renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Globusman
Vloženo 7.5.2018
Aktualizováno 1.5.2019
Zobrazeno 1 696x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velký, pohodlný, silný skútr, který by měl uspokojit každého náročného uživatele.

Více fotografii

Motorka koupena od Jirka

První dojmy - Pro stroj jsem si jel k původnímu majiteli 29.4.2018. Počasí vyšlo, takže domů jsem jel cca 100 km po vlastní ose. Od přesednutí z předchozího stroje (Aprilia Atlantic 500) jsem čekal navýšení výkonu a komfortu. Ale takový rozdíl jsem opravdu nečekal.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych tento skútr každému, kdo hledá univerzální stroj pro všestranné použití a nebojí se vyšší ceny, protože ta se mu vrátí patřičným komfortem. Nedoporučoval bych ho uživatelům menšího vzrůstu, protože já se svými 179 cm tak akorát dosáhnu při zastavení na zem.

Doplňky na motorce - Ve výbavě Highline je již z výroby celá kupa komfotních doplňků. Jedná se o LED denní svícení, polohovatelné čelní plexi, vyhřívané rukojeti, vyhřívaná sedadla. Dále skútr disponuje parkovací brzdou v bočním stojanu.
Navíc je na skútru dokoupeno větší plexi a deflektory na ruce od Givi, horní a boční kufry rovněž od Givi, přídavní zásuvka na 2 USB v prostoru pod sedadlem, organizér do levé odkládací přihrádky a držák na telefon či navigaci.

Průměrná spotřeba - 4.56286 l/100km

Recenze

Hledal jsem nástupce Aprilie Atlantic 500. Nehodlal jsem slevovat ve výkonu, v komfortu, ve výbavě, ani v ničem jiném. Jediný skútr, který splnil všechna požadovaná kriteria byl právě tento.

Za první týden mám najeto 1100 km. Jezdil jsem jak po dálnici, tak po okrskách a stejně tak i po městě. Ovladatelnost skútru je ve všech výše uvedených situacích dobrá. Polohování předního plexi dokáže pro řidiče zajistit absolutní komfort. Brzdy fungují skvěle a už jsem jednou okusil i funkci ABS při brzdění na nerovném povrchu. Podvozek mi vyhovuje a neměl jsem při jízdě žádné nepříjemné pocity.

Úložný prostor pod sedadlem je svou velikostí dostačující na dvě integrální helmy, nebo helmua bundu, když jde člověk třeba nakoupit. Dvě přední schránky jsou obrovské a pohodlně do nich ještě s rezervou uložím peněženku, powerbanku, telefon, klíše, cigarety a zapalovač.

Spotřeba mě příjemně překvapila. Palubní počítač ukazuje průměrnou spotřebu 4,1 l/100 km a při natankování to odpovídá realitě.

Díky tomu, že je motocykl vybaven po předchozím majiteli horním a bočními kufry, dovedu si představit, že se sbalím a vyrazím někam na týden pod stan a nebudu mít problém na skútru vše odvézt. Dohromady mají všechny prostory dohromady objem přes 200 litrů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mlsoun2006
Mlsoun2006 napsal 30.07.20 v 22:42

Dobrý den, jsem také z Olomouce a potřeboval bych poradit ze servisem. Mám také 650 gt od loňska a začal jsem mi téct olej mezi motorem a zadní vidleici. Je v Olomouci někdo kdo to spravuje nebo musím do Brna. Děkuji Tichý

Hunyady
Hunyady napsal 01.09.19 v 19:28 10b.

Krásný skútr. Koukám, že jsi z Ol, cca v mém věku a z profilové fotky i obdobné tělesné konstituce, tak bysme se mohli někdy projet. Ať Ti BMW dělá radost

Globusman
Globusman napsal 05.05.19 v 19:51

Boční kufry jsou GIVI E 41N KEYLESS a zadní kufr je GIVI V 47NT TECH

Globusman
Globusman napsal 01.05.19 v 10:08

Pro zájemce přidány fotografie se všemi kufry. Omlouvám se, že až teď, ale dříve buď nebyly nasazené, nebo jsem na to zapomněl.

Motoamater
Motoamater napsal 17.09.18 v 22:45 10b.

ahoj,

můžeš poslat foto se všemi kufry? a ještě pošli typ kufrů.
chtěl jsem koupit boční kufry, ale prý nikdo nedodává.

tak jsem zvědav.
J.

Více komentářů



TOPlist