
BMW C 400 X vs. Kymco Xciting S 400 i ABS: Pro radost i užitek
20.04.2020
09.11.2022
03.12.2021
07.09.2018
08.11.2017
08.11.2013
23.11.2011
2013 | 2014 | 2018 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 398 cm3 | 400 cm3 | |||
Výkon | 25.9 kW (35.2 koní) | 26.5 kW (36 koní) | 24.9 kW (33.9 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 7250 ot/min | |||
Točivý moment | 37 Nm | 37.7 Nm | 38.4 Nm | - | |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 6250 ot/min | - | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Stojatý | 1 | |||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | OHC | DOHC | OHC | - | |
Ventilů na válec | - | 4 | - | ||
Vrtání | - | 84 mm | - | ||
Zdvih | - | 72 mm | - | ||
Kompresní poměr | - | 10.8 : 1 | - | ||
Příprava paliva | Vstřikování | - | |||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | A | - | |||
Sekundární převod | Řemen | Přímý | Řemen | - | |
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | - | 110 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 107 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 280 mm | - | 280 mm | |
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | - | 15 " | |||
Zadní kolo | - | 14 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-15 | ||||
Rozměr zadní pneu | 150/70-14 | ||||
Rozvor | 1570 mm | - | |||
Výška sedla | 768 mm | 830 mm | 810 mm | ||
Suchá hmotnost | 210 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 209 kg | 213 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 165 kg | 378 kg | ||
Objem nádrže | 12 l | 12.5 l | |||
Spotřeba | - | 4.2 l/100 km | 4.4 l/100 km | 4.1 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 140 km/h | - | ||
První cena | - | 159990 Kč | 164990 Kč | 166990 Kč | 169990 Kč |
Od double-J(2015)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | možnost vyzkoušet starší větší skútr v okolí Prahy: Burgman 650 apod | 0 | 4.5.2024 23:07 | ||
Skútry & mopedy | Normandie, pláže vylodění | 2 | 17.8.2023 09:03 | ||
Opravy a údržba | Dlouhý krok zadní brzdy | 3 | 11.8.2021 21:34 | ||
Skútry & mopedy | X-max vs Xciting | 7 | 18.8.2017 14:53 |
Moderní skútr do nejen do města, ale i na občasné výlety.
Už delší dobu jsem chtěl přesedlat z Burgmana na něco většího okolo 400 cm3. Kymco nebyl úplně favor...
...pro mě velkej pohodlnej stroj s výkonným motorem a velkým úložným prostorem...
Pro příměstské ježdění a občasný výlet je Xciting pohodlný stroj se zábavným jednoválcovým motorem. ...
Umí mile překvapit již od prvních kilometrů.
Krásný, rychlý, spolehlivý a pohodlný stroj. Agresivní brzdy, které fungují na jedničku a spolujezde...
Perfektní sportovní skútr do města i mimo město. Bezva na denní dojíždění do práce a blbnutí po prác...
Geniální skutr, který jen překvapuje...
Zatím jsem měl skútry dva oba Suzuki .Změna je život.Je obratnější lehčí a opravdu jede.
Kymco Xciting S 400i maxi skútr.
Na drobné popojížďky kolem komína a do města...
Už delší dobu jsem chtěl přesedlat z Burgmana na něco většího okolo 400 cm3. Kymco nebyl úplně favor...
Moderní skútr do nejen do města, ale i na občasné výlety.
Kymco Xciting S 400i maxi skútr.
Pro příměstské ježdění a občasný výlet je Xciting pohodlný stroj se zábavným jednoválcovým motorem. ...
Perfektní sportovní skútr do města i mimo město. Bezva na denní dojíždění do práce a blbnutí po prác...
...pro mě velkej pohodlnej stroj s výkonným motorem a velkým úložným prostorem...
Umí mile překvapit již od prvních kilometrů.
Krásný, rychlý, spolehlivý a pohodlný stroj. Agresivní brzdy, které fungují na jedničku a spolujezde...
Zatím jsem měl skútry dva oba Suzuki .Změna je život.Je obratnější lehčí a opravdu jede.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 9.3/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 7.3/10 |
Variátor | 7.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 4.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha X-max 300 | Na mě bohužel malá. Potřebuji si natáhnout nohy. |
Honda Forza 350 | Můj TOP favorit, bohužel dostupnost tragická. Na nové jsou ohromné čekací doby, zánovní prakticky nejsou. |
Suzuki AN 400 Burgman | První idea zůstat u Suzuki narazila na cenu. Téměř 200000,- za skůtra jsem nebyl ochoten dát |
BMW C 650 Sport | |
Kymco AK 550 | Proti Xciting není o půl ceny lepší. |
Honda Forza 750 | Zbytečně velká a drahá, nehodí se tolik do města. |
Aprilia SR Max 300 | ...přeci jenom už starší model,slabší brzdy |
Kawasaki J300 | ...při srovnatelné ceně menší výkon a základ je stejně Kymco :-) |
Honda NC 700X | DTTO jako Rebel |
Honda CMX500 Rebel | Skutr ma pro mne více praktického využití díky uloženému prostoru a kapotáži, která mi umožní věšti využití s ohledem na nepřízeň počasí |
Yamaha T-max | pořizovací cena by byla podobná, ale jednalo by se o bazarový vs. funglovka. |
Aprilia SR Max 300 | Slabší a méně pohodlný |
Yamaha X-max 400 | Dražší, slabší a méně vybavený |
Suzuki AN 400 Burgman | Už jsem měl dva. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Piaggio X10 350 | Nakonec jsem se nedostal ani ke zkušební jízdě. Bazarové jsem nenašel a navíc mě odradil i malý prostor pod sedlem. |
Piaggio X10 350 | poloviční prostor pod sedlem, nedostatek odkládacích prostor, nehezká konstrukce nosiče top case, autorizovaný prodej až 2014 |