
Detailní test Triumph Thruxton RS: Spíš racer než café
05.04.2021
22.01.2019
30.12.2016
09.09.2016
15.03.2016
28.10.2015
2016 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1200 cm3 |
Výkon | 72 kW (97.9 koní) |
Výkon při otáčkách | 6750 ot/min |
Točivý moment | 112 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4950 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 97.6 mm |
Zdvih | 80 mm |
Kompresní poměr | 11 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 160/60 ZR 17 |
Rozvor | 1415 mm |
Úhel hlavy řízení | 22.7 ° |
Závlek předního kola | 92 mm |
Výška sedla | 805 mm |
Suchá hmotnost | 203 kg |
Objem nádrže | 14.5 l |
Spotřeba | 5.6 l/100 km |
Maximální rychlost | 218 km/h |
První cena | 389800 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Thruxton R | 1 | 15.2.2025 11:08 | ||
Americké, anglické | Triumph Classics | 140 | 4.2.2025 06:36 | ||
Opravy a údržba | Obracene razeni Thruxton 1200R | 71 | 28.4.2024 07:57 | ||
Opravy a údržba | Bezdušové sportovní + kde přezout | 3 | 9.6.2023 14:34 |
Všechny testy, všichni majitelé, všichni jsou z toho vyndaný. Testovačky nejsou dostupný, takže jim ...
Ako jeden moj kamarat povedal, je to motorka pre gentlemanov. no, ehm... :-D . A ne, karovanu kose...
Je to stroj na projížďku krajinou 110km/h. Jen se vezeš a kocháš, neporušuješ pravidla silničního pr...
Vymazlené,sportovně laděné,do nejmenších detailů propracované anglické retro R kafíčko.
Character. Heritage. Tak trochu splněný sen...
Retro s gulami, motorka pre fajnsmekrov. Na zaciatku som znizil riaditka a nasadil na nu kapotaz "bu...
Když jsem původně kupoval Bobbera, zvažoval jsem i Thruxtona - no počkat si se vyplatilo :) Je to pr...
líbily se mi vždycky "cafe" racery, už jsem se po ní poohlížel docela dlouho, a letos v červnu byl t...
Je to takovej darebák nenápadnej ale funguje skvěle.
Café Racer s velkým R, který nadchne motorem i jízdními vlastnostmi…!
Je to stroj na projížďku krajinou 110km/h. Jen se vezeš a kocháš, neporušuješ pravidla silničního pr...
líbily se mi vždycky "cafe" racery, už jsem se po ní poohlížel docela dlouho, a letos v červnu byl t...
Café Racer s velkým R, který nadchne motorem i jízdními vlastnostmi…!
Všechny testy, všichni majitelé, všichni jsou z toho vyndaný. Testovačky nejsou dostupný, takže jim ...
Hledal jsem motorku pro rychlé ježdění na kafe. Tahle to splňuje.
Ako jeden moj kamarat povedal, je to motorka pre gentlemanov. no, ehm... :-D . A ne, karovanu kose...
Character. Heritage. Tak trochu splněný sen...
Když jsem původně kupoval Bobbera, zvažoval jsem i Thruxtona - no počkat si se vyplatilo :) Je to pr...
Vypadá jako retro, ale není :-)) Funguje suprově. Zatím spokojenost. Hlavně se mi hrozně líbí.
Je to takovej darebák nenápadnej ale funguje skvěle.
Tak jsem včera vyzkoušel Thruxíka i na dromu. Je to zvláštní, mám to za rohem a vůbec se nejezdím. C...
Včera jsem se byl projet na Boží Dar. Nejlepší úsek je stejně od Hradiště nahoru. Jezdí se tam závod...
Tak máme najeto něco přes 1000km a už se sžíváme. Ohromně mě to baví. I tím, jak je to pro mě novej ...
Už nám to brzy zase začne,tak jsem využil čas na servis.Vše dle předepsaného servisního plánu.(kontr...
Pojezdil jsem si to 1400 km na naháče a přišel čas to zkusit i jinak ,když už jsem ji měl doma.Podmi...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Brzdy | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.5/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.5/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 3.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.0/10 |
Nabídka doplňků | 9.5/10 |
Servisní intervaly | 5.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Scrambler Cafe Racer | |
BMW R nineT Racer | Protože Triumph má duši. |
Ducati Monster 1200S | Srdce ma ťahalo za ďalšou Ducati, ale dopadlo to takto a som za to rad. |
Yamaha MT-09 | bola by to svadba s rozumu, ale.. Zvažoval novy model SP lebo jazdi naozaj skvele. No potom som si uvedomil že sa na ňu nedokážem po jazde pozerať pri srkaní kávy. Ten dizajn som proste nedal. |
BMW R nineT | Triumph je sportovněji laděný |
Triumph Speed Triple R | Na mě moc rychlý. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Norton Commando | |
BMW R 12 nineT | |
Honda CB 1100/EX | Fantastická motorka, ale cena ma nakoniec odradila. |
Royal Enfield Continental GT | moc elektroniky a peněz. :-) |
BMW R nineT Scrambler | vzdálenost prodejce |
BMW S 1000 R | Cena |
Yamaha XSR 900 | o dosť vyššia cena a ani zďaleka taká zábava ako na XSR900. skôr image. je nádherná, mrzelo ma to moooc. |
BMW R nineT | Thruxton R - geniální stroj, ale na mě už moc racing pozice, chtěl jsem větší univerzál. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Jojko | triumph-bonneville-t.pdf | 4.9 MB | Uživatelská příručka |
2016 | Wanislav | 2016-triumph-thruxto.pdf | 33 MB | Servisní manuál Anglický |