Triumph Speed Twin 1200/RS: Sportovní retro, nebo Thruxton bez kapot?
06.01.2025
20.12.2024
17.09.2024
21.12.2023
14.08.2023
23.02.2022
12.11.2021
02.06.2021
23.09.2020
05.12.2018
2019 | 2021 | 2025 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1200 cm3 | ||
Výkon | 71.5 kW (97.2 koní) | 73.6 kW (100.1 koní) | 77.2 kW (105 koní) |
Výkon při otáčkách | 6750 ot/min | 7250 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 112 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 4950 ot/min | 4250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 97.6 mm | ||
Zdvih | 80 mm | ||
Kompresní poměr | 11 : 1 | 12.1 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | ||
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 116 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 305 mm | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR17 | ||
Rozvor | 1430 mm | 1413 mm | |
Úhel hlavy řízení | 22.8 ° | 22.3 ° | 22.4 ° |
Závlek předního kola | 93.5 mm | 91.5 mm | 91 mm |
Výška sedla | 807 mm | 805 mm | |
Suchá hmotnost | 196 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | - | 216 kg | |
Objem nádrže | 14.5 l | ||
Spotřeba | 4.8 l/100 km | 5.1 l/100 km | |
První cena | 314000 Kč | - | 349900 Kč |
Triumph Speed Twin 1200/RS: sportovní re...
Triumph Speed Twin má opět vyšší výkon
Triumph Speed Twin ve verzi RS
Stealth edice ukazují Triumph Bonneville...
Triumph Speed Twin v edici Breitling
Triumph Speed Twin 2021
BMW R nineT vs. Triumph Speed Twin: Bitv...
Triumph oficiálně představil model Speed...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Olej v konektoru regulátoru dobíjení | 18 | 10.3.2024 09:10 | ||
Naked bike | Spoľahlivosť Triumph/Kawasaki | 41 | 4.8.2023 13:52 | ||
Naked bike | Bzučí při brzdění přední brzdou | 66 | 11.6.2023 16:49 | ||
Americké, anglické | Stránky pro vlastníky a obdivovatele legendární Bonnie na Facebooku | 1 | 26.6.2020 08:33 |
Můj první Triumph. První "velká" motorka. Silný twin 1200 jsem měl vysněný.
Britská poválečná klasika se závanem moderní techniky 21. století.
Naprostá klasika. Kulaté světlo, kulaté budíky, dva výfuky, plechová nádrž, blatníky z hliníku....
Triumph Speed Twin 1200 je ideálním spojením moderního výkonného silničního motocyklu s neodmyslitel...
Doplňky: čelní plexi, hlavní stojan, boční padáky, upravená zrcátka, nosiče a boční brašny, ochrana ...
Malá, červená a černá, stylová, oldschool, retro, motorka za kterou se otáčí ženy, dívky a slečny......
Prostě Triumph, viz moje minulé strojky! Kdo jednou zkusil, ví své :-)... Klasika pro lidi, kteří ma...
Klasika s minimální hmotností (194kg suchá) v dané kategorii a kubatůře obutá na metzelerech racetec...
Sňatek z lásky. Vybráno srdcem a skvělým pocitem z jízdy.
Nabídka, co se neodmítá... Třeba že se podívala v Brně do kačeru za cílovkou...
Nádherná moderní klasika se sametovým dvouválcem.
Nabídka, co se neodmítá... Třeba že se podívala v Brně do kačeru za cílovkou...
Doplňky: čelní plexi, hlavní stojan, boční padáky, upravená zrcátka, nosiče a boční brašny, ochrana ...
na rovinu...jsem zaujatej na speed twina, tak že všechno co bych napsal by bylo neobjektivní :))
Sňatek z lásky. Vybráno srdcem a skvělým pocitem z jízdy.
Malá, červená a černá, stylová, oldschool, retro, motorka za kterou se otáčí ženy, dívky a slečny......
Triumph Speed Twin 1200 je ideálním spojením moderního výkonného silničního motocyklu s neodmyslitel...
Britská poválečná klasika se závanem moderní techniky 21. století.
