Character. Heritage. Tak trochu splněný sen...
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Šok z podvozku, kvalita výroby, kontrast moderních a old school prvků. Rohlík v helmě přítomen.
Motorku bych doporučil pro - Tomu, kdo už ví, co chce. Ta motorka k Vám přiroste. Není nejsilnější, není nejrychlejší, ale...
Doplňky na motorce - Dokoupeno originál Triumph: přední kapota, mini led blinkry, mini zadní blatník, pás přes nádrž, diamonds gripy, přední padák do vidlic, kryty motoru, sedlo pro dva,...
Aktuálně - zima 2022 a dějí se věci. Času není tolik, chuť ale velká.
Šnorchl sání vzduchu pryč, decat - koupen X-pipe Motone. Lepší zvuk s občasným střílením do výfuku, lepší reakce na plyn. Chystám stejně ještě vymezovače do plynu. Koupen Rizoma přední blatník. Kapota, nádrž, krovka, blatník, půjdou na lakování - modegrau barva, některé hliníkové části půjdou na práškování do černého matu. Jiné jsem koupil originál už černé - kryty motoru. Výfukové koncovky zůstávají originál Vance & Hines, chystá se žárové ceramic coating, taky černá. Svody budou zpět omotány. Změna proběhne i na zadních tlumičích, objednány součástky z Öhlins blackline.
Recenze
Třetí motorka, třetí Triumph.
Měl jsem 2009 a 2014 Streeta. Trpím na tu značku. Tříválec měl nepochybně svoje kouzlo a nedá se říct, že by ho Thruxton dokázal nahradit. Kdybych mohl, nechám si i Streety
Koupil jsem v ČR 2021 s nájezdem kolem 3000 mil. Projevem je to úplně něco jiného. Street byl darebák, s SC projectem uřvanej, divočejší. Na jedničku kilo. Jel na každej kvalt, na šestku se dalo jet od 50 ale i přes 200 km/h.
Thruxton poprvé po nastartování a bez přepnutí palivové mapy zní, jede a s tou kapotou vypadá jako starší strejda. Trvalo mi si zvyknout a vlastně jsem si ze začátku říkal, jestli na to není v 30ti letech brzo a jestli jsem neudělal s prodejem Streeta chybu. Neudělal.
Je to stará škola v novém hávu. Motor hrubší, kvalty musíš víc kopat, víc vibruje (i když ne do ruk), bručí. Podvozek tak jiný (R), že jsem zastavoval a koukal, jestli jsem nepíchnul, nebo nemám kamínek ve vzorku. Prostě to čte víc, než čekáš. Brzdy perfektní, ovládání kde má být, Ten konkrétní pocit z motorky se brzo zaryje pod kůži. A ve výsledku mi to tak pasuje. Dá se s tím jet na pohodu do práce, na kafe, na výlet. Stejně tak ale s klukama letět kudlu a v zatáčkách se držet litrovým sportům.
Spotřeba je u mě kolem 5 litrů, a zatím jsem nebyl nucen ji řešit.
Aktuálně komplet Metzeler Sportec M9RR a spokojenost.
Edit. čt. 29. 9. 2022
Přidány fotky po úpravách
Najeto letos kolem 1000km.
Uvažuji o prodeji, je ji škoda.
Po laku hezký, vidím, že z blatníku od Rizomy jsi odstranil ty nerezové kryty vidlic, co jsem tam původně měl
Je to ultrakrásná motorka! Nezbavovat se jí!
Parádní motorka, Kubo zničil jsi mi život, že jsi mi ho půjčil. Chci ho taky
Velká paráda