PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Classic (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Firestarter
Vloženo 28.12.2012
Aktualizováno 22.4.2017
Zobrazeno 6 593x
HODNOCENÍ PROFILU OD 48 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvěle se řídí, skvěle jede, má osobitý styl, prostě se máme rádi .

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6 - Perfektní, skvělá, ta nejlepší - opravdu. Vše funguje perfektně od samotného nákupu, přes údržbu až po mé "výmysly" s úpravami. Petr W. vždy vše dokáže zařídit a realizovat. Mohu všem vřele doporučit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati GT 1000: Trochu jsem se bál ojeté motorky - nová se již v tu dobu neprodávala.

První dojmy - Vzhledem k tomu, že mojí jedinou předcházející motorkou byla Jawa 350 z roku 1959, tak jsem nemohl nebýt ze všeho nadšený. Výkonu pro mne až až (nejsem závodník, jen se vozím), super krouťák a vše funguje jak má. Ne že by mne Jawa nebavila, byl to jiný styl - veterán ke kterému je třeba tak i přistupovat, ale přece jen na nějaké dlouhé ježdění to nebylo. Vždy byla reálná hrozba, že se něco může vysypat a s mými mechanickými schopnostmi by to zcela jistě vždy znamenalo schánění odtahu :-).

Doplňky na motorce - Řidítka Tarozzi, zrcátka Rizoma, polokapotáž Luigi Stucchi

Recenze

Motorku jsem si pořizoval hlavně pro zábavu. Neměl jsme v plánu na ní podnikat dlouhé cesty ani se na ní pokoušet překonávat kdejaké limity. Při koupi jsem se rozhodoval hlavně na základě emocí - konečně to je u motorky asi normální (auto se kupuje hlavou a motorka srdcem). Moto Guzzi V7C mi vyhovovala jak vzhledem tak stylem, recenze byly vesměs pozitivní, takže jsem neváhal a kontaktoval Petra W. z Guzziny.cz, který měl zcela bezkonkurenční nabídku na nový motocykl a hned jsme si plácli .
První dva roky jsme měl motorku ve standardním set upu bez jakýchkoliv úprav a vše (snad kromě pekelně tvrdého sedla se zdálo OK. Po nějaké době mi však přestaly vyhovovat řídítka, respektive jejich geometrie. Dlouho jsem hledal na internetu různá řešení, procházel všechna možná fóra - a že jich je opravdu dost. Moto Guzzi je v tomto opravdu unikátní značka, která má po celém světě spoustu skalních fanoušků, kteří jsou ochotni se s podobně "postiženými" nadšenci ochotni dělit o své zkušenosti a pomáhat poradit se všemi problémy - tohle na Moto Guzzi opravdu miluju. Zpět k řidítkům - při jízdě jsem měl vždycky pocit, že mám málo pod kontrolou přední kolo. Posaz byl pohodlný, ale přece jen jsem cítil, že by to chtělo více váhy na ruce. Zvažoval jsme všechna možná řešení od ace bars (výhodo by byla možnost zachovat standardní uchycení) až po různé varianty clip on řidítek. Při vyhledávání jsme narazil na výrobce doplňků Luigi Stucchi(ho) a zamiloval se do jeho kapotáže pro V7. Hned jsme věděl, že to je přesně to co potřebuji pro svoji motorku. Kontaktoval jsme tedy Petra W. s prosbou, zda by nebyl ochoten kapotáž od Stucchiho koupit a hlavně namontovat a při té příležitosti nevymyslet i nová řídítka. Vše proběhlo opět jako na drátkách a já měl za pár týdnů (nejdéle trvá dodání kapotáže od výrobce) vše namontované a připravené k jízdě.
Bohužel se však nacházíme momentálně uprostřed zimy, takže na první dojmy z jízdy po úpravě si budu muset ještě počkat, nicméně opticky vše sedí podle mých představ. Trochu jsem se bál, zda dvojsedlo spolu se zadním blatníkem nebudou vypadat v kombinaci s polokapotáží divně, ale myslím, že to působí vyváženě a v retro stylu.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JollyJoker
JollyJoker napsal 04.10.17 v 19:04 10b.

Ta úprava jí moc sluší

bruttopyr
bruttopyr napsal 28.12.16 v 17:00

S tou kapotou vypadá fakt úžasně!

bruttopyr
bruttopyr napsal 28.12.16 v 17:00 10b.

S tou kapotou vypadá fakt úžasně!

Miklasek
Miklasek napsal 28.12.16 v 10:06 10b.

Tak tá je parádna!!!

SONY
SONY napsal 13.07.15 v 23:13 10b.

Ta kapotaaaaaa!

Více komentářů



TOPlist