Kymco Xciting 400
Články
Technické údaje Kymco Xciting 400
2013 2014 2018
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 398 cm3 400 cm3
Výkon 25.9 kW 26.5 kW
Výkon při otáčkách 7500 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 37 Nm 37.7 Nm 38.4 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6000 ot/min 6250 ot/min
Uspořádání válců Stojatý 1
Startér Elektrický
Počet válců 1
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání - 84 mm -
Zdvih - 72 mm -
Kompresní poměr - 10.8 : 1 -
Rozvod OHC DOHC OHC
Ventilů na válec - 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí A
Sekundární převod Řemen Přímý Řemen
Typ rámu - Dvojitý kolébkový
Materiál rámu - ocel
Zdvih předního odpr. - 110 mm -
Zdvih zadního odpr. - 107 mm -
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1570 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče - 280 mm -
Přední třmen - čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo - 15 "
Zadní kolo - 14 "
Rozměr přední pneu 120/70-15
Rozměr zadní pneu 150/70-14
Výška sedla 768 mm 830 mm 810 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 210 kg -
Pohotovostní hmotnost - 209 kg 213 kg
Objem nádrže 12 l 12.5 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba - 4.2 l/100 km 4.4 l/100 km
Zrychlení -
Maximální rychlost - 140 km/h
První cena - 159990 Kč 164990 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Galerie Kymco Xciting 400 od uživatelů
Videa Kymco Xciting 400
Témata ve fóru o Kymco Xciting 400
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Skútry & mopedy X-max vs Xciting 7 18.8.2017 14:53
Skupiny
Průměrné hodnocení od 4 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.5/10
Vibrace
8.3/10
Mechanická hlučnost
9.0/10
Zvuk
8.5/10
Spolehlivost
9.3/10
Variátor
9.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.0/10
Jízda
Sport
8.7/10
Město
8.8/10
Cestování
8.8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
9.0/10
Ceny servisu
8.5/10
Servisní síť
9.0/10
Dostupnost dílů
9.0/10
Nabídka doplňků
6.5/10
Servisní intervaly
8.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.3/10
Pohodlí spolujezdce
9.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.0/10
Ochrana spolujezdce
8.0/10
Světla
9.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.56
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.90 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali Xciting 400 přednost
NekoupiliZ důvodu
Aprilia SR Max 300 ...přeci jenom už starší model,slabší brzdy
Kawasaki J300 ...při srovnatelné ceně menší výkon a základ je stejně Kymco :-)
Honda NC 700X DTTO jako Rebel
Honda CMX500 Rebel Skutr ma pro mne více praktického využití díky uloženému prostoru a kapotáži, která mi umožní věšti využití s ohledem na nepřízeň počasí
Yamaha T-max pořizovací cena by byla podobná, ale jednalo by se o bazarový vs. funglovka.
Aprilia SR Max 300 Slabší a méně pohodlný
Yamaha X-max 400 Dražší, slabší a méně vybavený
Suzuki AN 400 Burgman Už jsem měl dva.
Kupující místo Xciting 400 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Piaggio X10 350 Nakonec jsem se nedostal ani ke zkušební jízdě. Bazarové jsem nenašel a navíc mě odradil i malý prostor pod sedlem.
Piaggio X10 350 poloviční prostor pod sedlem, nedostatek odkládacích prostor, nehezká konstrukce nosiče top case, autorizovaný prodej až 2014
Bazar pro Kymco Xciting 400 (rss)

TOPlist