renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 19.2.2014
Zobrazeno 7 139x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Tak zatím je vše jen teorie, než se pořádně seznámíme, ale prvotní pocity jsou přesně dle očekávání.
Další průběžné informace doplňuji do deníku, včetně fotek.

Více fotografii

Motorka koupena od Invelt - Dosavadní zkušenosti s Inveltem jsou velmi dobré a doufám, že to tak i zůstane, neboť jsem zatim nebyl nikdy nucen řešit nějaký podstatný problem.

Výška jezdce: 166 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 650 Burgman: důvod neuveden

První dojmy - První dojem? Začnu asi jediným dosud postřehnutým nedostatkem. Menší zrcátka, která samozřejmě zapadají skvěle do dizajnu stroje a bude to chtít chvilku, než si odvyknu na zrcadla z LT a Burgmana což je asi strop v rozhledu na motorce. Zrcátka jsou sexy, ale na úkor zmíněné odrazové plochy. Další věc je o znání vyšší sedačka, včetně řidítek, což je jen jiný dojem než nedostatek a spíše dává tahle kombinace sportovnější pocit. Pohodlí sedadla a místa na nohy včetně ochrany během jízdy jsou podotýká minimálně srovnatelné s Burgmanem a spíše jej nepatrně jako celek převyšují.Určitě je bez diskuze více místa pro kolena a lepší bederní opěrka. Naklápění plexiskla o proti jednoduchému přímočarému posuvu je s odvodem vzduchu taky trochu jinde v kladném slova smyslu. Co mi překvapilo, vzhledem k neznalosti je jednoduché ovládání všech informací na displeji, včetně výhřevů, které mají různé možnosti. Opravdu není třeba nic číst a i trotl vše intuitivně pochopí.Informace udávané možná ne tak ohromným autovým displejem jsou ale o to obsáhlejší a převyšují konkurenci. Průměrná spotřeba, kterou zatím nemám potvrzenou tankováním byla 4,6 l/100km. Okamžitá mi na kousku dálnice ukazovala při rychlosti 100km/h kolem konstantních 3,6 l/100km. Je to jen obrazná představa a jsem zvědaví na zkutečnost, kterou začnu sledovat vážněji až po záběhu. Co mi asi ale dělá úplně nej radost a opravdu splnil mé očekávání je motor. Překrásně surovější s lehkýma vybracema, které ale nepřekračují příjemnou hranici. Bezvadný pocit při nastartování, přidání i akceleraci. Žádná sametovost, žádný elektromobil, ale pocit, že jedete. Opravdu povedená záležitost. I zátah se jeví na těch kouscích jako excelentní v dané kategorii. Jestli vše kolem je možná "stejné", tak motor je každopádně pro mě jedničková záležitost a o kus před konkurencí. Vylazenost variátoru a rozmezí otáček mi přijde ideální ve všech režimech. Při zavření plynu stroj plynule dojíždí a není třeba zoufale korigovat plynem nějaký silný brzdný účinek jako u Burgmana. Rovněž tlačení samotného stroje je sranda o proti odporu již srovnávaného béčka, kde stále nesmyslně používají ozubená kola v sekundáru. Jak už jsem někde uvedl. BMW je jiné. Jen co se udělá počasí snad otestuji i více podvozek, který vypadá vzhledem k jeho koncepci velmi dobře a už dnes je mi jasné, že od tlumičů rovněž neuslyším klepání jako u jiných skútrů s menšími koly.

Motorku bych doporučil pro - Muslim, že motorka je to pro lidi co chtějí od stroje víc než jen zábavu. Splní díky luxusní ochraně každodenní komfortní dopravu do práce, úložný prostor vám snadno pomůže při nákupu, zaveze po úřadech bez nutnosti nějakého speciálního oblékání aniž by člověk dojel jak čuně. Je to stroj co mi dokáže devět měsíců plně nahradit auto. Zábava při jakémkoli přesunu, za super kačky a se spoustou emocí, které tenhle stroj rozhoně nabízí . No a když je nálada tak skútr okufruju a hurá s Evíkem k moři, kam stroj dopraví dva lidi s hravou srandou a v plném komfortu. Další výhodou je, že stroj využije i můj Evík nejen jako sólo jezdec, ale i já se rád nechám povozit, když už se pozdě večer vracíme z výletu.

Doplňky na motorce - Motorka je v plné možné výbavě, která je nejlepší v daném segmentu na trhu. Denní svícení, nezávislé regulovatelné vyhřívání sedadel a rukojetí včetně automatického modu, elektrický posuvný štít, TPC kontrola tlaku v pneumatikách, integrovaná brzda v bočním stojanu, kompletní info o průměrné a aktuální spotřebě, průměrná rychlost, denní počítadla kilometrů, teploměr, stavitelné deflektory aj. Zatím dodělaná pouze originální taška na tunel, dvojzásuvka pod sedlem na nabíjení interkomů a připojení na vyhřívané doplňky Gerbing. Na ostatní se teprve čeká.

