globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej v konektoru regulátoru dobíjení
25.2.2024 v 18:14
Zdravím, nevíte někdo odkud se mohl vzít olej v konetktoru regulátoru dobíjení?
Olej je v regulátoru z důvodu chlazení? Mám to řešit? Žárovky nepraskají, možná je slabší start, když cca. 3 týdny na motce nejedu.
Díky za každou radu...

Naposledy editováno 25.02.2024 18:15:19

1 reakcí na tento příspěvek Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 18:37 | Nahoru | #1
mi připadá, že je tam od oleje skoro všechno, ne jen ten konektor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 18:41 | Nahoru | #2
crestik> ne, ne...olej fakt kapal jen z toho konektoru. Šedivej od oleje a černej čistej...

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 18:45 | Nahoru | #3
Nejde mi do hlavy odkud by tam ten olej mohl stéct. Všechno jsem prošel...

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 18:46 | Nahoru | #4
Olej nejspíš vzlíná vodičema z motoru

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 18:47 | Nahoru | #5
od oleje je minimálně ta černá bužírka a stahovací páska. Do konektoru se to dostalo tak, že to prostě vyvzlínalo nebo to proteklo přes těsnění po drátu

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 19:29 | Nahoru | #6
Tak jsem to ještě jednou prošel a ten svazek fakt vede na druhou stranu někam do motoru...

1 reakcí na tento příspěvek Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 19:39 | Nahoru | #7
Jak píše RaMar. Olej vzlíná po vidičích z motoru, takže žádný problém, není potřeba se strachovat. Je to naprosto běžné. Momentálně tu mám na opravu BMW S1000RR, kde jsou dráty cca 40cm dlouhé a je tam olej taky. Není od věci to občas vyfouknout kompresorem, ale nevadí to tam.
Vlastně by bylo divné, kdyby tam nebyl po nějaké době. Je to běžný fyzikální jev kapilárního vzlínání. Samozřejmě záleží na konstrukci. Pokud by byly vodiče v motoru zality epoxidem, tak by se to nestalo, ale záleží na výrobci statoru.

Naposledy editováno 25.02.2024 19:43:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 19:51 | Nahoru | #8
MilanR1> Rozumím tomu tedy dobře, že alternátor je ponořen v oleji? A zbytek jak píšete...

(reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 19:58 | Nahoru | #9
KZM> Ano, přesně tak. Vinutí statoru alternátoru je utopené v oleji a do vodičů vzlíná olej. Setkal jsem se s tím na mnohých motorkách, že je vnitřek konektoru od oleje.
.

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

25.2.2024 v 20:04 | Nahoru | #10
Tak vám všem moc děkuju za rady ! Ať to v nové sezóně lítá a hlavně kolma dolů!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

26.2.2024 v 05:24 | Nahoru | #11
KZM> Ahoj, mám Truxtona 1200 a stejný jev. Odkapává olej s konektoru regulátoru. Jediné rozumné vysvětlení je vzlínání oleje po kabelu od alternátoru.

1 reakcí na tento příspěvek Olej v konektoru regulátoru dobíjení

26.2.2024 v 07:39 | Nahoru | #12
Co je mastný nekoroduje

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

26.2.2024 v 11:39 | Nahoru | #13
Olej v konektoru je mnohem lepší, než slaná voda
Někdo tam dává mazací tuk, aby tam nemohla voda páchat zlo. Červený vodič je stále pod napětím a černý na kostře.

(reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

26.2.2024 v 17:20 | Nahoru | #14
Skolíni> Díky za zprávu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

27.2.2024 v 13:36 | Nahoru | #15
dewwil> až na Fiat. Tam mi shnila olejová vana i ventilový víko

(reakce na) Olej v konektoru regulátoru dobíjení

27.2.2024 v 13:42 | Nahoru | #16
Robinsson> pro italy neplati zadna obecna poucka ...

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

28.2.2024 v 18:07 | Nahoru | #17
Olej mám v konektoru regulátoru jak na GSu, tak byl i u předchozí motorky (Honda CBF1000). Prostě "běžná záležitost". Alespoň tam není po čase problém s oxidací (měděnka) .

Naposledy editováno 28.02.2024 18:08:13

Olej v konektoru regulátoru dobíjení

10.3.2024 v 09:10 | Nahoru | #18
Nevím jaký máš rok výroby,ale u nových by měl být tento problém vyřešen, thruxtonu a speed twinu, věděl to i prodejce ale neuznávali reklamaci max tam dali silicon,protože je to na výměnu celého statoru s kabeláží , nicméně ale prodávají inovovaný,je to nešťastně řešešené průchod kabeláží a víkem moc dole kdyby to bylo výše nestávalo by se to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist