paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Moto Guzzi V7 2021
Tak se konečně italští přátelé vytasili s očekávanou novinkou Moto Guzzi V7 MY2021 Euro5. Motor 850 ccm, 65 HP. Za mě dobrý, mohla by se lidem líbit, uvídme jaká bude cena.
Co vy na to?
Press site s více fotkama


Naposledy editováno 14.12.2020 13:09:39
Předchozí
1 2
Následující

Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 13:04 | Nahoru | #1
I když to momentálně není můj šálek kávy, tak líbí

Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 13:18 | Nahoru | #2
Vypadá to dobře, ale zůstanu u originálu s EURO 0

Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 13:23 | Nahoru | #3
Pěkná mašinka. Supr barva. Navýšení výkonových parametrů motoru podle mě přitáhne dost lidí, kterým se V7 už dřív líbila, ale odrazoval je příliš malý výkon.

Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 13:44 | Nahoru | #4
Myslím, že takhle parádnickou novou klasiku jen tak někdo nenabídne. V7 2021 je fantastická!

Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 14:42 | Nahoru | #5

Pěkná mašinka. Supr barva....


Ale teda Stone je nic moc. Divnej jeden budík a jeste divnější světlo. Ten se tady s tím Speciálem vůbec nedá porovnat. Podobně propastný rozdíl ale bohužel čekám i v ceně.

Naposledy editováno 14.12.2020 14:49:31

1 reakcí na tento příspěvek Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 16:43 | Nahoru | #6
Pěkná , pěkná - jen mě trošku padl do oka ten docela " na raně " zadní brzdový třmen .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 16:51 | Nahoru | #7
Malp> Jak jako na rane? Myslis vzhledove nebo jak? Dole umisteny zadni trmen ma celkem dost motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 17:42 | Nahoru | #8

Koudy01 píše: Malp> Jak jako na rane? Myslis vzhledove nebo jak? Dole umisteny zadni trmen ma celkem dost motorek.



Nevím no , na první pohled mě to majzlo do oka . Bordel ze silnice , prach , voda , kamínky - je to takový moc na raně a ne schovaný nad kyvkou ( nebo něčím , zkrátka zhora ) . U jiných motorek sem si toho nevšiml a moc se mě to nelíbí .

Naposledy editováno 14.12.2020 17:50:01

(reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 18:58 | Nahoru | #9
Malp> Namátkou třeba Fazer, ZRX750, ZRX1100(1200), CB1300, GSX1400, V11, několik modelů od Ducati i Aprilie...je toho dost. Asi to moc ničemu nevadí. Nevím, jestli to tak má i nějakej bahňák nebo cenduro. Ale to je jiná kategorie.

Naposledy editováno 14.12.2020 19:05:02

1 reakcí na tento příspěvek Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 20:35 | Nahoru | #10
No nevím, pro mě je to pořád za hodně peněz málo muziky, za mě od MG jen Griso a starý V11

Naposledy editováno 14.12.2020 20:36:13

Nová Moto Guzzi V7 2021

14.12.2020 v 21:53 | Nahoru | #11
Když to má objem 853ccm, tak to přece není V7, ale jinak namašlená V9 !

(reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

15.12.2020 v 07:31 | Nahoru | #12

strakon píše: No nevím, pro mě je to pořád za hodně peněz málo muziky, za mě od MG jen Griso a starý V11


Guzzi nikdy nebyly levné, holt jak já říkám italská biofarma na motorky. Jinak souhlas, obě jmenované mi stojí v garáži.
A od 2021 už nebude v nabídce žádný model s big block motorem, California 1400 končí. I tahle nová V7 má pořád základ motoru z časů, kdy továrnu vlastnil Alejandro de Tomaso. A kupodivu mi více připomíná motor V9, čekal jsem že ho spíše odvodí z nové V85.

