BMW R nineT vs. Triumph Speed Twin: Bitva o Británii
13.01.2020
21.12.2023
14.08.2023
23.02.2022
12.11.2021
02.06.2021
05.12.2018
2019 | 2021 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1200 cm3 | |
Výkon | 71.5 kW | 73.6 kW |
Výkon při otáčkách | 6750 ot/min | 7250 ot/min |
Točivý moment | 112 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 4950 ot/min | 4250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 97.6 mm | |
Zdvih | 80 mm | |
Kompresní poměr | 11 : 1 | 12.1 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR17 | |
Rozvor | 1430 mm | 1413 mm |
Úhel hlavy řízení | 22.8 ° | 22.3 ° |
Závlek předního kola | 93.5 mm | 91.5 mm |
Výška sedla | 807 mm | |
Suchá hmotnost | 196 kg | - |
Pohotovostní hmotnost | - | 216 kg |
Objem nádrže | 14.5 l | |
Spotřeba | 4.8 l/100 km | 5.1 l/100 km |
První cena | 314000 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Olej v konektoru regulátoru dobíjení | 18 | 10.3.2024 09:10 |
Můj první Triumph. První "velká" motorka. Silný twin 1200 jsem měl vysněný.
Britská poválečná klasika se závanem moderní techniky 21. století.
Naprostá klasika. Kulaté světlo, kulaté budíky, dva výfuky, plechová nádrž, blatníky z hliníku....
Malá, červená a černá, stylová, oldschool, retro, motorka za kterou se otáčí ženy, dívky a slečny......
Triumph Speed Twin 1200 je ideálním spojením moderního výkonného silničního motocyklu s neodmyslitel...
Prostě Triumph, viz moje minulé strojky! Kdo jednou zkusil, ví své :-)... Klasika pro lidi, kteří ma...
Klasika s minimální hmotností (194kg suchá) v dané kategorii a kubatůře obutá na metzelerech racetec...
Sňatek z lásky. Vybráno srdcem a skvělým pocitem z jízdy.
Absolute blast with a classic DNA
Sňatek z lásky. Vybráno srdcem a skvělým pocitem z jízdy.
Malá, červená a černá, stylová, oldschool, retro, motorka za kterou se otáčí ženy, dívky a slečny......
Triumph Speed Twin 1200 je ideálním spojením moderního výkonného silničního motocyklu s neodmyslitel...
Britská poválečná klasika se závanem moderní techniky 21. století.
Naprostá klasika. Kulaté světlo, kulaté budíky, dva výfuky, plechová nádrž, blatníky z hliníku....
Můj první Triumph. První "velká" motorka. Silný twin 1200 jsem měl vysněný.
Klasika s minimální hmotností (194kg suchá) v dané kategorii a kubatůře obutá na metzelerech racetec...
Prostě Triumph, viz moje minulé strojky! Kdo jednou zkusil, ví své :-)... Klasika pro lidi, kteří ma...
Absolute blast with a classic DNA
Objednal jsem štítek Dart z Anglie, do týdne přišel, vše sedlo, kam mělo. Super. Akorát teda první ú...
Zdravím bando, kilometry postupně přibývají a už popravdě nepřidávám každou vyjížďku. To bych se ...
Přestože je neděle “rodinně” nabitá programem, daří se mi vyjednat si vyjímku na krátkou vyjížďku. V...
Proběhl první servis v Triumph Praha. Vše ok, cena 4 tisíce.
Koncem dubna 2023 se konečně trochu vyčasilo a já mohl vytáhnout Speed Twina na zatím nejdelší vyjíž...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.6/10 |
Spojka | 9.6/10 |
Vibrace | 9.4/10 |
Převodovka | 9.8/10 |
Mechanická hlučnost | 9.6/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.2/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.8/10 |
Město | 9.2/10 |
Cestování | 7.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 6.6/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 6.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.0/10 |
Světla | 7.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Continental GT | Agresivnější sezení, řídítka a pocitově mi přišla těžší, přitom má 198Kg, takže je lehčí než moje Viky. |
Honda CBR 650R | stylem podobná staršímu Hornetu, příliš dlouhé dodací lhůty na vybranou barvu (matně modrá) |
Yamaha XSR 900 | až moc divoká a něco mě tam prostě nesedí |
Honda CB750 Hornet | určitě bude dobrý, ale je to vzhledem příliš rozpočtová motorka |
Ducati Monster | příliš plastu, moc elektroniky, Desmo servis |
Ducati Monster | Protože už jsem jej měl a po Triumphu toužil dlouho - rozepíši se níže. |
Kawasaki Z900RS | Krásný retro stroj, ale nakonec jsem upřednostnil charakter dvouválce než tohohle sršně. |
BMW R nineT | Ve specifikaci, která se mi líbila je velmi drahá. Existuje i ve verzi Pure, ale to prostě nebylo "ono". |
Moto Guzzi V7 Stone | Nádherný stroj, ale prostě mi přišlo, že má slabý motor. chtěl jsem něco okolo 100 koní. |
Triumph Thruxton | menší pohodlí jezdce, nevhodná na delší cesty |
Kawasaki Z900RS | Moderní výkonná retro krasavice, ale: jen jeden nesymetrický a ošklivější výfuk s horším zvukem (nebo jinak: na retro moc válců, málo výfuků - Honda CB 1100 to pochopila rychle) :-)! |
Honda CB 1000R | Na ten výkon a schopnosti už jsem starý, cena, méně vhodná na cestování, jinak ale paráda, klobouk dolů |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 R | nejak to nesadlo, prišla mi malá, nevedel som sa na nej správne uložiť, skúšobná jazda tiež nenadchla, ale inak krásna motorka, top dizajn |
Honda CB 1300 | |
BMW R nineT | Málo ojetých na výběr |
Triumph Bonneville T120 | Zvítězila klasika ? |
Honda CB 1100/EX | Cena |
Moto Guzzi Audace | Výborný motor, design. Moto je pocitově i vzhledově dost malé, jede ale skvěle. Brzdy si občas dost pískaly, skoro jako vlak. |
Kawasaki Z900RS | Sportovní posez, tvrdý podvozek i sedlo, dvouválec, nedostupnost zadního kufru, špatně dostupný stojánek, drahá. |
BMW R 1250 R | slaba vybava, cakal som viac |
Husqvarna Vitpilen 701 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | Mallik | bonneville-t100-t12.pdf | 12 MB | Manual (2021) speed twin, street twin, thruxton, T100, T120 |