KTM 890 Duke
Redakční testy
Články
Technické údaje KTM 890 Duke
2020 2021
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem - 889 cm3
Výkon - 85 kW
Výkon při otáčkách - 9000 ot/min
Točivý moment - 92 Nm
Otáčky při max toč.mom. - 8000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý - 4
Chlazení - Kapalina
Uspořádání válců - Řadový
Počet válců - 2
Rozvod - DOHC
Ventilů na válec - 4
Vrtání - 90.7 mm
Zdvih - 68.8 mm
Kompresní poměr - 13.5 : 1
Příprava paliva - Vstřikování
Startér - Elektrický
Počet rychlostí - 6
Sekundární převod - Řetěz
Typ rámu - Trubkový
Materiál rámu - chrommolybden
Zdvih předního odpr. - 140 mm
Zdvih zadního odpr. - 150 mm
Brzdy vpředu - 2 kotouč
Rozměr předního kotouče - 300 mm
Přední třmen - čtyřpístkový
Brzdy vzadu - kotouč
Přední kolo - 17 "
Zadní kolo - 17 "
Rozměr přední pneu - 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu - 180/55ZR17
Rozvor - 1476 mm
Úhel hlavy řízení - 24 °
Závlek předního kola - 99 mm
Světlá výška - 191 mm
Výška sedla - 820 mm
Suchá hmotnost - 169 kg
Pohotovostní hmotnost - 188 kg
Užitečná hmotnost - 242 kg
Objem nádrže - 14 l
Rezerva - 3.5 l
Spotřeba - 4.9 l/100 km
Maximální rychlost - 237 km/h
První cena - 292900 Kč
Videa KTM 890 Duke
Témata ve fóru o KTM 890 Duke
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Hřídel na sekundarní kolečko KO 27 20.9.2023 17:38
Skupiny
Kupující kteří dali 890 Duke přednost
NekoupiliZ důvodu
Ducati Monster Nevěř ničemu, co vyrobil Ital a je v tom elektřina.
KTM Duke 390 V nabídce byla jen v bílé barvě, která je hnusná.
Triumph Street Triple Neměl jsem možnost se svézt na testovacím motocyklu a tříválce mě v minulosti až tak nezaujaly
Aprilia Tuono 660 Paradoxne horší pocit z brzd a předního kola (Brembo na Aprilia) než KTM brzd na KTM, celkově nastavení podvozku, které je na KTM dle mého názoru vhodnější než na Aprilii - je více tvrdá a odskakující
KTM Duke 390 ... byla to 1. volba že začnu sám, po motoškole jsem chtěl už větší motorku
BMW R nineT
BMW S 1000 R ... nakonec se mi to zdálo dost silný na první motorku
Kawasaki Z900
MV Agusta Dragster 800 (RR)
Triumph Street Triple RS
Ducati Hypermotard 950 ... má to ukazatel paliva a dojezdu? nebo ne?
Ducati SuperSport ... dle recenzí, i tady na motorkářích ...teplo, teplo teplo...
KTM 890 Duke R Nebyla bohužel v prosinci skladem
Kupující místo 890 Duke koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Yamaha MT-09 Testovačka fakt dobrá, ale předražená, nespolehlivá a vzhled hmyzáka
Yamaha XSR 900
BMW F 900 R To už se mi zdálo moc na moje (ne)zkušenosti. Výrazně dražší.
KTM Duke 790 Bylo jich v nabídce méně a nad mým cenovým stropem
Yamaha XSR 900 len náhodou som ho skúšal, pocity prikladám nižšie.
Honda CB 650F
Ducati Monster Skvělá, lehká, kultivovaná a zatraceně ostrá. Nesedl mi vzhled a z celé motorky jsem měl takový \"lowcost\" plastový pocit. Přitom v konfigurátoru mě vyšla dráž než Ducati.
Suzuki GSX-S1000S KATANA jsem nestihl vyzkoušet
Yamaha MT-09 S výbavou jako MT-09 SP vyšší cena o 50k
Bazar pro KTM 890 Duke (rss)

TOPlist