za plexi moc nefouká, což má za následek pocitově nižší rychlost než je skutečná. Výborný motor s naprosto hladkým průběhem. Motorka je v podstatě bez vibrací. Do zatáček padá úplná paráda. Už se těším na vyšší teploty a lepší silnice.

Doplňky na motorce - Originální kufry, vyhřívané hefty, mřížka chladiče. Vše originální díly. Zatím nevidím prostor pro vylepšení. Jen mám ještě objednané proužky na ráfky a namontovaný držák GPS nad tacho, kde je dobře vidět.



Recenze

Chtěl jsem více cestovní s pohodným posedem na obou místech a s kuframa. Trochu jsem si musel zvykat na sedlo, které je pohodlné a široké, ale než si moje pr... zvykla na tvrdost, tak krapet tlačila. Zatím jsem motorku zajel a dnes namontoval značku. Při zajíždění jsem měl problém s řazením. U mé verze je quick shifter, což mi nijak neimponuje a řadím klasicky se spojkou, ale při řazení se mi dost často stávalo, že jsem "prošlápl" prostě jsem musel spojku vystavit i několikrát, než šlo zařadit. S přibývajícími kilometry to mizí, tak snad se to zajede.





K dnešnímu dni mám najeto cca 2500 km a přidám sem své dosavadní dojmy.
Začal bych provedením a designem, což je samozřejmě věc pohledu každého z nás. Podle mě pěkná motorka a dost velký peníze, za které by mohlo být několik detailů dotaženo. Jednak bych uvedl nádržku na brzdovou kapalinu na řidítkách.





To opravdu není žádná krása.
Pak co mě dost připomíná Jawu z komunistické éry je pozinkovaná matka se závlačkou zadní osy. A v podstatě celý komplet včetně rozety. Nějak k tomu celému motocyklu, který je lakován prostě ten pozink nesedí.





Pak ještě uchycení klaksonu respektive umístění. Mohl být výš a schovaný.





Pak ještě drobnosti typu univerzálního rámu s levnější variantou a připomínkou v podobě úchytu expanzní nádržky tlumiče a nezakrytých matek osy kyvné vidlice. Toto jsem už ovšem vyřešil.












Designově motorka vypadá dost dobře. V přední části bych ovšem tvaroval plexi poněkud symetričtěji s kapotáží. Složitý tvar předku také znesnadňuje čištění, což je trochu problém celého stroje, jelikož tmavá matná barva na rámu a všech ostatních částí hodně ukazuje špínu chycenou během malé dešťové přeháňky.

Co se týče ovládacích prvků, tak vše funguje výborně ( až na to řazení, které ještě stále není na stopro ). Plynová rukojeť, spojka, brzda vše jde krásně měkce. Opět malá připomínka k ovládání vyhřívání rukojetí. Lze nastavit 3 stupně intenzity výhřevu. Ovšem způsob a hlavně kontrola nastavení je děsná. Tlačítko na levé rukojeti je ok, ale indikátor tam už je blbě. Když chci nastavit třeba druhý stupeň výhřevu, musím zmáčknout a sklonit hlavu a počítat kolikrát blikne. Kontrolka měla být v displaji, na který je dobře vidět. K tomu bych ještě dodal, že mi na takovéto motorce plné výbavy chybí senzor nahuštění pneu. Vyřešil jsem to senzory od Garmina. A zásuvka by mohla být USB. Klasickou autozásuvku na zapalovač jsem používal před 30 roky na autovysavač. Dnes všechny mobily a GPS apod, nabíjí z USB.
A ještě bych napsal jednu kritiku. V reklamách zmiňovaná synchronizace s mobilem. Jednak mi nefunguje zapisování tras ( což ovšem nemusí být motorkou ). ale nastavování motorky přes apku by bylo fajn, jenže motorka musí mít zapnuté zapalování, pak si něco nastavíte v mobilu, poštete to do motky a tam se to musí potvrdit. Takže podle mě blbost k ničemu, jelikož když už jsem u motorky, nastavím to na displaji, je to rychlejší a spolehlivější. Zbytečně vyhozený peníze.

Ale abych jen nekritizoval. Motorka má úžasný motor. Pružný, silný, bez vibrací. Jede výborně i ve dvou. Na cestování super. Já osobně si musím zvyknout na vysoké plexi. Jsem zvyklý na odpor větru a na tomto stroji letí vzduch kolem mě, takže jezdím zatím rychleji než dříve. S tím je spojená i jedna výhoda nebo nevýhoda. Je mi na ní vedro, prostě nefouká. Což bude výhoda v chladnějším počasí, ale tady kolem 20 st.C je mi už vedro )

Aktuálně je v přípravě dovolená v Rumunsku, tak se motorka doufám pořádně osvědčí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
majklo
majklo napsal 25.09.19 v 09:04 10b.

Nádherná mašina,taky jsem ji pořídil,ale verzi standart.Za tu zásuvku 12V buď rád připojíš třeba malý kompresorek.5V řeší redukce.Přeji hodně kilometrů bez problémů.Ta nádržka na brzdovou kapalinu se moji robě taky nelibí,prej je jak na moč.?

goes
goes napsal 03.06.19 v 08:16 10b.

PanIvo
PanIvo napsal 16.05.19 v 18:08 10b.

Paráda, přeji mnoho šťastných kilometrů

Emper
Emper napsal 16.05.19 v 07:51

Krása. Koukni i do skupiny Versysáků tady na Motorkářích nebo na FB - Kawasaki Versys Czech.

pagi
pagi napsal 12.05.19 v 10:57

Ano, kufry jsou také jeden z důvodů proč jsem motku kupoval, jen zatím nemám barevné kryty, tak jsem sem nedával fotku.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist