renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Twin (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JKLM
Vloženo 31.3.2021
Aktualizováno 6.6.2023
Zobrazeno 3 371x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Prostě Triumph, viz moje minulé strojky! Kdo jednou zkusil, ví své ... Klasika pro lidi, kteří mají rádi kvalitu, solidnost, stále ještě relativní jednoduchost a chtějí, aby jejich stroj vypadal retro, nechtějí ale, aby tak i jezdil !

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MACH MOTORS s.r.o. (České Budějovi

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1000R: Na ten výkon a schopnosti už jsem starý, cena, méně vhodná na cestování, jinak ale paráda, klobouk dolů
Kawasaki Z900RS: Moderní výkonná retro krasavice, ale: jen jeden nesymetrický a ošklivější výfuk s horším zvukem (nebo jinak: na retro moc válců, málo výfuků - Honda CB 1100 to pochopila rychle) :-)!

První dojmy - Pro mě dokonalý kompromis (dnes módně crossower) mezi vzhledem i tradicí klasického Bonnevilla a schopnostmi výkonných moderních naháčů (s láskou vzpomínám na Speed Tripla) s větším výkonem a živějším podvozkem, ale bez utrpení jednoúčelových závoďáků.

Motorku bych doporučil pro - Pro nadšené znovuzačínající nebo služebně starší motorkáře bez závodních nebo okruhových ambicí, zato hledající nestárnoucí, krásnou a nadčasovou klasiku, se kterou ovšem nehodlají být poslední na semaforech ani jinde, dokonce ani dvakrát za rok na německé dálnici :-)!

Doplňky na motorce - Padáky, šusplech, nosič, plotna na kufřík, štítek, odnímací úchyty brašen SV Motech...

Recenze

Nám skorodůchodcům už stačí se třeba na jinak nádherný a blízce příbuzný Truxton jen pokoukat a maximálně se chvilkově bolavě povozit, zatímco na Speed Twinu se dá pohodlně dojíždět, výletit, cestovat i řádit, jezdit v klidu celý den a přitom v reálném světě mimo okruh stačit kdekoliv komukoliv.
Jednou větou? Speed Triple s nenastavitelným podvozkem, jen se dvěma hrnky, ale s větším objemem (dobře, aktuálně už ne), pro mě mnohem hezčím kukučem (klasika), pohodlný i pro dva. Jinak skoro nejvýkonnější, přitom nejkratší, nejagilnější, nejlehčí a nejlevnější malý velký Bonny...

Aktualizace 30. 5 . 2021:
Poctivě zajížděno, krásně hravá, nízká, velmi silná motorka pro krátké i delší výlety, každodenní dojíždění, v jednom i na větší akce. Neobtěžující, ale nádherně bublavý hluboký zvuk!

Aktualizace 6. 6 . 2023:
Pořád baví a baví, z nově přidaných fotek je patrný i velký cestovní potenciál (pochopitelně sólo). Naučil jsem se využívat nastavitelnosti předpětí zadní pružiny ideálně pro mé využití. Motor je zabiják a přitom vlastně stále téměř v záběhu. Ta síla! Ta výbušnost!! Ten zvuk!!! Tohle není poklidné rádoby neoretro

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Juraj22
Juraj22 napsal 07.06.23 v 12:30

Chlape popisuješ to uplně úžasně Mašina vypadá nádherně, dovedu si představit, že bych o ní na starý kolena taky uvažoval

Myschan
Myschan napsal 07.06.23 v 10:31 10b.

Pěkná

zain1
zain1 napsal 07.06.23 v 07:29 10b.

Parádní motorka ...a i ty okolo, které byly ve výběru...

JKLM
JKLM napsal 06.06.23 v 20:50

Přesně, vidíme to stejně Ať oba dlouho vrčí, jezdí a baví!

TON-UP
TON-UP napsal 06.06.23 v 19:00 10b.

Moc pěkné moto, recenze a super, že na tom "prostě jezdíš". Já mám menšího 900 a byl jsem pojezdit na víkend a jde to i s náhradníma trenkama do neděle, fakt super motorka na vše s X faktorem jak blázen.

Více komentářů



TOPlist