Dobře vymyšlený, na pohled atraktivní skútr s moderní technikou a přiměřeně výkonným, úsporným motorem.
Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky) - rychlý a vstřícný přístup, zkušenost se servisem doplním.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 400: úzká a nízká přední kapotáž, menší prostor pro nohy
Kymco Xciting 400: poloviční prostor pod sedlem, nedostatek odkládacích prostor, nehezká konstrukce nosiče top case, autorizovaný prodej až 2014
První dojmy - Skvělý zátah motoru od prvního otočení rukojetí plynu, příjemný nástup brzd a jejich dávkování. Spousta místa pod sedlem a další přihrádky s 12V zásuvkou a USB, promyšlené drobnosti a velmi vydařená přístrojová deska.
Motorku bych doporučil pro - toho, kdo má rád italský design, rychlou pohodovou jízdu a věří italské technice ;-)
Doplňky na motorce - originální top case (menší model - 36 l), vyšší plexi Givi D5604ST s deflektory na ochranu rukou,
Recenze
X10 350 jsem si vybral, protože za přiměřeně (nikoliv málo) peněz nabízí do detailu promyšlený skútr vybavený moderním motorem poskytujícím velmi slušný výkon, současně ekonomický provoz a to vše zabalené ve velmi líbivém kabátku. Ve srovnání s konkurenty Piaggio nabídlo nejpohodlnější podvozek, nejlepší ochranu jezdce díky promyšlené přední kapotáži (plexi vyměním za větší od Givi), spoustu místa pod sedadlem (52 l), tři schránky pod řídítky - velká uzamykatelná se zásuvkou 12V a dvě menší (v jedné konektor USB). Promyšlené detaily jako posuvná bederní opěrka sedla, boční stojan, který vyklopením jednak vypne motor a jednak aktivuje brzdu zadního kola nebo elektrické otevírání kufru pod sedlem a palivové nádrže. Zajímavostí je dvojí režim mapování vstřikovací jednotky (Normal a Eco), který v režimu Eco údajně méně zatěžuje motor a přináší tak lehce nižší spotřebu a zvýšení životnosti součástek motoru. Z praktických věcí se mi líbí velmi rychlý a jednoduchý přístup k akumulátoru nebo uložení nářadí zasunutím do speciálně připravené přihrádky v uzamykatelné skříňce pod řídítky. Zaujala mne také funkčnost ASR, který citlivě zamezil protočení zadního kola při rozjezdu na hladším betonu. Za zmínku také stojí prodloužený servisní interval - malá prohlídka s výměnou oleje po 10 000 km a velká s výměnou chladící a brzdové kap. a servisem variátoru po 20 000, tedy malá mi vychází zhruba po roce a velká po dvou letech.
Řádná delší vyjížďka a více praktických zkušeností přijde až na jaře, ale skútr jsem zakoupil už v prosinci, protože veškeré nově dovezené kusy už mají o cca 10 000 Kč vyšší cenovku.
U Tesca jsi mohl vidět, event. nového majitele, který je taky z Brna a skútr mu patří od loňského závěru roku. K objemu - výkonově to bylo zhruba srovnatelné s plnotučnou čtyřstovkou, což je pro 330 ccm slušná vizitka. Verze X10 500 už byla celkem rozežraná a i mne překvapilo, že nebyli schopni do stroje, který označují za "vlajkovou loď značky Piaggio", nabídnout třeba 600 dvouvál. Podvozkově by na to skútr měl.
Hmmm, docela pěknej autobus (myslím, že jsem tě viděl včera v Kr. polu u Tesca , páč takovejch moc po Brně jezdit nebude. Mě na tom vadí ten malej obsah. Kdyby to mělo aspoň 600 nebo raději víc... tak bych o tom uvažoval. Ale už jsem koupil Integru )
pena recenze, davam 10b, hned mam o cem uvazovovat na pristi sezonu
Jo piaggio je piaggio
Super!