Naprostá klasika. Kulaté světlo, kulaté budíky, dva výfuky, plechová nádrž, blatníky z hliníku....
Můj první Triumph. První "velká" motorka. Silný twin 1200 jsem měl vysněný.
Uplynulý motrkářkský rok nebyl tak plodný jako 2023. Mělo to 2 faktory - počasí (prostě nebylo během...
Taky se někdy prostě jedete bez plánu toulat? Tak přesně to se mi stalo teď v sobotu. Potřeboval jse...
V minulém týdnu jsem trumpetě dopřál servisní prohlídku v Triumph Praha v Modřanech a vlastně není o...
Po cca 5350 km se původní pneu Metzeler odporoučely do pekel a je čas na nové obutí. Zvolil jsem Mic...
Objednal jsem štítek Dart z Anglie, do týdne přišel, vše sedlo, kam mělo. Super. Akorát teda první ú...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Spojka | 9.3/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 9.7/10 |
Mechanická hlučnost | 9.7/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.2/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.8/10 |
Město | 9.2/10 |
Cestování | 7.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 6.6/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 6.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.0/10 |
Světla | 7.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Continental GT | |
Triumph Bonneville 900 | |
Triumph Bonneville T120 | možná až budu starej :)) |
Royal Enfield Continental GT | Agresivnější sezení, řídítka a pocitově mi přišla těžší, přitom má 198Kg, takže je lehčí než moje Viky. |
Honda CBR 650R | stylem podobná staršímu Hornetu, příliš dlouhé dodací lhůty na vybranou barvu (matně modrá) |
Yamaha XSR 900 | až moc divoká a něco mě tam prostě nesedí |
Honda CB750 Hornet | určitě bude dobrý, ale je to vzhledem příliš rozpočtová motorka |
Ducati Monster | příliš plastu, moc elektroniky, Desmo servis |
Ducati Monster | Protože už jsem jej měl a po Triumphu toužil dlouho - rozepíši se níže. |
Kawasaki Z900RS | Krásný retro stroj, ale nakonec jsem upřednostnil charakter dvouválce než tohohle sršně. |
BMW R nineT | Ve specifikaci, která se mi líbila je velmi drahá. Existuje i ve verzi Pure, ale to prostě nebylo "ono". |
Moto Guzzi V7 Stone | Nádherný stroj, ale prostě mi přišlo, že má slabý motor. chtěl jsem něco okolo 100 koní. |
Triumph Thruxton | menší pohodlí jezdce, nevhodná na delší cesty |
Kawasaki Z900RS | Moderní výkonná retro krasavice, ale: jen jeden nesymetrický a ošklivější výfuk s horším zvukem (nebo jinak: na retro moc válců, málo výfuků - Honda CB 1100 to pochopila rychle) :-)! |
Honda CB 1000R | Na ten výkon a schopnosti už jsem starý, cena, méně vhodná na cestování, jinak ale paráda, klobouk dolů |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R nineT | rozmery, nie je boxer, nie je kardan, nie je BMW... |
BMW R 1250 R | nejak to nesadlo, prišla mi malá, nevedel som sa na nej správne uložiť, skúšobná jazda tiež nenadchla, ale inak krásna motorka, top dizajn |
Honda CB 1300 | |
BMW R nineT | Málo ojetých na výběr |
Triumph Bonneville T120 | Zvítězila klasika ? |
Honda CB 1100/EX | Cena |
Moto Guzzi Audace | Výborný motor, design. Moto je pocitově i vzhledově dost malé, jede ale skvěle. Brzdy si občas dost pískaly, skoro jako vlak. |
Kawasaki Z900RS | Sportovní posez, tvrdý podvozek i sedlo, dvouválec, nedostupnost zadního kufru, špatně dostupný stojánek, drahá. |
BMW R 1250 R | slaba vybava, cakal som viac |
Husqvarna Vitpilen 701 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | Mallik | bonneville-t100-t12.pdf | 12 MB | Manual (2021) speed twin, street twin, thruxton, T100, T120 |