Vlastník | Gandalf007 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.12.2013 | |
Aktualizováno | 26.10.2016 | |
Zobrazeno | 6 201x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
Vlastník | Gandalf007 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.12.2013 | |
Aktualizováno | 26.10.2016 | |
Zobrazeno | 6 201x |
U Tesca jsi mohl vidět, event. nového majitele, který je taky z Brna a skútr mu patří od loňského závěru roku. K objemu - výkonově to bylo zhruba srovnatelné s plnotučnou čtyřstovkou, což je pro 330 ccm slušná vizitka. Verze X10 500 už byla celkem rozežraná a i mne překvapilo, že nebyli schopni do stroje, který označují za "vlajkovou loď značky Piaggio", nabídnout třeba 600 dvouvál. Podvozkově by na to skútr měl.
Hmmm, docela pěknej autobus (myslím, že jsem tě viděl včera v Kr. polu u Tesca , páč takovejch moc po Brně jezdit nebude. Mě na tom vadí ten malej obsah. Kdyby to mělo aspoň 600 nebo raději víc... tak bych o tom uvažoval. Ale už jsem koupil Integru )
pena recenze, davam 10b, hned mam o cem uvazovovat na pristi sezonu
Jo piaggio je piaggio
Super!
Díky všem za vaše povzbudivé ohlasy Aktuálně mám najeto cca 26.000 km, počátkem června jsem připsal 2.500 km v rámci skupinové vyjížďky deseti strojů přes Rakousko do Slovinska a Itálie. Akce byla orientovaná na horské vyjížďky a absolvovali jsme tak nespočet passů do 2000 mnm. Skútr se choval skvěle i ve větších výškách, v dlouhých stoupáních i ve sjezdech. Delší rozvor byl sice cítit v utažených vracečkách, ale kluci na BMW R1200RT museli řešit totéž ještě o trochu víc Stroj přežil hory i horké italské nížiny bez nejmenšího problému, nakonec jediný technický problém z nás řešil stroj s modrobílou vrtulkou ve znaku, ale to je samozřejmě jen shoda okolností Skutečně velmi dobře se osvědčily pneumatiky Michelin Power Pure, které mám pro tuto sezonu prémiově a u kterých po Alpách vpředu zcela zmizel "poserproužek" a držely skvěle v nespočtu horských serpentýn, podobně jako spolehlivé brzdy. Spotřeba se pohybovala na těchto dlouhých trasách těsně pod 3 litry, jinak dlouhodobě jezdím za 3,2-3 L/100km a je vidět, jak velký vliv mají převažující krátké jízdy do práce o délce 22 km, kdy pár km trvá samotné zahřátí motoru. Při každé delší jízdě jde spotřeba už jen dolů, bez ohledu na vyšší průměrné rychlosti. Příjemně překvapil i komfort na dlouhých cestách, protože cesta tam a zpět reprezentovala cca 500 km (ubytko - Kranjska Gora) a jeden z výletů do Itálie byl kolem 440 km. Neměl jsem sebemenší problém se "sedací částí" a nohy bylo možno natahovat do tolika možných poloh (mám 185 cm), že jediné, co jsem si občas v rámci zastávek protáhl byly záda. To mi připomíná, že jsem měl ze všech zřejmě největší dojezd (spotřeba 3L s nádrží 15,5L) a stávalo se, že jsem tankoval ob jedno tankování ostatních, ale někdy jsem, vzhledem k neznámé hustotě benzínek, raději dotankoval třeba jen 5-7L pro klid duše
Přes dosavadní velikou spokojenost se skútrem počítám, že v průběhu příštího roku začnu zvažovat výměnu za něco jiného, zkrátka člověka láká vyzkoušet něco dalšího... jestli skútr nebo klasická motorka je ještě otevřené Pokud budete mít nějaké konkrétní dotazy k provozu a zkušenostem, klidně mi je sem piště, občas nakouknu
Gandalf007, ďakujem ti za tvoje inšpiratívne príspevky, ktoré ma priviedli tiež ku kúpe x10, s ktorou som nadmieru spokojný
Mám jej také( r. 2013, najeto cca 3500 km, spotřeba 3,3) a jsem s ním celkem spokojený, jediný problém je jízda ve dvou po záplatovaných okreskách, kdy spolujezdec trpí nárazy. Nastavení zadních tlumičů jsem vyzkoušel od 1/5 až po 5/5, nejlepší je 4/5, 5/5. Přes všechny klady si chci koupit ještě Suzuki V strom 650 pro delší jízdy
Nádherný kousek! Gratuluji a ať dělá radost co nejdýl! Co víc dodat? Třeba už jen plný počet bodíků
nazdar.take vlastnim presne tento stroj a a tip motoru.mate ve vsem pravdu.neda se srovnat s yamahou a s kymcem v podvozku i jinych veci.snad sme zakoupili dobre.uvidime po vice kilometrech...
Gratuluji ke koupi, také uvažuji o pořízení tohoto krasavce.
Pánové, všem mockrát děkuji za takřka samé pozitivní komentáře Bohužel veškeré nové poznatky, ať už z jízdy nebo k přístupu servisu budou až od jara 2014 - jakmile počasí dovolí rozumné ježdění. Snad do té doby přežiju a následně dodám další informace
Snad první skůtr, co se mi líbí.
Moje zamilovaná Itálie a Piaggio k ní patří !! Skutřík je nádhernej ... za mě taky deset bodů
Vážně krasavec zasloužených 10b a hlavně pohodu na cestách.
Moc hezký scoot . Ať ti dlouho a dobře slouží
Dal jsem tam tu desítku ? ...i když já raděj dvanáctku plnotuk
zapoměl jsem ti hodit nějaký bodíky...jasná 10 letí za tebou...
nejhezci skutr posledni doby..videl jsem ho v bílé barvě a vazně paráda...seděl jsem na něm na výstavě a je to teda mastodont...ani se mi nechce věřit že to se 125 motorem pojede ale proč ne...350 už musí být jiné svezení..krásná motorka...hodně štastných kilometrů a pěkných zážitků..jsi tady první s tímto krasavcem tak doufám že budeš podávat další informace...velice rád si je přečtu...
měl jsem X-MAXE 250 za 5 let pouze 1(!)oprava (výfuk). Najeto 50tis.Přeju aby se Ti ten krásnej skutr také tak vyvedl .
Italské technice nevěří nikdo soudný- mám taky itala, po pár letech je to díra na prachy. Jo a skůtr není motorka.
10b. za opravdu krásný skútr s velmi dobrou recenzí .gratuluji a at slouží
Hezký skútr, přeju pohodové ježdění.
Najel jsem pár desítek km na X10 se 125ccm motorem. A veliké překvapení z ovladatelnosti i při ostrém kličkování v hustém provozu. Jen to vyšší plexi je fakt potřeba. Originál plexi dost turbuluje do přilby.
A všiml jsem si že je potřeba dost dbát na tlak v pneu. S nízkým tlakem se rapidně zhoršuje jízdní projev. Ale jinak skvělej stroj. Tedy až na tu cenu, pokud ho chceš v plné palbě
Gandalf super pížo Gratulace a doufám,že se v příštím roce potkáme a pokecáme Jseš tady první s X10,tak doufám,že těchto krasavců tu bude víc