invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Emper
Vloženo 13.10.2015
Aktualizováno 3.10.2017
Zobrazeno 4540x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Krásný sametový čtyřválec. Ještě jsem na něčem takovém nejezdil i když Magna VF 750C se svými 4 válci uměla také parádní věci, toto je mazec.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 R: bohužel je nižší než bych potřeboval kvůli úrazu kolene. Hodně ostrý úhel nohy, při delší jízdě problém.
BMW R 1200 GS: Nakonec jsem vzal téměř novou Kawu. Za podobné peníze bych měl 5 let \"mladé\" báwo, s 50 tisícema. Není to u báwa moc, vždyť jsem 5 let jezdil na 1100GS, ale chtěl jsem trochu změnu a 4válec...;-)

První dojmy - Dojmy.. no pozitivní, jinak bych jí nekupoval. Trochu obavy, trochu tréma, ale po pár stovkách metrů bylo jasné, že je to jistá trefa. Majitel za mnou jel při projížďce autem, abych mu asi nefrnk.. :-) ...

Motorku bych doporučil pro - Asi pro stejný paka jako já, co jim nestačí ploužit se po okreskách osmdesát a z nějakýho důvodu vypadaj na zmrzlině jak vosa na flusu...a nebo je jim taky víc let (jako mě :-)) ) a chtěj si dopřát let do pekla na luxusním pořízkovi.

Doplňky na motorce - Nainstalovaný ukazatel rychlosti GiPro, mlhovkodálkovky ?, padák, držák navi, 12V zásuvka+nabíjecí zásuvka na boku, centrální stojan, vyšší plexi Puig, držáky bočních kufrů s kufrjožkama, zadní topkejs.
Ještě doplním blástry, vyhřejvaný ručky a asi i automat. mazání řetězu.. uvidíme..

Recenze

Posledních 5 let jsem jezdil s BMW R1100GS, takže asi budu zatím trochu srovnávat, protože Versyse mám zatím jen 14 dní a najel jsem asi 600km.
Důvodem proč jsem vybral tuhle vysokou kozu..spíš kozla, jsou zdravotně praktické.. zdravotně proto, protože nemůžu jet s příliš ohnutým kolenem déle než cca 50 km a to je jak všichni víme docela na pikaču. Takže vyšší posez s příjemným úhlem ohnutí kolena a pohodové natažení nohy, případně stoupnutí za jízdy.. vše splňuje na jedničku. Ve stoje vpohodě ovladatelná, stejně jako GS. Géesa už jsem se asi už trochu nabažil..a tak jsem chtěl vyzkoušet právě opěvovaný motor ve Versysu.
Podle prvních kilometrů pověsti nelhaly... zátah při plném knedlíku (palivová mapa F) ..velká paráda, řazení sametové a co je zajímavé, že na šestku to jede klidně padesát a nemá tendenci se dusit, cukat.. a je schopen okamžitě zrychlovat... člověk je však zvyklý podřadit, pět, čtyři, tři... a nástup pak je hodně masitý... mám z něj fakt radost.
U báwa jsem si říkal, jak občas sejmu nějakou tu šotolinku, s kámošema však jsou to jen klasické asfalty a pokud plánuju cestu, tak se jim člověk snaží přizpůsobit ( K1200GT a třeba Intruder 1800) ..sice se občas vloudila nějaká úsměvná GS vložka, ale nebývalo to nic drastického a tak člověk zjišťoval, že se mu mimo ten asfalt ani nechce...Versys asi zvládne nějakou polňačku, už zvládnul i trávník na zahradě )), takže enduro jak vyšité...
Oproti báwu mám však pocit, že se mu chce trochu míň do zatáček, ale má už botky trochu z módy(na jaře dostane nové holínky) a tak tahle drobnost -občas jakoby se zavíraly řídítka víc než bych čekal - se doufejme dít dál nebude. Bavil jsem se s několika Versysisty .. a nikdo podobný zážitek neměl...tak na jaře..! ... Doporučeny Bridgestony BT021 a tak do nich asi půjdu.
Baťůžek se mnou nechce moc jezdit(i když dálky pořád jo) páč si pořídil svýho malýho Versysíka...
Spotřeba ukazuje na kompjůtru 5,3.. tak snad to je OK..báwo jelo podobně. Na nádrž + - 300 kilasů (podle toho jak takáme..což ?..
Zatím asi vše a doufám, že v příští sezóně zas něco doplním ... jestli se na tom nerozstřelím, protože ta šance se značně zvýšila )

Edit 16.5.2016
Tak mám najeto od koupě cca 5.000 a můžu říct, že jsem si na něj zvykl opravdu velmi dobře.
K té větě o tom, jak se mu nechce moc do zatáček bych rád dodal, že to zcela jistě bylo způsobeno pneumatikama, které byly zralé k výměně. Oproti původnímu rozhodnutí o Bridgestonech nasazeny nové Pirelli Angel GT a naprosto skvělý pocit.





