
Piaggio X10 350
14.01.2013
2012 | 2013 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 330 cm3 | |
Výkon | 24.5 kW (33.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8250 ot/min | |
Točivý moment | 32.3 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 32.3 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | - | Stojatý |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 78 mm | |
Zdvih | 69 mm | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Počet rychlostí | A | - |
Sekundární převod | Řemen | Přímý |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 280 mm | - |
Přední třmen | dvoupístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 15 " | |
Zadní kolo | 13 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 - 15 | - |
Rozměr zadní pneu | 150/70 - 13 | - |
Rozvor | 1625 mm | |
Výška sedla | 760 mm | |
Suchá hmotnost | - | 196 kg |
Objem nádrže | 15.5 l | |
Rezerva | 2 l | - |
První cena | 139900 Kč | - |
Poznámka | cena verze Executive s ABS a ASR je 154 900,- Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Brzdová pumpa | 2 | 12.11.2024 17:13 | ||
Skútry & mopedy | Přední Plexi Piaggio X10 350 | 0 | 19.6.2022 18:17 | ||
Skútry & mopedy | Maxiskutr | 13 | 27.9.2017 09:23 | ||
Vybavení | kto vyrobi držiaky bočných kufrov | 18 | 4.12.2016 23:33 | ||
Skútry & mopedy | Jak cistit textilni motobundu??? | 17 | 28.9.2014 16:49 |
Červen 2022. Tak zpět k variátoru !!
Velmi pohodlný skútr, který se nebojí ani cestování po dálnici na delší vzdálenosti.
Prodáno. První skútr, co se mi opravdu hodně líbí
výborný skúter na dochádzanie do práce cca 20km
Po zkušenosti s Piaggio X10 500 jsem věděl, že chci stejnou, nebo aspoň podobnou motorku/ skútr. Vyh...
Dobře vymyšlený, na pohled atraktivní skútr s moderní technikou a přiměřeně výkonným, úsporným motor...
Poslední velký skútr značky Piaggio
Po dlhšej motoodmlke prišiel čas na návrat k jednej stope.
Na první pohled pěkná a neokoukaná
Prim scooter pro cesty do města, po městě a vyjížďky mimo město.
Prim scooter pro cesty do města, po městě a vyjížďky mimo město.
Po zkušenosti s Piaggio X10 500 jsem věděl, že chci stejnou, nebo aspoň podobnou motorku/ skútr. Vyh...
Červen 2022. Tak zpět k variátoru !!
Poslední velký skútr značky Piaggio
výborný skúter na dochádzanie do práce cca 20km
Velmi pohodlný skútr, který se nebojí ani cestování po dálnici na delší vzdálenosti.
Piaggio je pro mne Jednička. X 10 to potvrzuje
Prodáno. První skútr, co se mi opravdu hodně líbí
Po dlhšej motoodmlke prišiel čas na návrat k jednej stope.
Na první pohled pěkná a neokoukaná
Vylet na pstruha do Kamieńczyk do PL. Skvělá parta se skutr klubu Olomouc
Kachacka s Vespama do Kroměříže
Každoroční májová návštěva Dalešického pivovaru
Tak 5tia za námi tak malá udrzba+nova predni pneu
Tak jako jiz na vsech skutrech bez navi a výhřevu rukou to nejde
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 7.7/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.7/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 8.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.7/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 7.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.3/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Piaggio X10 500 | V nabídce byla jen jedna a po dohodě s rodinou jsem zvolil 350 ;-) |
Vespa GTS Super 300 | |
Gilera Nexus 500 | Jediná kladná věc byl výkon motoru. Jinak posaz jako na kancelářské židli, kdy při mých 178cm mi řidítka naráželi do kolen a do plexi jsem se mohl zakousnout, jak bylo blízko před helmou. Zkrátka mi to ergonomicky vůbec nesedlo. |
Kymco Xciting 400 | Nakonec jsem se nedostal ani ke zkušební jízdě. Bazarové jsem nenašel a navíc mě odradil i malý prostor pod sedlem. |
Kymco Downtown 350i | Super jízdní vlastnosti a mnohem lepší brzdy než X10, ale nebyl tak pohodlný a byl bez jakéhokoliv příslušenství za vyšší cenu. |
Kymco Xciting 400 | poloviční prostor pod sedlem, nedostatek odkládacích prostor, nehezká konstrukce nosiče top case, autorizovaný prodej až 2014 |
Yamaha X-max 400 | úzká a nízká přední kapotáž, menší prostor pro nohy |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki AN 400 Burgman | |
Honda NC750X | je jich u nás hrozně málo s rozumným nájezdem a historií a v německu je jako ojetina drahý |
Piaggio XEvo 400 | byla tam,ale přišlo mě to ještě větší...ano komfortnější,ale strašlivá leštěnka na denní dojíždění do práce a u X Eva se mi víc líbí ten zadek |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | Gandalf007 | piaggiox10_350techni.pdf | 91 MB |