
BMW C650 Sport & C650 GT: fitko nebo gauč?
11.08.2016
30.06.2020
11.07.2018
17.11.2015
22.09.2015
17.07.2013
28.07.2012
08.11.2011
2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 647 cm3 | ||||
Výkon | 44 kW (59.8 koní) | 43.8 kW (59.6 koní) | 44 kW (59.8 koní) | 43.8 kW (59.6 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | ||||
Točivý moment | 66 Nm | 63 Nm | 66 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 79 mm | ||||
Zdvih | 66 mm | ||||
Kompresní poměr | 11.6 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | A | ||||
Sekundární převod | Řetěz | Přímý | Řetěz | ||
Provozní napětí | - | 12 V | |||
Typ rámu | Mostový | - | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | lehká slitina | - | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 115 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 122.5 mm | 115 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 270 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 15 " | - | 15 " | ||
Zadní kolo | 15 " | - | 15 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 R15 | 120/70-ZR15 | |||
Rozměr zadní pneu | 160/60 R15 | 160/60-ZR15 | |||
Rozvor | 1591 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 2530 ° | 64.6 ° | 25.4 ° | ||
Závlek předního kola | 92 mm | - | 92 mm | - | |
Výška sedla | 780 mm | 795 mm | 805 mm | 795 mm | |
Suchá hmotnost | 261 kg | - | 241 kg | - | 241 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 261 kg | |||
Objem nádrže | 16 l | 15.5 l | 16 l | ||
Rezerva | - | 4 l | |||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | 4.4 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 175 km/h | 180 km/h | 175 km/h | ||
První cena | 283700 Kč | - | 309000 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | |||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | 10000 Km | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km |
Od zizour(2017)
Od romanpcx(2013)
Velký skútr s výkonným motorem, velkým kufrem. Vhodný pro cestování ve dvou.
Velký cestovní skůtr prémiové značky, spousta vychytávek - jako denní svícení, vyhřívané gripy, seda...
Tak zatím je vše jen teorie, než se pořádně seznámíme, ale prvotní pocity jsou přesně dle očekávání....
Výkonný koráb s velkým komfortem.
Snad největší maxiskůtr který lze u nás koupit
Pro mě překvapivě vyborný stroj na cestování s vynikající spotřebou a zárověn výkonem nezklame ani v...
Pohodlný i pro dva. Silný, vybavený, super podvozek. Za některé detaily bych ale vývojářům nakopal ...
Velký, pohodlný, silný skútr, který by měl uspokojit každého náročného uživatele.
Pohodlí, dostatečný výkon, při konstrukci a výrobě přemýšleli.Posezení
Krásný ,pohodlný se skvělou výbavou..
Pohodlný i pro dva. Silný, vybavený, super podvozek. Za některé detaily bych ale vývojářům nakopal ...
Pro mě překvapivě vyborný stroj na cestování s vynikající spotřebou a zárověn výkonem nezklame ani v...
Výkonný koráb s velkým komfortem.
Siný scooter na dlouhé cestování.
Velice ohodlný ,živý ,robusní stroj s rozumnou spotřebou do 5l,momentálně dlouhodobá spotřeba při sv...
Pohodlí, dostatečný výkon, při konstrukci a výrobě přemýšleli.Posezení
Moto na cestu do práce a z práce část cesty přes Prahu velmi pohodlná bohatě stačí hodně místa...
Velký skútr s výkonným motorem, velkým kufrem. Vhodný pro cestování ve dvou.
Tím že mám rád skůtry, chtěl jsem zkusit to nej cestovní na dnešní dobu.
Krásný ,pohodlný se skvělou výbavou..
Pravidelná výměna oleje a filtrů. Čeká nás Rakousko, Švýcarsko, Lichtejnštejnsko a Itálie. Přední br...
Po zkušenostech z Burgmana jsem opět nainstaloval kamerový systém. Tentokrát jsem si připlatil za ka...
