motul_intercars_cervenec



PROFIL MOTORKY

Triumph Bonneville T100 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník slamakCL
Vloženo 11.7.2016
Aktualizováno 30.8.2018
Zobrazeno 3 473x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodová motorka na brouzdání krajinou.

Motorka koupena od x.mag (Slaný)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki W 650: Stály vedle sebe a šáhnul jsem po Triumphu.
Moto Guzzi V7 Classic: Tak nějak se mi líbila nejmíň

První dojmy - První dojmy byly zvláštní. Moc to nejelo, moc to nebrzdilo, ale tak nějak to bylo veskrze příjemné svezení. Což mě potěšilo, protože jsem ji kupoval trochu na blind jen s tím, že nějakou takovou prostě chci.

Motorku bych doporučil pro - Komukoli, kdo dospěje k tomu, že by chtěl na pohodu jezdit po okreskách.

Doplňky na motorce - zadní nosič a tlumiče öhlins
nově tři kufry Givi, boční nosiče od NormanHyde, zadní nosič vyroben mýma rukama

Recenze

Nepovažuji se za natolik technicky zdatného a vyježděného, že bych mohl psát recenzi motorky. Oproti moderním motorkám to moc nejede, což je jasné už z podstaty této motorky. Dle mého názoru to moc nebrzdí, ale tady počkám po sezoně na větší rozborku brzd. Jinak je to vcelku normální motorka, takže nic dechberoucího jak v kladném, tak v záporném smyslu jsem nezaregistroval.
Úložný prostor žádný. Ale opravdu žádný. S povinnou výbavou je problém.
Spotřeba mě velmi mile překvapila. Na dovolené, kde jsem s brašnami najezdil 2000 km a několikrát to "honil" po dálnici, jsem se jen výjimečně dostal o pár deci přes pět litrů. Jinak mezi 4 a 5 l/100km.
Po koupi proběhl klasický větší servis v Charlie Moto v Teplicích. Seřízení karburátorů, výměna kapalin, kontrola celkového stavu. Žádná jobovka nebyla. Jen mi šmajdá zadní kolo. Po sezoně to budu řešit.
Cestovat se dá asi se vším, když se to správně pojme. Já jsem vyrazil se dvěma postranníma brašnama na týden směrem Polsko, Slovensko, Rakousko a domů. Když máte hodné kolegy, kteří Vám uzpůsobí tempo, tak je to pohoda. Ani po 450 km jsem z motorky neslezl rozlámanej. V tomhle směru paráda. Na okreskách a hlavních silnicích to jde bez problémů. Na normální provoz máte dostatek výkonu abyste v klidu jeli. Problémem jsou dálnice. Do 120 km/h je to snesitelné jak pro motorku, tak pro jezdce. Výš už to nemá cenu hrotit. Bohužel tato rychlost Vás odsoudí ke kličkování mezi kamiony, kdy v levém pruhu kolem sviští auta. Je jasný, že sem ta motorka nepatří.





Jinak je to skvělý společník na takové to domácí obyčejné ježdění, kdy se pohybujete v legálních rychlostech. Asi je potřeba k takové motorce nějak dospět, nebo spíš dozrát (abych se nikoho nedotknul). Je to taková čirá radost, že jedete na motorce, a že jedete právě na takové motorce (bez ohledu na značku). Každej má to svoje a mně se líbí tohle. Čímž absolutně neberu nikomu to, že je skvělý, když může v zatáčkách brousit kolena.

Po třech letech si dovolím dopsat pár dlouhodobějších postřehů.
Za špatným startováním a nedržením volnoběhu se ukázala prasklá gumová membrána v zařízení "Air Injection Removal", které tam prý není potřeba, tak jsem to vymontoval a nahradil dvěma šrouby do motoru, jednou zátkou do airboxu a jednou do karburátoru. Zjistil jsem, že se na to prodávaj speciální kity, ale za 28 dolarů. To jako fakt? Já použil výpušťáky z olejové vany (myslím, že z nějakého Nissana), umělohmotnou zátku do řidítka od kola a zaslepenou gumovou hadičku. Pak jsem nechal znovu poladit karburátory a od té doby je vše OK.
Do věčných lovišť odešel spínač brzdového světla na přední brzdě. Koupen nový za 200,-.
To je z technických problémů vše, co mě potkalo. Pravda je, že nenajezdím žádné desetitisíce za rok, ale to, že mě to nikdy nikde nenechalo, ani nebylo potřeba nic řešit, kvituju s povděkem.

Původně jsem myslel, že to bude motorka jen na tokové ty nedělní kafíčka po okrese. Bohužel má finanční situace mi nedovolí pořídit další motorku, kterou bych využíval dva týdny v roce na nějaké delší výlety a na dovolené, a tak jsem pořídil nosiče, tři kufry a bonneville funguje i jako cestovní motorka.







Zde je potřeba dobře vybírat s kým se na tu dovolenou pustíte a kam, protože jak jsem již psal výše, na dálnici to moc není a v přítomnosti nějakých větších motorek je právě bonneville ten nejpomalejší. Když se naloží tři kufry a za sebe posadíte ještě partnerku, zjistíte že krom pohodlí se Vám žalostně nedostává také výkonu. Ale republiku jsme s tím dali po okreskách na pohodu. Sám s kuframa jsme v partě jeli k Baltu. Jak se říká: kdo chce, hledá způsob,...







Co napsat závěrem? Chtěl jsem to pojmout tak, abych těm, co o bonnevillu třeba přemýšlí, ukázal, že když po té motorce nebudou chtít něco, co ze své podstaty nedokáže, tak můžou být spokojeni. Je to (myslím) poctivá motorka, která vás povozí, nesere se, dobře vypadá a je prostě fajn.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bowler
Bowler napsal 23.09.18 v 12:35 10b.

Krásna motorka a velmi výstižný popis!
Tak ať pokračuje dělat jen radost!

Jekub
Jekub napsal 23.08.18 v 18:40 10b.

Krásná motorka. Ať slouzi ksakru jaktoze mi to tam dalo jen 2b?!!! Velmi se omlouvám, celkem jsem zklazil hodnocení.

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 23.08.18 v 18:02 10b.

Pekna motorka a pekna recenze. Nemas potrebu skatulkovat jine jenom proto, ze maji jinou motorku. 10 bodu.

berd
berd napsal 18.07.16 v 14:18 10b.

krásná mašina a dobrá značka

veteiks
veteiks napsal 15.07.16 v 15:41 10b.

pěkný stroj, ať dělá radost

Více komentářů



TOPlist