Krásně drží v zatáčkách - na mokru zatím asi jen 2x, ale stabilita a sociální jistoty.





Od zakoupení namontovány:
-vyhřívané hefty





-nový držák navigace












-kryty páček od SW-Motechu






Ještě se chystám na automatické mazání řetězu... to mě totiž dost prudí

.. tak zas příště.

Edit 31.10.2016
Je skoro po sezóně a máme spolu letos najeto skoro 16.000km.
Tak třeba oblíbená trasa k jižním mořím přes Alpy...






no.. plánováno až ke Skadaru, ale vedro nás trochu přibrzdilo, takže jen Baška v Chorvatsku..





...ale třeba i kus cesty přes Bosnu a pak obligátní Plitvice a třeba i krásná Krka.
Další cesta vedla do NDR a k Baltu:












Potvrdilo se, že Versys je obdivuhodný stroj, který absolutně nezklamal. na Angel GT je tedy od jara ujeto nějakých těch 16 tisíc a jsou samozřejmě na výměnu, nicméně byly bezproblémové a měl jsem na nich slušnej pocit jistoty... i na mokru.. a že toho na mokru letos odjely docela dost.. včetně Alp..
Stále se přesvědčuju, že ten motor je masakrózní.. zátah neuvěřitelnej a výdrž obdivuhodná. není důvod tu pět nějaké chvály, pokud by si je nezasloužil, ale je tomu tam.. marně přemýšlím, co bych mu vytkl.. snad to vyšší plexi .. zřejmě budu muset ještě zkusit osadit deflektor.. to je asi jediné... no a samozřejmě otravný řetěz. Nicméně jsem nyní přešel na mazání bezbarvým Repsolem (Repsol moto chain) a je o 1000 procent lepší než bílý povlak tvořící Motorex Chain Lube... takže u něj rozhodně zůstanu .. do doby než si pořídím automatiku... .. doufejme, že brzy...
Tak to je pro rok 2016 asi zatím vše..doufejme, že se ještě pár kiláčků podaří..ale jinak "krátkou zimu všem.."

Edit 3.10.2017
K hodnocení motorky asi netřeba přidávat další superlativy.. letos najeto opět přes 15 tisíc..celkově na Versysu najeto přes 30 tisíc za dva roky.. stále bezproblémová motorka. Jediná "závada", která se projevila už podruhé je prasklá žárovka pro tlumené světlo.. pokud to ještě u Versysu 1000 (2010-2014) někdo nedělal, pak mu to opravdu nepřeju... k rozebrání půl předku motorky.. dělat to někde na cestách.. no fuj.. tohle se rozhodně nepovedlo..
Letos jsme vyrazili na 3týdenní dovolenou na Balkán .. s tím, že jsme projeli i pár kilometrů Ukrajiny.. dál, RO,BUL,SRB,CRO,SLO, AUT..hlavně po Rumunsku jsme jezdili asi 10 dní.. absolutně super a jel bych znovu..žádná závada.

Před sezónou jsem namontoval avizovaný Scottoiler (elektrickou verzi) což je tedy automatické mazání řetězu. Slyšel jsem o něm různé negativní zvěsti, nicméně já si stěžovat nemohu neb dělá co má.. a to tak, že dobře. Pokud se nastaví správně interval "kapání" oleje na řetěz a do teplejších krajim se zvolí červená mazací varianta, která je hustější.. tak nikde nekape.. neteče, neodstřikuje na ráfek.. zkrátka nic..občas otřu řetěz, aby se neřeklo, ale jinak není v podstatě důvod se řetězem (mimo napnutí) nějak zabývat. ne jednu nádržku najeto přes 10 tisíc km...Doporučuji..

Sezóna odjeta na nových Dunlop RoadSmart III - a stejně jako minulé Angel GT k nim nemám žádné připomínky.. jsou v pohodě, drží jak na suchu tak mokru.. pocit nejistoty .. nula.













Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radas01
Radas01 napsal 04.10.18 v 14:28 10b.

Ahoj,pekny motorky a zdravime spolucestovatele :D

spike-cz
spike-cz napsal 21.03.18 v 17:14 10b.

SLAY
SLAY napsal 03.01.18 v 23:30 10b.

pěkná barevná kombinace ,dík za odkaz na skupinu VERSYS hned jsem se registroval,co jsem tak pročetl najel jsi toho už spoustu .Na motce máš i dost vychytávek tak bych se případně na tebe obrátil pro nějakej ten tip.

Více komentářů



TOPlist