
Moto Guzzi V7 Classic
02.04.2009
24.02.2021
07.06.2019
22.06.2018
29.07.2017
23.10.2015
06.06.2014
27.03.2012
07.11.2011
08.11.2007
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 744 cm3 | |||
Výkon | 36 kW (49 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 6800 ot/min | |||
Točivý moment | 55 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 3600 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | OHV | |||
Ventilů na válec | 2 | |||
Vrtání | 80 mm | |||
Zdvih | 74 mm | |||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 18 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozvor | 1435 mm | |||
Výška sedla | 805 mm | |||
Výška sedla max | - | 805 mm | - | |
Suchá hmotnost | 182 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | |||
Objem nádrže | 17 l | |||
Rezerva | 2 l | |||
Množství oleje | 1 l | |||
Maximální rychlost | 170 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Guzzi V-Twin Boost | 4 | 25.2.2024 10:22 | ||
Opravy a údržba | Guzzi V7 Classic - Jaké destičky | 4 | 17.10.2022 21:54 | ||
Pokec o motorkách | Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Lasertec na V7 | 14 | 5.6.2022 22:09 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 Classic - dotaz | 27 | 2.9.2021 22:03 | ||
Italské | Nová Moto Guzzi V7 2021 | 31 | 6.3.2021 22:11 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 - ukazatel stavu paliva | 4 | 12.1.2020 20:21 | ||
Italské | Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic | 20 | 20.11.2018 19:30 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 olej | 5 | 12.11.2017 18:41 | ||
Italské | Moto Guzzi - drnčí | 51 | 21.7.2016 23:50 | ||
Výběr motorky | Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi | 32 | 3.6.2014 10:52 | ||
Italské | Černá kráska z jihu | 146 | 19.1.2014 14:18 | ||
Italské | Moto Guzzi V 7 Cafe’ Classic | 20 | 22.6.2009 10:57 |
Motorka klasického střihu s nezaměnitelným stylem
Pro mě úžasná motorka klasického vzhledu.
Skvěle se řídí, skvěle jede, má osobitý styl, prostě se máme rádi :-).
Taková lepší Italská třiapůle. O hodně hezčí třiapůle. A taky o hodně líp jede.
Klasická Guzzina s krásným lakováním.
!!! Moto je na prodej !!! Více na www.motoinzerce.cz
Motorka klasického střihu s nezaměnitelným stylem
Taková lepší Italská třiapůle. O hodně hezčí třiapůle. A taky o hodně líp jede.
Klasická Guzzina s krásným lakováním.
Pro mě úžasná motorka klasického vzhledu.
Skvěle se řídí, skvěle jede, má osobitý styl, prostě se máme rádi :-).
!!! Moto je na prodej !!! Více na www.motoinzerce.cz
Po návratu z letošní první vyjížďky mě poněkud znepokojily cákance oleje na zadním ráfku. Olej v kon...
Letošní první jarní vyjížďka byla vlastně jen normální tréninkové kolečko okolo komína, počasí bylo ...
V neděli 26.1. jsem si konečně našel čas na výměnu oleje, a taky vzduchového filtru. Výměna oleje ...
Sobotní odpoledne bylo věnováno Vltavě, a protože nerad jezdím jen tak, rozhodl jsem se v neděli zji...
Letošní povodně naštěstí v jižních Čechách moc neřádily, ale vody v řekách bylo i tak víc než dost. ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 7.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 2.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.0/10 |
Světla | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki EL 252 | O koupi jsem neuvažoval, ale tohle byla první motorka, která "zasekla drápek". Od té chvíle jsem po motorce toužil (viz níže). |
Triumph Bonneville T100 | Ani jsem se na ní nesvezl, když se objevila tahle Gůza, nechtěl jsem si více komplikovat rozhodování. |
Kawasaki W 650 | No, svezl jsem se na nástupci W800 a nějak mě neoslovila. Asi jsem byl taky zvědavý, co na těch Guzzinách všichni mají. |
Ducati GT 1000 | Trochu jsem se bál ojeté motorky - nová se již v tu dobu neprodávala. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 650 | Koupil jsem a měla výborný podvozek, ale špatně odstupňované kvalty. Na pětku v rychlosti 80km, už motor cukal a na čtyřku zase točil příliž mnoho otáček a bylo to nepříjemné |
Triumph Bonneville T100 | Zkrátka Italka |
Triumph Street Twin | Triumph je víc cafe. |
Kawasaki W 800 | válce do stran, menší kola, v základu není centrální stojan |
Vespa GTS Super 300 | Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě |
Moto Guzzi V9 Roamer | vypadám na tom jak vosa na bonbóně |
Triumph Bonneville T100 | Tak nějak se mi líbila nejmíň |
Kawasaki W 650 | Má charizma, ale nějak jsem se na ní nedokázal poskládat |
Yamaha XJR 1300 | moc slabá , nepohodlný posez |
Kawasaki W 800 | Kawa mi připadala vzhledem jako klasičtější retro, je i pečlivěji zpracovaná, ale hlavně - MÁ královskou hřídel :-) |
Moto Guzzi California EV | ...cestovního i pro dva |
Moto Guzzi Breva 850 | Jedina za dobrou cenu mi utekla pred nosem. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | MarioV2 | prevody.xlsx | 20 KB | Prevody pro 750tky Guzziny. |
2008 | Kohlstein | guzzi-v7classic.pdf | 3.9 MB | Service manual |
2008 | Kohlstein | guzzi-v7classic_2008.pdf | 3.9 MB | Service manual V7 Classic 2008 |