Nová Moto Guzzi V7 2021

15.12.2020 v 07:50 | Nahoru | #13
V7 je krásná klasika
Ale zůstanu u svého Steliva

Nová Moto Guzzi V7 2021

15.12.2020 v 08:28 | Nahoru | #14
nečekal jsem, že mě nějaká značka pro rok 2021 překvapí a Guzzi už vůbec ne. Ale včera manželka říkala, že mám prodat Stelvio a koupit tu cihlovou.

Naposledy editováno 15.12.2020 09:55:30

Nová Moto Guzzi V7 2021

15.12.2020 v 20:03 | Nahoru | #15
Poslední klasická guzzi bylo Bellagio, dá-li se tak říct. (no dobře, tak California 1100) Ale jsem rád, že aspoň něco dělají a ten jejich sortiment je daný rolí v koncernu Piaggio, nebýt tohoto partnerství, tak by asi už dávno (2005) skončili. A za mě V85TT a nová V7 jsou důstojnými následovníky.
Tyhle deriváty V35/50 jsou asi v motocyklovém světě naprosté unikum. Aby se téměř 50 let evolučně vyvíjel jeden model. Ještě první V7 750 toho měly s těma motorkama z 80tek společného skutečně mnoho.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Moto Guzzi V7 2021

15.12.2020 v 20:49 | Nahoru | #16
Za mne je moc krásná, klidně bych si ji uměl představit jako 1200 ccm...... , ale to nám už ekoteroristé zakázali....
Jen houšť a většíma kapkama....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

16.12.2020 v 08:48 | Nahoru | #17

kuzmič píše: Za mne je moc krásná, klidně bych si ji uměl představit jako 1200 ccm...... , ale to nám už ekoteroristé zakázali....
Jen houšť a většíma kapkama....



A proto Angláni po odchodu z EU chtějí zkrátit možnost prodeje nových spalovacích vozidel ještě o 5 let.

Jinak GUZZI je hezká.

Naposledy editováno 16.12.2020 16:39:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

16.12.2020 v 18:54 | Nahoru | #18

MilanTST píše: A proto Angláni po odchodu z EU chtějí zkrátit možnost prodeje nových spalovacích vozidel ještě o 5 let.

Jinak GUZZI je hezká.

tak to si chteji zakázat u sebe ne ? Nevím moc to nechápu, pripraveni na to moc nejsou...

(reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

16.12.2020 v 20:36 | Nahoru | #19
Vlada> Právě pro to to říkám, lidi nadávají na euronormy a pak když už v EU nejsou tak chtějí ještě tvrdší pravidla. Stejně se tomu neubráníme, mladí chtějí super technologie, elektroauta a ty naše starý spalovací stroje je nezajímají. Tak si budem muset uchovat ty svoje stroje pro budoucí duševní potěšení

Nová Moto Guzzi V7 2021

18.12.2020 v 21:18 | Nahoru | #20
Lunga vita ai Guzzi, sice jsem doufal v něco jako zmodeznizované Bellagio, ale moc se mi to líbí. Až mi umře Sportka a někdo mi to dost ojede, tak si to rozhodně dovedu představit.

Nová Moto Guzzi V7 2021

25.12.2020 v 19:04 | Nahoru | #21
Takto ma podla mna vyzerat klasicky nahac. Krasne, majsterstyk. Este tam tak dat tych 1400 cm3 z upravenej Sportky, vid Gelosi

1 reakcí na tento příspěvek Nová Moto Guzzi V7 2021

1.2.2021 v 14:58 | Nahoru | #22
Začínají prosakovat první technické informace k motoru V7 Euro5 850 ccm. Podle článku na Cycle World a také podle čerstvého katalogu dílů budou mít nyní Guzzi V7 a V9 klikovku nového typu. Od teď už žádné šroubované ojnice, vyměnitelné šálky a kovaná jednodílná kliková hřídel, nová klikovka má lisovaný ojniční čep a jednodílné ojnice. Toto řešení známe ze skútrových motorů Piaggio. Citát :"Reducing production cost is the ultimate reason for the change." Tak snad kluci italský vymýšleli zodpovědně, jinak to v případě závady na mazacím okruhu bude mít hodně drahé následky. Aprilia Mana 850 měla klikovku stejného typu, jdu si vyhledat 50.000 km test z MOTORRADu.

(reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

1.2.2021 v 15:11 | Nahoru | #23
geloš> tzn (jestli to správně chápu) motor V85tt je mimo tuto změnu. (anglicky umím velice mizerně, a větší část článku potřebuju prohnat překladačem)

Nová Moto Guzzi V7 2021

1.2.2021 v 17:37 | Nahoru | #24
Mě vyloženě nezaujala. Vidím zde ale, že si příznivce najde. S Grisem to samozřejmě srovnávat nejde, ale myslím, že bych spíše sáhl po V85. Stejně je fajn, že se dělají novinky.

Nová Moto Guzzi V7 2021

1.2.2021 v 19:08 | Nahoru | #25
k.rva ale na stovku by mohli vyhrabat něco odvážnějšího , třeba takový Griso II. Nebo V85 sport compressore.
V85 rsca

Naposledy editováno 01.02.2021 19:17:49

1 reakcí na tento příspěvek Nová Moto Guzzi V7 2021

2.2.2021 v 10:23 | Nahoru | #26
Takže, Aprilia Mana 850 ten 50.000km test nedala úplně bez ztráty kytičky. A nejvážnější závada - výměna kompletní klikovky po 42tkm kvůli hluku a zjištěné ovalitě pístního čepu/ojničního oka. Čtěte zde, MOTORRAD 50.000km test Aprilia Mana 850, fotka klikovky je někde uprostřed článku. Nechci být za šťourala, ale staré (tradiční) řešení ojnic na Guzzi V7 se mi zamlouvalo více. Já když slyším o inovaci na motoru Guzzi nebo Aprilia, chytnu lehké mrazení a vzpomenu na ty nepodarky, co jim za posledních pár dekád utekly mezi lid a pak se řešily všelijakými svolávačkami a inovačními kity..

Nová Moto Guzzi V7 2021

2.2.2021 v 18:17 | Nahoru | #27
No, budeme si dál hýčkat ty svoje poctivý traktory z dob, kdy se ještě tolik nešetřilo a továrny se předháněly v tom, kdo udělá lepší motorku. Nikoliv v tom kdo udělá motorku nejlevněji.

(reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

2.2.2021 v 18:55 | Nahoru | #28
geloš> Tu fotku sem dám.

Zas na druhou stranu, bylo to jenom uložení pístního čepu. Je otázkou, jestli kvůli nekvalitě ložiskového pouzdra, nebo třeba selhalo mazání oka kvůli těm zbytečným nákovkům, ve kterých jsou vyvrtané mazací otvory, do kterých se pak olej špatně dostává. Vyvažovací nákovky nejsou u motorek moc obvyklé a ani v katalogu ND nejsou vidět, takže se mohlo jednat o nesériové provedení.

Naposledy editováno 02.02.2021 18:56:11

1 reakcí na tento příspěvek Nová Moto Guzzi V7 2021

26.2.2021 v 10:24 | Nahoru | #29
Skládanou kliku měli už i modely V7 III z roku 2018 a 19

(reakce na) Nová Moto Guzzi V7 2021

26.2.2021 v 13:45 | Nahoru | #30

stimpoff píše: Skládanou kliku měli už i modely V7 III z roku 2018 a 19



Musím tě opravit, skládané ojnice a jednodílnou klikovku.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special jarda24 13 27.5.2022 v 06:36 oldyno
Moto Guzzi V7 chrastění od spojky Moto Guzzi V7 Special chabm 7 5.11.2021 v 18:15 Pája19
Moto Guzzi V7 Classic - dotaz Moto Guzzi V7 Classic Yura 27 2.9.2021 v 22:03 MilanMl
Ventilové vůle Moto Guzzi V7III Moto Guzzi V7 Special chabm 6 2.7.2021 v 10:13 chabm


TOPlist