hsq_cervenec_enduro




3 přestavbové kity pro Moto Guzzi V7 III

Zvláštní, jak některé novinky umí továrny prodat a jiné zase projdou tak nějak v tichosti. Moto Guzzi je letos hlavně o V85 TT, bestsellerem je ale stále jejich naháč V7, proto by byla škoda nechat tři parádní verze jejich přestavbového kitu bez povšimnutí.

Kapitoly článku

Cestovní enduro letos zastiňuje všechny ostatní novinky od jezera Como. Že tomu tak letos bude bylo zřejmé už na výstavě Intermot v Kolíně nad Rýnem, kde sice na piedestalu, přesto ale ve stínu, stál koncept cafe raceru v parádním lakování. A dnes ho tu celkem v tichosti máme oficiálně. Respektive máme je, protože ke stříbrnému provedení přibyly ještě další.

Oficiální název čtyř dílů, které ze sériové V7 III udělají vzhledově docela jinou motorku, je Sketchbike kit a nejen, že je to pěkné na pohled, ono je to celé navíc protkané historií. V balíčku najdete přední kapotku, nádrž, boční panely a zadní kryt sedla. Znalci produktové řady Moto Guzzi a modelu V7 už určitě namítnou, že to nebude jenom o pořízení kitu a budou mít pravdu. Ještě je k tomu potřeba přikoupit jinak tvarované jednomístné sedlo, ale to je všechno.

Stripes – tak se jmenuje první varianta, kterou jsme si mohli prohlédnout už na kolínské výstavě. Jak její název napovídá, jsou tu výrazné modré a červené rychlé pruhy na stříbrném podkladě a k tomu stejně barevné číslo 29 na bočním panelu. Otázka pro znalce historie orlích křídel zní – na co odkazuje tato symbolika? Nebudeme vás dlouho napínat, s tímto číslem vyhrál Omobono Tenni v roce 1937 Tourist Trophy, a to jako první jezdec, co nepocházel z ostrovů. Ještě lepší na jeho legendě je to, že v březnu toho roku při tréninku ošklivě havaroval, zlámal si nohu a přišel o dva prsty na noze. Nejen kvůli tomu se mu na ostrovech přezdívalo The Black Devil. Doporučujeme si někde dohledat celý jeho příběh…

Zpátky do současnosti. Červeno-černé provedení se zlatými linkami a číslem šedesát nese název Black & Red a je reminiscencí závodního modelu Dondolino, jednoho z velmi úspěšných motocyklů značky. Během čtyřicátých a padesátých let získal mnoho vítězství ve švýcarských, španělských, francouzských a samozřejmě také italských Grand Prix.

Třetí verze kitu Classic Green sice má nejslabší příběh, ale zase je dost možná nejhezčí. Zcela určitě pak nejelegantnější. Klasickou zelenou bychom čekali spíš na britském stroji, jenže ve třicátých a čtyřicátých letech šlo o vcelku běžnou barevnou kombinaci. Ostatně podívejte se na stroje Moto Guzzi té doby včetně slavné pětistovky V8. Dnešní provedení samozřejmě vyniká oproti svým předkům kvalitou laku, který doplňují zlaté linky a černá barva.

Sice jsme původně psali o třech sadách, k mání je ale ještě jedna. Jak už název takzvaného Raw kitu napovídá, jde o verzi pro všechny kreativce, kteří by chtěli mít motorku v originálních a jedinečných barvách. Všechny díly jsou bez povrchové úpravy, ideální k dalšímu lakování. Stejně jako barevné sady je i tato plně homologovaná a její montáž nevyžaduje žádné úpravy, takže není problém snadno uvést stroj do původního stavu. Jen nesmíte mít poslední verzi Night Pack, s tou nejsou sady kompatibilní. Všechny čtyři verze by měly být dostupné od půlky června a několik jich je připravených i pro český a rakouský trh. Nicméně vyměnit téměř kompletní karoserii V7 není vůbec levná sranda. Samotná sada vychází bez pár drobných na 70 000 korun a zmiňované sedlo je za dalších 5190,-. Kdo se nebude bát sáhnout tak hluboko do své peněženky, určitě by neměl přehlédnout také chystané přilby, které odráží lakování Sketchbiků.

  

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 24 Kč od 8 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist