
BMW C650 Sport & C650 GT: fitko nebo gauč?
11.08.2016
30.06.2020
11.07.2018
17.11.2015
22.09.2015
17.07.2013
28.07.2012
08.11.2011
2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 647 cm3 | ||||
Výkon | 44 kW | 43.8 kW | 44 kW | 43.8 kW | |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | ||||
Točivý moment | 66 Nm | 63 Nm | 66 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet válců | 2 | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Vrtání | 79 mm | ||||
Zdvih | 66 mm | ||||
Kompresní poměr | 11.6 : 1 | ||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Počet rychlostí | A | ||||
Sekundární převod | Řetěz | Přímý | Řetěz | ||
Typ rámu | Mostový | - | Trubkový | - | |
Materiál rámu | ocel | lehká slitina | - | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 115 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | 122.5 mm | 115 mm | - | ||
Úhel hlavy řízení | 64.5 ° | 64.6 ° | 25.4 ° | ||
Závlek předního kola | 92 mm | - | 92 mm | - | |
Rozvor | 1591 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 270 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 15 " | - | 15 " | - | |
Zadní kolo | 15 " | - | 15 " | - | |
Rozměr přední pneu | 120/70 R15 | 120/70-ZR15 | |||
Rozměr zadní pneu | 160/60 R15 | 160/60-ZR15 | |||
Výška sedla | 780 mm | 795 mm | 805 mm | 795 mm | |
Suchá hmotnost | 261 kg | - | 241 kg | - | 241 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 261 kg | |||
Objem nádrže | 16 l | 15.5 l | 16 l | ||
Rezerva | - | 4 l | |||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | 4.4 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 175 km/h | 180 km/h | 175 km/h | ||
První cena | 283700 Kč | - | 309000 Kč | - |
Od romanpcx(2013)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | UAE - Saudska Arabia - Jordansko - Izrael | 3 | 13.6.2018 06:40 | ||
Skútry & mopedy | Napínák rozvodového řetězu - BMW C650 GT 2015 | 2 | 2.4.2018 23:30 | ||
Výběr moto | Výběr motorky pro ženy | 14 | 1.4.2017 21:08 | ||
Veteráni | Identifikace BMW | 6 | 16.9.2016 22:59 | ||
Opravy a údržba | Výběr pneu | 7 | 23.11.2015 12:53 | ||
Enduro & funbike | jak dopravit novou motorku do Švýcarska | 10 | 5.8.2015 15:28 |
Velký cestovní skůtr prémiové značky, spousta vychytávek - jako denní svícení, vyhřívané gripy, seda...
Tak zatím je vše jen teorie, než se pořádně seznámíme, ale prvotní pocity jsou přesně dle očekávání....
Snad největší maxiskůtr který lze u nás koupit
Velký, pohodlný, silný skútr, který by měl uspokojit každého náročného uživatele.
Krásný ,pohodlný se skvělou výbavou..
Je to skútr, který má vlastnosti motorky. Velmi dobré krytí proti větru a dešti. Pohodlné i pro dva....
Hledal jsem stroj se kterým budu moci jezdit jak po městě a postávat na semaforech, tak nebudu brzdo...
Je to opravdu skvělá mašina, zatim najeto cca 600 km, jsem z ní naprosto nadšený.
Dle mého názoru nejlepší a rozhodně nejdražší skútr na trhu.
Skútr v maximální výbavě (vyhřívání sedačky a gripů, kontrola tlaku, denní svícení LED, výsuvný štít...
Tím že mám rád skůtry, chtěl jsem zkusit to nej cestovní na dnešní dobu.
Krásný ,pohodlný se skvělou výbavou..
Snad největší maxiskůtr který lze u nás koupit
Stroj pro každodenní použití do města i mimo něj.
Hledal jsem stroj se kterým budu moci jezdit jak po městě a postávat na semaforech, tak nebudu brzdo...
Je to skútr, který má vlastnosti motorky. Velmi dobré krytí proti větru a dešti. Pohodlné i pro dva....
Velký, pohodlný, silný skútr, který by měl uspokojit každého náročného uživatele.
Po motorce je to skvěla změna. Tento skútr je opravdu výborný a v té bílé barvě vypadá perfektně....
Pohodlný, silný, veľmi dobre ovládateľný pracovný dopravný prostriedok.
Skvělé jízdní vlastnosti,pohodlná...
Přední guma už si o výměnu říkala, tak jsem alespoň sjednotil předek se zadkem a pořídil Michelin Pi...
Boční kufry jsem pořídil GIVI E 41N KEYLESS po velmi dobrých předchozích zkušenostech na B 650, kde ...
Jeden z mála maxiskútru, kde si člověk může dovolit koupit tovární držáky bočních kufrů. Cena od GIV...
Vždy jsem na motorkách měl rád maximální pohodlí a ochranu proti větru a tak jsem pořizoval vyšší pl...
Dlouho jsem nevěděl jaký kufr koupit, aby se alespoň trochu ke stroji hodil. Originální od BMW jsem ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 6.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Jízda | |
Sport | 7.3/10 |
Město | 9.7/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 4.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha T-max | Nakonec jsem vzal BMW - výkon a dle mě více motorková. Ale možná v budoucnu sahnu i na Tmaxe-))) |
Yamaha T-max | GT je viac na pohodu. |
Aprilia SRV 850 | Není to tak pohodlný stroj. A o dost víc žere. |
BMW C 650 Sport | |
Suzuki AN 650 Burgman | Špatný posez a design motorky |
Suzuki AN 650 Burgman |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW C 650 Sport | C 600 Sport je lepší |
Suzuki AN 650 Burgman | Malé úložné prostory |
Kawasaki Versys 1000 | Po skútrech jsem přemýšlel i nad dalším skútrem. Ale za mne prohrál proto, že na dnešní dobu už tomu kapku chybí. Např. LEDky apod. a při mém štěstí by představili FL nebo novou generaci... |
Honda Integra | BMW = drahé motorky, skútry, díly i servis. Integra je cenově dostupnější a má lepší jízdní vlastnosti. |
Suzuki AN 650 Burgman | BurgMan 650 exe nám lépe vyhovuje pro dálkové jízdy, je pohodlnější, má lepší brzdy, větší kufr a je na silnici jistější. |
Yamaha TDM 900 | Prodali mi ji,ale nakonec myslím,že to bylo dobře |
Suzuki AN 650 Burgman | nejdou přidělat kufry |
Piaggio X10 500 | vysoká cena |
Honda DN-01 | Moc drahej |
Honda NC 750X | až se pánové v BMW (prodejci v ČR) proberou, zase si koupím BMW. Aby se člověk v dnešní době stale něčeho doprošoval není opravdu na místě. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2015 | Mark09 | bmw_c650gt_c600sport.pdf | 20 MB | BMW C Urban Mobility Katalog |
2015 | Tiger_800XC | bmw-c650gt-oil-filte.pdf | 656 KB | výměna oleje |
2014 | Tiger_800XC | bmw-scooter-30000-ki.jpg | 107 KB | servisni list 30000km |
2014 | Tiger_800XC | bmw-scooter-40000-ki.jpg | 118 KB | servisni list 40000km |
2013 | Mira-KT | servisni-list-1000km.jpg | 574 KB | Pracovní list 1000km |
2013 | Mira-KT | servisni-list-10-000km.jpg | 62 KB | Pracovní list 10 000km |
2013 | Mira-KT | servisni-list-20-00km.jpg | 2.9 MB | Pracovní list 20 000km |
2012 | Mark09 | bmw_c650gt_c600...lyer_my2012.pdf | 3.7 MB | BMW C 650 GT Katalog |
2012 | Mark09 | pricelist_c650gt.pdf | 700 KB | BMW C 650 GT Pricelist |
2012 | Mark09 | c_0133_rm_0712_77.pdf | 1.5 MB | BMW C 650 GT CZ Manual |
2012 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2011 | Mark09 | bmw_c650gt_c600...lyer_my2012.pdf | 4.2 MB | BMW C 650 GT |
2011 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H7 64210NBP |