Pokusně zakoupen na Aliexpress. Je to typ P10. Takový jednoduchý, moc toho neumí, mají i lepší, ale ...
Nové obě pneu METZELER feelfree. Chtěl jsem Pirelli Angel, ale v tomto rozměru se asi nevyrábí, nebo...
Kompletní výměna brzdových destiček vpředu i vzadu. Vyčištění a promazání brzdových třmenů. Výměna b...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.7/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Variátor | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.7/10 |
Ceny servisu | 2.0/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 7.5/10 |
Nabídka doplňků | 4.0/10 |
Servisní intervaly | 6.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.2/10 |
Světla | 7.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda Forza 750 | |
Kymco Myroad 700 | Nebyl v nabídce poblíž Brna, navíc ten Covid-19, nešlo cestovat |
Suzuki AN 650 Burgman | Náklady na CVT, nízké držadlo spolujezdce, hmotnost. |
Yamaha T-max | Nakonec jsem vzal BMW - výkon a dle mě více motorková. Ale možná v budoucnu sahnu i na Tmaxe-))) |
Aprilia SRV 850 | Není to tak pohodlný stroj. A o dost víc žere. |
BMW C 650 Sport | |
Suzuki AN 650 Burgman | Špatný posez a design motorky |
Suzuki AN 650 Burgman |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW C 650 Sport | Opticky mi přijde bachratější... |
BMW C 650 Sport | C 600 Sport je lepší |
Suzuki AN 650 Burgman | Malé úložné prostory |
Kawasaki Versys 1000 | Po skútrech jsem přemýšlel i nad dalším skútrem. Ale za mne prohrál proto, že na dnešní dobu už tomu kapku chybí. Např. LEDky apod. a při mém štěstí by představili FL nebo novou generaci... |
Honda Integra | BMW = drahé motorky, skútry, díly i servis. Integra je cenově dostupnější a má lepší jízdní vlastnosti. |
Suzuki AN 650 Burgman | BurgMan 650 exe nám lépe vyhovuje pro dálkové jízdy, je pohodlnější, má lepší brzdy, větší kufr a je na silnici jistější. |
Yamaha TDM 900 | Prodali mi ji,ale nakonec myslím,že to bylo dobře |
Suzuki AN 650 Burgman | nejdou přidělat kufry |
Piaggio X10 500 | vysoká cena |
Honda DN-01 | Moc drahej |
Honda NC750X | až se pánové v BMW (prodejci v ČR) proberou, zase si koupím BMW. Aby se člověk v dnešní době stale něčeho doprošoval není opravdu na místě. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2015 | Mark09 | bmw_c650gt_c600sport.pdf | 20 MB | BMW C Urban Mobility Katalog |
2015 | Tiger_800XC | bmw-c650gt-oil-filte.pdf | 656 KB | výměna oleje |
2014 | Tiger_800XC | bmw-scooter-30000-ki.jpg | 107 KB | servisni list 30000km |
2014 | Tiger_800XC | bmw-scooter-40000-ki.jpg | 118 KB | servisni list 40000km |
2013 | Mira-KT | servisni-list-1000km.jpg | 574 KB | Pracovní list 1000km |
2013 | Mira-KT | servisni-list-10-000km.jpg | 62 KB | Pracovní list 10 000km |
2013 | Mira-KT | servisni-list-20-00km.jpg | 2.9 MB | Pracovní list 20 000km |
2012 | Mark09 | bmw_c650gt_c600...lyer_my2012.pdf | 3.7 MB | BMW C 650 GT Katalog |
2012 | Mark09 | pricelist_c650gt.pdf | 700 KB | BMW C 650 GT Pricelist |
2012 | Mark09 | c_0133_rm_0712_77.pdf | 1.5 MB | BMW C 650 GT CZ Manual |
2012 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2011 | Mark09 | bmw_c650gt_c600...lyer_my2012.pdf | 4.2 MB | BMW C 650 GT |
2011 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H7 64210NBP |