Recenze

Asi mě nikdo nepochopí, ale prodal jsem BMW K 1200 LT a Burgmana 650 EX a skočil do nového skútru od BMW. Rád s manželkou cestuji a užívám si pohodlí a komfortu. Po předchozích zkušenostech se skútry se vracím po více jak dvou letech a 50 tisících na LT zpět ke zmíněné kategorii. Pohodlí, ochrana a komfort GT mě doslova učarovalo. Ohromná výhoda MAXÍKŮ je jejich všestranná využitelnost .Zaveze mě komfortně kousek do práce, po nákupech, úřadech i zábavou, což u velké cestovní motorky nepřipadá vůbec v úvahu. I motání v přímořských letoviscích je sranda oproti velkému korábu, kam zvládne GT přesun s hravou lehkostí, což máme ozkoušeno na 44tisících s Burgmanem při několika návštěv moře, Alp a jiných míst. Vše co uvádím samozřejmě jezdím s moji manželkou, která rovněž s hravou srandou sedlá MAXÍKY a když si chci odpočinout spolehlivě mě vystřídá. Úložný prostor nemá cenu komentovat. Ale jen pro představu 60 l pod sedlem + 55 l topcase je stabilní výbava + 2 x 41 l boční kufry s 15 l originální taškou na tunel se rovná více než 210 l a top nepočítám příruční kaslíky. Někdo namítne, že takový stroj nemá dostatečný výkon, ale v běžném provozu, kdy nemusíte řadit, maxíka těžko někde extrémně natřete, když vynechám pro mě nezáživnou dálnici. Výbavu nebudu komentovat a každý si ji snadno vyhledá sám, ale samozřejmostí je ABS, posuvné plexi, výhřevy rukojetí a sedačky, včetně automatického modu, denní svícení, integrovaná brzda v bočním stojanu atd. Někdo řekne těžká kráva, ale je třeba si uvědomit, že těžiště je včetně nádrže úplně dole a tak se nedá porovnávat s klasickou mašinou. Spotřeba se zatím jeví přesně dle údajů výrobce a při normální jízdě jedete do 4,5 l/100km. Na stroj nemusím nalejzat jak na velblouda, ale jednoduše nastoupím. Žádná bolest nohou a protahování. Dám si je jak chci, ale nejraději si je úplně natáhnu, což není při mých 180cm vůbec žádný problém. Zkrátka si užívám pohodlné svezení a jen tahám za plyn. Asi jediná nevýhoda jsou 15" kola, která bravurně ohlazený podvozek žehlí co jen může, ale čarovat na velkých nerovnostech neumí. Dříve než někdo odsoudí tenhle šálek kávy, jak ostatně dost často čtu, doporučuji vlastní zkušenost vyměnit za domněnku a převzaté fráze z dovolením nezkušených a neznalých jedinců. Tímhle krátkým textem dávám jen na vědomí, že jsou i jiné dimenze motorkaření, neboť i skútrař je motorkář a asi by se vám ani nezdálo kolik tyhle lidi nejen na maxíkach najezdí za sezonu o proti "rádoby motorkářů" kterým je pod jejich úroveň odpovědět na náš pozdrav. Všem přeji příjemnou sezonu nehledě na to, co kdo z nás sedlá.

BMW má dle mého názoru cestovní charakter a veškeré pohodlí co Burgman, ale zároveň duši sporťáka. Motor co přenáší vzhledem ke sportovnějšímu přesazení kliky o 90° emoce díky lehkým vibracím a zvuku výfuku dopřeje při zátahu sportovnější pocit z jízdy. Něco jako lehce neposlušná holka, kterou milujeme a to samé je i se vzhledem. Doma chceme milou hodnou, ale jako milenku neposlušnou kontroverzní potvoru, což je pro mě BMW C 650 GT. Skútr je jiný což i mě prvotně vůbec nenadchlo, ale donutilo mi o něm přemýšlet. Samozřejmě, že vše je subjektivní pocit a své ukáže až pořádná praxe, zda se má teorie potvrdí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
blazin.
blazin. napsal 02.10.22 v 08:09 10b.

Perfektní celý deník a děkuji za inspiraci. Petr

stastny.p
stastny.p napsal 19.08.20 v 11:43 10b.

Díky

GarBau
GarBau napsal 08.03.19 v 08:53 10b.

Dobry den! Kupil som si BMW C 650 GT,chcel som si v BMW zakopit na ni bocne kufre,oni mi povedali,ze sa na tento model nevyrabaju a ani drziak na ne. Vo vasom clanku pisete o bocnych kufroch...Úložný prostor nemá cenu komentovat. Ale jen pro představu 60 l pod sedlem + 55 l topcase je stabilní výbava + 2 x 41 l boční kufry s 15 l originální taškou na tunel se rovná více než 210 l a top nepočítám příruční kaslíky... kde je to mozne zakupit, ake drziaky su to a ake kufre ? Dakujem za odpoved ! S pozdravom Branislav Vetrak

Zdenekkkkk
Zdenekkkkk napsal 03.01.14 v 19:45 10b.

Gratuluji sousede k vyberu. Za deset

Míla66
Míla66 napsal 03.07.13 v 22:26

Super stroj gratuluji.Dávam10 bodu

Více komentářů



TOPlist